AdWords atsauksmju paplašinājumi: jauns rīks klientu atsauksmju ievietošanai, reklamējoties Google meklētājā
Plašāka informācija par Jūsu uzņēmumu var palīdzēt potenciālajiem klientiem saprast, kāpēc Jūsu prece vai pakalpojums ir domāts tieši viņiem. Reklāmas speciālisti sen ir atklājuši, ka reklāmās ir vērtīgi iekļaut pozitīvas atsauksmes, novērtējumus un godalgas. Tagad tiek piedāvāta iespēja to izdarīt, reklamējoties Google meklētājā (Google AdWords reklāma, PPC). Ar atsauksmju paplašinājumu (beta versija) palīdzību jums ir iespēja parādīt Jūsu klientu vai sadarbības partneru atsauksmes, kas būs redzamas reklāmās Jūsu uzņēmumam aktuālos meklēšanas rezultātos.
Jūs varat izmantot tiešu citātu vai kopsavilkumu ar svarīgāko informāciju. Gan Jums, gan lietotājiem ir svarīgi, lai atsauksmes būtu kvalitatīvas:
- Saturam, kas tiek atspoguļots atsauksmju paplašinājumos, jānāk no uzticamajiem avotiem un tas nedrīkst būt pretrunā ar AdWords politiku.
- Tā ir Jūsu atbildība nodrošināt, ka esat tiesīgi izmantot noteiktas atsauksmes Jūsu reklāmās (Google AdWords reklāma, PPC).
- Lai aizsargātu lietotājus un citus uzņēmumus no maldinošiem apgalvojumiem, atsauksmju paplašinājumu ticamība un atbilstība AdWords politikai tiek rūpīgi pārbaudīta gan automātiskā režīmā, gan šādas pārbaudes veic arī kompetenti speciālisti.
Pašlaik atsauksmju paplašinājumi globāli ir pieejami tikai angļu valodā, taču mēs ar nepacietību gaidām šo risinājumu arī Latvijā. Tiklīdz šī AdWords iespēja būs pieejama arī Latvijā, mēs informēsim Jūs par šo iespēju mūsu blogā. Ja vēlaties pirmais uzzināt par atsauksmju paplašinājumiem, pierakstāties mūsu bloga jaunumiem.
Atsauksmju paplašinājumi Latvijā parādīsies tikai pēc kaut kāda laika. Bet ja Jūs jau tagad vēlāties uzlabot savu reklāmas kampaņu efektivitāti, piesakaties uz bezmaksas konsultāciju pa e-pastu: sv@imarketings.lv