Notika seminārs “20 kļūdas, pārvaldot Google un Facebook reklāmas kampaņas un veicot datu analīzi ar Google Analytics”

ltrk-seminars-20-kludas-parvaldot-google-reklamas-facebook-reklamas-google-analytics

22. augustā Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamerā notika iMarketings.lv seminārs “20 kļūdas, pārvaldot Google un Facebook reklāmas kampaņas un  veicot datu analīzi ar Google Analytics”. Pasākumu apmeklēja vairāk nekā 120 cilvēki un varētu būt vēl vairāk, ja ļautu telpas izmērs.

Semināra laikā tika apskatītas dažādas kļūdas, ar kurām saskaras iMarketings.lv eksperti savā ikdienas darbā, veicot reklāmas kampaņu auditus. Tika parādītas kļūdas, kas tiek pieļautas, pārvaldot gan Facebook, gan Google reklāmas. S. Volvenkins arī aktualizēja tēmu par uzņēmēju Facebook lapās publicētā satura struktūru. . Noslēgumā tika izskatītas kļūdas, ko pieļauj, veicot reklāmas kampaņu analīzi. Gan vienkāršas kļūdas, tādas kā nepareiza Google AdWords struktūra vai Facebook tārgetinga neatbilstoša izvēle, gan Advanced kļūdas, kas saistītas ar neatbilstoša atribūcijas modeļa izvēli vai Customer Lifetime Value nekorektu aprēķināšanu.

ltrk-seminars-20-kludas-parvaldot-google-reklamas-facebook-reklamas-google-analytics-sergejs-volvenkins

Sergejs Volvenkins ir iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs. Sertificēts Google treneris. Vienīgais Latvijā sertificēts Google Adwords un Analytics eksperts ar doktora grādu (digitālajā mārketingā). Aktīvi dalās ar savu vairāk nekā 10 gadu darba pieredzi digitālo reklāmas kampaņu vadīšanā un analīzē.

iMarketings.lv klientu kopējais apgrozījums no tirdzniecības internetā ir ap 92 milj. EUR (2017. gads. iMarketings.lv klientu Google Analytics dati). Pārvaldām klientu reklāmas kampaņas 20+ pasaules valstīs. Regulāri veicam zinātniskus pētījumus par digitālo mārketingu sadarbībā ar Latvijas Universitāti. Google vairākkārt ir apbalvojis mūs par teicamiem sasniegumiem.

Sergejs Volvenkins ir Latvijas Digitālo ekspertu biedrības dalībnieks.