5 soļi līdz veiksmīgai reklāmai ar Google AdWords (turpinājums)
3. Veidojiet uzmanību piesaistošu reklāmu
Laba reklāma „runā” ar pircēju vienā valodā. Piedāvājiet klientam tieši to, ko viņš meklē. Centieties būt konkrēts. Ja jūs zināt, ka jūsu potenciālie klienti meklē „Bikses korpulentiem cilvēkiem”, tad ielieciet šo frāzi virsrakstā. Izmantojiet tekstā frāzes, kas stimulē veikt darbību. Piemēram, „Bezmaksas Piegāde”. Tādā veidā jūs ieinteresēsiet potenciālo klientu un iedosiet viņam stimulu noklikšķināt uz jūsu reklāmas.
4. Izvēlēties pareizo mērķlapu (landing page)
Kur nonāk potenciālais pircējs, nospiežot uz reklāmu? Jūs varat izvēlēties jebkuru lapu jūsu mājas lapā. Daži norāda galveno lapu, bet reizēm tas nav labākais variants. Jums jānorada tā lapa, kas visvairāk atbilst reklāmas saturam. Piemēram, nospiežot uz reklāmu „Bikses korpulentiem cilvēkiem”, pircēju ir pareizāk virzīt uz lapu, kur iespējams iepazīties ar šo produktu.
5. Analizējiet reklāmas kampaņas rezultātus
Izmantojiet Google Analytics, lai noteiktu reklāmas kļūdas un atrastu nākamo reklāmas kampaņu uzlabošanas iespējas. Šis instruments piedāvā plašāku statistisko informāciju. Šeit jūs varat novērtēt, cik daudz laika apmeklētāji pavadīja jūsu mājas lapā, kādi atslēgas vārdi deva labāko rezultātu utt. Jūs arī varēsiet uzdot noteiktus mērķus un analizēt to sasniegšanu.