Kopš 2012. gada palīdzējām augt uzņēmumiem vairāk nekā 20 valstīs
2016. gadā konsultācijai iMarketings.lv pieteicās e-komercijas uzņēmums, kas vēlējās noskaidrot, kā digitālais mārketings tam var palīdzēt izaugt Latvijā un Norvēģijā. Tas bija vidēji liels Latvijas uzņēmums ar klasisku produktu un nelielu reklāmas budžetu – aptuveni 5000 eiro mēnesī, kas bija paredzēts reklāmas aktivitātēm abās valstīs. Vienīgais, ar ko šis uzņēmums bija atšķirīgs no daudziem citiem Latvijas uzņēmumiem – tā īpašniekam bija ambīcijas. Uzņēmums nepārtraukti gribēja attīstīties un sasniegt arvien vairāk.
Tieši tas deva iMarketings.lv komandai pārliecību, ka varam izmantot visus mūsu rīcībā esošos tehnoloģiskos un intelektuālos rīkus un resursus, lai palīdzētu šim uzņēmumam attīstīties. Tā arī notika. No vietēja mēroga uzņēmuma esam palīdzējuši tam kļūt par nopietnu savas nozares pārstāvi starptautiskā tirgū. Šobrīd šis uzņēmums pārdod savus produktus 9 pasaules valstīs, un iMarketings.lv komanda pārrauga tā ikmēneša reklāmas budžetu, kas mērāms sešciparu skaitlī. Katru mēnesi spējam sasniegt pozitīvu ROI.
Mums patīk palīdzēt mūsu klientiem augt, tāpēc mūsu portfolio ir daudzi līdzīgi veiksmes stāsti. Ja arī Jūs vēlaties, lai mēs palīdzam Jūsu uzņēmumam, piesakiet tikšanos ar ekspertu! Noskaidrosim situāciju un sagatavosim tieši Jūsu uzņēmumam pielāgotu produkta vai pakalpojuma tirgū virzīšanas plānu. Piesakieties!
Uz rezultātu orientēta pieeja. Mēs garantējam pakalpojuma kvalitāti augstākajā līmenī
- Iedziļināmies klienta biznesa specifikā un tai pielāgojam kampaņas
- Esam palīdzējuši saviem klientiem augt vairāk nekā 20 valstīs
- Fokuss uz Jūsu biznesa izaugsmes rādītājiem reklāmas kampaņu pārvaldībā
- 200+ klientu veiksmes stāsti
- 486 miljoni eiro ir mūsu e-komercijas klientu ieņēmumi no pārdošanas (saskaņā ar Google Analytics datiem par 2022. gadu)
- Vienīgā Latvijas aģentūra, ko Google 2021. gadā uzaicināja piedalīties ekskluzīvā International Growth Programmā
“Izmantojiet ekskluzīvu iespēju piedalīties iMarketings.lv eksporta uzņēmumu atbalsta programmā “Eksporta spēks”. Programmas ietvaros mēs palīdzam uzņēmumiem augt eksporta tirgos, ieguldot savus resursus (gan eksperti, gan reklāmas budžets).”
Vairāk informācijas par programmu un pieteikšanos atradīsiet šeit.
Digitālā mārketinga pakalpojumu piedāvājums, ar ko palīdzam mūsu klientiem attīstīt biznesu:
- starptautiskā tirgus analīze (konkurenti, mērķauditorija, utt.)
- stratēģiskā plānošana (plāns, budžets, ziņojumi, kanāli utt.)
- Google Ads
- SEO
- Programmatic, Display Ads (banneri)
- Social Ads (Facebook utt.)
- saturs (sociālie mediji, blogi, influenseri)
- e-pasta mārketings
- YouTube video reklāmas
- reklāmas analīze (Google Analytics utt.)
- mājaslapas satura pielāgošana vietējai valodai (lokalizācija)
- atbalsts papildus risinājumu izvēlē darbam citos tirgos (piegāde, klientu atbalsts utt.)
Pārzinām šādu valstu tirgus:
- Vācija
- Lielbritānija
- Zviedrija
- Francija
- Dānija
- Spānija
- Itālija
- Īrija
- Čehija
- Austrija
- Meksika
- Kanāda
- Somija
- Slovākija
- Norvēģija
- Polija
- Krievija
- ASV
- Uzbekistāna
- Kazahstāna
- Ukraina
- Lietuva
- Igaunija
Viens no svarīgākajiem veiksmes faktoriem darbam starptautiskajā tirgū ir ne tikai digitālā mārketinga rīku pārvaldīšana, bet arī:
- vietējā tirgus pārzināšana un
- vietējo valodas speciālistu piesaistīšana.
Izprotot, cik svarīgi ir šie priekšnosacījumi, esam veikuši nopietnus sagatavošanās darbus. Katrā valstī, kur palīdzam augt mūsu klientiem, sadarbojamies ar vietējo valodas speciālistu, kurš palīdz tikt galā ar svarīgiem jautājumiem attiecībā uz dažādu valodas konstrukciju izvēli. Savukārt vietējā tirgus pārzināšanā mums palīdz ne tikai mūsu pašu pieredze, bet arī:
- Google stratēģiskās komandas atbalsts – esam Google Export Partner, tāpēc mums ir iespēja piekļūt publiski nepieejamiem tirgus datiem, ko nodrošina Google komanda.
- vienas no pasaules lielākajām datubāzēm eMarketer.com abonoments – ļauj mums pētīt konkrētas nozares un saņemt vērtīgus datus par to attīstību konkrētos tirgos. Turklāt eMarketer.com nodrošina ne tikai pētījuma rezultātu pieejamību par konkrētām valstīm, bet arī analītiskos apskatus.
- pieeja vienai no pasaulē lielākajām datubāzēm Statista.com – saņemam vērtīgus datus par situāciju dažādos Eiropas tirgos.
Šie Google Analytics Revenue dinamikas dati parāda mūsu klienta veiksmes stāstu Čehijā.
Piesakieties individuālai konsultācijai jau šodien un speriet soli tuvāk saviem panākumiem eksporta tirgos!
“Uzsākot tiešsaistes tirdzniecību ārpus Latvijas, Jūs varat sasniegt neticamus rezultātus un būtiski palielināt uzņēmuma apgrozījumu un peļņu. Tajā pat laikā Jums jābūt gataviem jauniem izaicinājumiem, par kuriem iepriekš pat nenojautāt. Jums jābūt pārliecinātiem par to, kādas darbības konkrētajā tirgū nodrošinās rezultātu. Piemēram, Polijā cilvēki reklāmā labprāt vēlas redzēt atlaides, bet Somijā labāk fokusēties nevis uz cenu, bet uz piedāvājumu ar pārdomātu pievienotu vērtību. Krievijā un Čehijā Google nav vienīgais meklētājs, kur jāvirza savi produkti. Savukārt, Amazon ir ļoti spēcīgs Vācijā, Lielbritānijā un Francijā, taču Skandināvijā tam ir ļoti maza tirgus daļa.”
Raimonds Peļņa
iMarketings.lv COO
Attīstot savu biznesu citu valstu tirgos, uzņēmēji saskaras ar šādiem jautājumiem un izaicinājumiem:
- Kādai jābūt digitālā mārketinga stratēģijai? Ar ko sākt?
- Kāds reklāmas budžets ir nepieciešams, lai sāktu produktu vai pakalpojumu virzīšanu tirgū?
- Kādus rezultātus gaidīt pirmā pusgada un gada laikā?
- Kāda ir konkurence? Cik spēcīgi ir tiešie konkurenti?
- Kādus komunikācijas kanālus vajadzētu izmantot? Vai būs pietiekami tikai ar digitālajiem kanāliem?
- Kur tulkot/lokalizēt tekstus mājaslapai – Latvijā vai tajā tirgū, kur plānojat savu produktu vai pakalpojumu piedāvāt?
- Kā uzvedas potenciālie klienti? Kurus medijus izmanto?
- Vai esošā mājaslapa atbilst ārzemju tirgus prasībām?
- Kādas varētu būt papildus izmaksas?
Šie ir tikai daži jautājumi, uz ko iMarketings.lv eksperti palīdz atrast atbildes.
Šie Google Analytics Revenue ieņēmumu dinamikas dati parāda mūsu klienta veiksmes stāstu Francijā.
“Mēs labprāt palīdzēsim paplašināt Jūsu e-komercijas biznesu arī citās valstīs. Kopš 2012. gada iMarketings.lv jau ir palīdzējis augt uzņēmumiem vairāk nekā 20 pasaules valstīs. Mūsu 208 000 stundu pieredze tagad pilnībā ir Jūsu rīcībā, lai Jūs veiksmīgi varat pārdot savus produktus un pakalpojumus eksporta tirgos. Rakstiet mums! Sāksim sadarbību nekavējoties!”
Sergejs Volvenkins (PhD)
Vadošais stratēģis
Kāpēc mēs varam būt pārliecināti, ka nodrošināsim Jūsu uzņēmumam labus rezultātus eksporta tirgos?
Esam pieredzējuši ne tikai daudzus veiksmes stāstus, bet arī dažus neveiksmīgus stāstus. Mūsu daudzu gadu pieredzi esam ieguldījuši, lai izveidotu projektu (produktu) vērtēšanas metodoloģiju, kas palīdz mums noteikt, vai projektam (produktam) ir potenciāls gūt panākumus ārzemju tirgū un cik liela ir veiksmes varbūtība. Ja redzam, ka projektam (produktam) pietrūkst potenciāla, tad neuzņemamies tā virzīšanu tirgū. To arī godīgi pasakām uzņēmējam, norādot uz trūkumiem, kas jānovērš, lai eksportam būtu potenciāls. Uzņēmējs var uzklausīt un ņemt vērā mūsu padomu, vai arī izvēlēties citu sadarbības partneri. Taču vienmēr ir vērts paturēt prātā, ka komunikācija eksporta tirgos ir diezgan liela laika un naudas investīcija. Klikšķu apjoms vien rezultātu nenodrošinās.
Kad esam izvērtējuši potenciālu un konstatējuši, ka varētu uzsākt darbu, veicam izpēti ar mērķi ieskicēt stratēģiju, noteikt kanālus (meklētāji, sociālie tīkli, baneri utt.), prognozēt budžetu un arī vēlamo rezultātu. Ja klients apstiprina vīziju un budžetu, ķeramies klāt detalizētas stratēģijas sagatavošanai un rīcības plāna izstrādei. Notiek tehniskie sagatavošanās darbi.
Kad ir izvirzīti galvenie rādītāji, pēc kuriem tiks noteikts projekta veiksmīgums (KPI) un ir uzsākta komunikācija, notiek ikdienas darbs saskaņā ar iMarketings.lv iekšējiem kvalitātes standartiem, sagatavojot pielāgotas atskaites un iesaistot klientu.
Piesakieties individuālai konsultācijai jau šodien un speriet soli tuvāk saviem panākumiem eksporta tirgos!