Vai varētu būt, ka Jūs nelietderīgi iztērējāt 25% no sava Google reklāmas budžeta?

Jauns pētījums pierāda, ka tā ir daudzu mazo un vidējo uzņēmumu realitāte.

Amerikāņu uzņēmums WordStream veicis interesantu pētījumu, kas parāda, ka vidēji 25% no reklāmas izdevumiem mazie un vidējie uzņēmumi izlieto neefektīvi. Pētījumā tika analizēti 500 mazo un vidējo uzņēmumu Google AdWords konti.

Saskaņā ar pētījuma rezultātiem neefektīvām reklāmas kampaņām ir sekojoši iemesli:

  • atslēgvārdi, kas ir biznesam neaktuāli,
  • lietotāju, kuru ģeogrāfiskā atrašanās vieta ir ārpus definētajām mērķa auditorijas robežām, klikšķi uz reklāmas ziņojumiem,
  • Vāja reklāmas atbilstība un zemi kvalitātes rādītāji,
  • laika un/vai kompetences trūkums optimizēt reklāmu saskaņā ar labāko Google reklāmas praksi.

Mūsu pieredze rāda, ka minētie iemesli ir raksturīgi arī Latvijas reklāmdevējiem (izņemot GeoTargeting – otrais punkts). Turpmāk šajā blogā iepriekš minētos iemeslus aplūkosim sīkāk.

WordStream pētījumā tika salīdzināts AdWords reklāmdevēju sniegums un identificētas četras svarīgākās darbības, kam jāpievērš uzmanība, lai paaugstināt reklāmas efektivitāti.

4. Regularitāte – Atvēliet 20 Minūtes Nedēļā Optimizācijai!

Pētījums atklāj, ka 53 procenti mazo biznesu reklamētāji optimizē savas reklāmas reizi ceturksnī.

Google reklāma ir dinamiska, nepārtrauktā attīstībā esoša vide. Kamēr Jūs neko nedarāt, konkurenti savas aktivitātes pilnveido, un Jūs esat jau esat  palicis  aiz muguras.

3. Atrodiet Piemērotākos Atslēgvārdus!

Vairāku vārdu saturošas atslēgfrāzes var palīdzēt Jums saņemt zemākas izmaksas par klikšķi un kvalitatīvāko potenciālo klientu pieplūdumu. Joprojām, saskaņā ar WorldSteam datiem, katrs ceturtais reklāmdevējs paļaujas uz plašas sakritības atslēgvārdiem un katrs piektais  neizmanto negatīvo atslēgvārdu norādīšanas iespēju.

2. Uzlabo Reklāmas Ziņojuma Atbilstību!

Uzlabota reklāmas ziņojuma atbilstība, palīdz paaugstināt klikšķu biežumu (CTR) un kvalitātes rādītājus. WordStream pētījums norāda, ka reklāmdevējiem ar zemiem kvalitātes rādītājiem ir pat līdz 400 procentiem augstāka maksa par klikšķi.

1. Izveidojiet Pārdošanas Orientētu Piezemēšanās Lapu (landing page)!

Šī ir vēl viena lieliska iespēja, ko mazie uzņēmēji nereti neizmanto. Pētījumi rāda, ka vairāk par 25 procentiem kontu virza savus potenciālus klientus uz vienu un to pašu piezemēšanās lapu, savukārt 20 procenti novirza reklāmas plūsmu tieši uz sākuma lapu.

Mazāk par 50 procentiem mazo uzņēmēju piezemēšanās lapām ir uzstādīta konversiju izsekošanas iespēja. WordStream min, ka šis ir kritisks moments, kas obligāti jāizlabo, ne tikai lai piesaistītu “pareizos” apmeklētājus  Jūsu mājaslapai, bet arī, lai izsekotu to rīcību lapā un saprastu kampaņas kopējo vērtību.

Ja Jūsu vēlaties uzlabot AdWords kampaņu rezultātus un piesaistīt vairāk klientu, piesakieties uz bezmaksas konsultāciju. Pieteikumu sūtiet uz e-pastu: sv@imarketings.lv

Ja vēlaties palielināt klientu skaitu, ko saņemat no savas mājas lapas, veiksim mājas lapas auditu un nodrošināsim nepieciešamos uzlabojumus. Piesakieties uz bezmaksas konsultāciju pa e-pastu: andis@imarketings.lv

Ja Jūs izmantojat integrētu digitāla mārketinga komunikāciju (vairākus digitālus kanālus vienlaicīgi), esam gatavi pārņemt un vadīt visus digitālus kanālus vienlaicīgi, lai uzlabotu esošus pārdošanas rezultātus. Piesakieties uz mūsu iespēju prezentāciju pa e-pastu: sv@imarketings.lv.