Google reklāma: sarakstus Remārketingam meklētājā (Search Remarketing) var veidot Google Analytics kontā.
Pavisam nesen Google nācis klajā ar ļoti patīkamu papildinājumu Google Analytics rīkam. Tagad ir iespēja veidot remārketinga sarakstus Google meklētājam, neizejot no Jūsu Analytics konta un neveicot izmaiņas sekošanas koda implementācijā.
Remārketinga saraksti meklēšanas reklāmām (Remarketing Lists for Search Ads jeb RLSA) ļauj Jums pielāgot savus sludinājumus, balstoties uz Jūsu mājaslapas apmeklētāju darbībām pagātnē.
Tagad, veidojot sarakstus Google meklētājam, ir iespēja izmantot vairāk par 200 Analytics dimensijām un metrikām, kas ļauj tārgetēt Jūsu mērķauditoriju tikpat precīzi, kā tas līdz šim bija iespējams tikai Display tīklā. Tas dos iespēju arī meklētājā rādīt atgādinošo reklāmu ar smalki pielāgotiem sludinājumu ziņojumiem katram mērķauditorijas segmentam. Rezultātā sagaidāma reklāmas efektivitātes paaugstināšana Google meklētājā. Līdz šim brīdim šos sarakstus varēja veidot tikai Jūsu Google AdWords kontā.
Ar ko sākt
Pirmkārt, jāpārliecinās, ka Analytics ir ieslēgta remārketinga opcija. To var viegli izdarīt, uzklikšķinot uz Admin cilnes, tad izvēloties Property, klikšķinot uz Tracking Info un visbeidzot uz Data Collection. Pārliecinieties, ka remārketinga iespēja ir ieslēgta.
Tiklīdz Jūs ieslēgsiet šo uzstādījumu, visi Jūsu pieejamie saraksti sāks papildināties ar datiem priekš RLSA.
Sarakstu izveidošana
Ja Jūs vēlaties izveidot jaunus sarakstus, šeit ir divi veidi, kā to var izdarīt.
Pirmais – Jūs varat izveidot sarakstu, izmantojot Audience builder rīku remārketinga sekcijā Admin cilnē. Pārliecinieties, ka Jūs esat izvēlējušies pareizo AdWords kontu, ar kuru tiks kopīgota Jūsu izveidotā auditorija.
Otrais variants – ja Jūsu Analytics kontā jau ir iepriekš izveidots apmeklētāju segments, kuru Jūs gribētu pārveidot remārketinga sarakstā, vienkārši uzklikšķiniet uz segmenta opcijām un izvēlieties Build Audience atskaišu interfeisā. Šī opcija uzreiz atvērs sarakstu veidotāju kā iepriekšējā attēlā.
Sarakstu aktivizācija AdWords
Tiklīdz Jūs izveidosiet sarakstu, tas automātiski parādīsies jūsu AdWords konta Shared Library sadaļā un rādīs pieejamo apmeklētāju skaitu kolonnā List size (Google search). Atcerieties, ka sarakstā jāsakrāj vismaz 1,000 lietotāju pirms Jūs to varēsiet izmantot remārketingam Google meklētājā.
Ja arī Jūs vēlaties izmantot jaunas Remārketinga iespējas, aicinām uz patīkamu sarunu pie gārdas kafijas tasītes. Izrunāsim Google reklāmas un Remārketinga jaunās iespējas un piedāvāsim idejas, kā varēsies paaugstināt reklāmas efektivitāti. Uz vietas varēsim arī veikt Google AdWords kampaņu auditu bezmaksas. Pierakstīties var pa e-pastu sv@imarketings.lv