Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

TOP 7 iemesli, kāpēc nerādās jūsu Google reklāma

Cik bieži meklējat savas reklāmas Google meklētājā un nevarat tās atrast? Situācija noteikti ir jums pazīstama! 🙂

Ja par reklāmu esat samaksājis, bet nevarat to atrast, meklējot pēc saviem atslēgvārdiem, tad pirmā doma, kas nāk prātā — “Aģentūra nedara savu darbu kārtīgi”.

Pārbaudīt, vai rādās Google reklāma, ir absolūti normāla situācija. To dara gandrīz visi reklāmdevēji. Bet ne katrs zina, kā pareizi pārbaudīt savas reklāmas, lai gūtu 100% pārliecību par reklāmas statusu.

Pirms iepazīstināt jūs ar reklāmas statusa pārbaudes rīku, minēsim populārākos iemeslus, kāpēc jūsu reklāma var nerādīties, kad jūs to meklējat.

1. Aģentūra nedara savu darbu kārtīgi.
Google aģentūras ir ļoti dažādas un arī atšķirīgi veic darbus. Iespējams, reklāmas nerādās aģentūras darbinieka kļūdas dēļ. Ja tas notiek pārāk bieži, iesakām apdomāt aģentūras maiņu.

2. Reklāmai ir beidzies vai nepietiekams dienas budžets.
Kā piemēru varam minēt šādu situāciju. Jūs varat atvēlēt Google reklāmai 300 EUR mēnesī jeb, ja dalām proporcionāli, 10 EUR dienā. Bet, ja meklējumu skaits pēc atslēgvārdiem ir liels, tad ar 10 EUR dienā var arī nepietikt. Piemēram, ja viena klikšķa cena ir 1 EUR un meklējumu ir tik daudz, ka jūs varat saņemt 100 klikšķu dienā, tad ar budžetu 10 EUR jūs saņemsiet tikai 10 klikšķus.. Ja desmito klikšķi jūs saņemsiet, piemēram, plkst. 14.00, tad pēc tam jūsu reklāma vairs nerādīsies (nepiedalīsies izsolē). Šī ir pietiekami izplatīta situācija, kurā aģentūra nav vainīga, ka jūsu reklāmas nerādās. Vienīgi jāatceras, ka laba aģentūra jūs vienmēr informēs par šo situāciju un pateiks, cik daudz potenciālo klientu jūs neuzrunājāt ierobežotā budžeta dēļ.

3. Ir izslēgta Jūsu IP adrese.
Lai saglabātu reklāmas kvalitātes rādītājus augstā līmenī, aģentūras reizēm izslēdz klientu IP, lai reklāma viņiem nerādās. Tas ir pamatoti, jo, ja uzņēmuma darbinieki sāk meklēt savu reklāmu un arī klikšķināt uz tās, tad jūs zaudējat iespēju pilnvērtīgi izmantot Google reklāmas iespējas. Jums ir ierobežots budžets, bet daļa no rādījumiem/klikšķiem aiziet saviem darbiniekiem, kas nav mērķauditorija. Tas nav efektīvi. Labā prakse šādā gadījumā — paziņot klientam par IP izslēgšanu.

4. Jūs izmantojat AdBlocker.
Ne vienmēr cilvēki zina, ka viņu darba datoros ir instalēts AdBlocker. Ja jūs neredzat vispār nevienu reklāmu nevienā portālā (pat Facebook un Delfi), tad pilnīgi noteikti šis ir tas gadījums.

5. Jūs esat veikuši pārāk daudz meklējumu īsa laika periodā.
Google ir ļoti gudrs rīks. Lai noteiktu, kādus meklēšanas rezultātus jums rādīt, tiek iedarbināti simtiem faktoru. Ja veiksiet dažus meklējumus pēc kārtas (un arī neklikšķināsiet), tad Google uzskatīs, ka jums meklēšanas rezultāti nav saistoši un sāks rādīt mazāk reklāmu. Turpinot tikpat aktīvi meklēt, Google var vispār jums pārtraukt rādīt reklāmu. Ja jūs ļoti aktīvi turpināsiet meklējumus, Google gribēs pārliecināties, ka neesat robots, un piedāvās jums ievadīt kapču.

6. Atslēgvārdiem tiek ielikta pārāk zema likme.
Faktiskā cena par klikšķi tiek noteikta pēc izsoles principa. Piemēram, ir 10 reklāmdevēji, kuri vēlas reklamēties ar konkrētu atslēgvārdu, bet ir tikai 7 reklāmas vietas pirmajā Google meklēšanas lapā. Katrs pasaka, cik viņš ir gatavs maksāt par klikšķi. Ja jūsu norādītā cena ir viszemākā, tad ir maza iespējamība, ka jūsu reklāma rādīsies pēc konkrētā meklēšanas pieprasījuma.

7. Vainīgs ir pats reklāmdevējs.
Piemēram, ja reklāmdevējs veic tehniskās izmaiņas mājaslapas linkos un nepaziņo par to aģentūrai, tad Google var nopauzēt reklāmas ziņojumus ar salauztiem linkiem.

Noskatāties arī video par iemesliem, kāpēc var nerādīties Google reklāma

Kā redzams, tad ir vairāki iemesli, kāpēc reklāma var nerādīties. Lai noskaidrotu, vai jūsu Google reklāma šobrīd rādās, mēs ieteiktu sazināties ar apkalpojošo aģentūru vai arī izmantot Keyword Diagnosys Tool, kas visiem ir pieejams bez maksas.

Šis ir oficiālais Google rīks, kas parāda jūsu Google reklāmas statusu pēc konkrētā atslēgvārda.

Solis 1

Kāpēc nerādās manas Google reklāmas - solis 1

Solis 2

Kāpēc nerādās manas Google reklāmas - solis 2

Tev varētu interesēt arī: