Izaicinājums
Sākotnējā pozīcija organiskajos meklēšanas rezultātos stratēģiskajiem atslēgvārdiem bija neapmierinoša, t.i. zemāk par 5. lapu.
Klients
E-komercijas uzņēmums
Valsts
Igaunija
Uzdevums
- Nodrošināt TOP pozīcijas organiskā Google meklētājā pēc stratēģiskiem atslēgvārdiem.
- Palielināt trafiku uz mājaslapu no Google / organic.
Risinājums
Risinājuma gaita
Mājaslapas SEO optimizācijas procesā tika veikta atslēgvārdu atlase, kā rezultātā tika noskaidroti prioritārie atslēgvārdi. Uzdevums bija sasniegt šiem atslēgvārdiem Top pozīcijas Google organiskajos rezultātos.
No atlasītā atslēgvārdu saraksta izcēlās divi atslēgvārdi, kam bija lielāks vidējais pieprasījumu skaits mēnesī nekā pārējiem atslēgvārdiem (vidēji 1600 pieprasījumu mēnesī katram no atslēgvārdiem), tāpēc bija svarīgi tieši šiem diviem atslēgvārdiem iegūt TOP pozīcijas.
Analīzes gaitā esam konstatējuši, ka tieši šiem abiem stratēģiskajiem atslēgvādiem nebija izveidota atsevišķa sadaļa mājaslapā, kurai būtu piesaistīts konkrētais atslēgvārds. Rezultātā Google organiskajos rezultātos tika attēlota ļoti svārstīga pozīcija, kas te parādījās Google organiskajos rezultātos, te atkal izkrita no Top 100 organiskajiem rezultātiem.
Darbības, ko veicām stratēģijas realizācijas gaitā:
- Tika izveidots uzdevums mājaslapas programmētājiem, lai abiem prioritārajiem atslēgvārdiem tiek izveidota atsevišķa sadaļa mājaslapā, kur katrā no lapām ir piesaistīs konkrēts atslēgvārds. Tādā veidā šīs atsevišķās mājaslapas sadaļas kļuva relevantas stratēģiskiem atslēgvārdiem un Google sāka saistīt šīs sadaļas ar konkrētajiem atslēgvārdiem.
- Lai panāktu rezultātu, tika veiktas visas klasiskās onsite un offsite SEO aktivitātes.
- Pēc atsevišķo mājaslapas sadaļu izveides rīkā Google Search Console tika pievienoti izveidoto sadaļu URL, lai paātrinātu izveidoto lapu indeksēšanas procesu no Google puses un to ātrāku iekļaušanu Google indeksā.
Rezultāts
- Izveidojot jaunu sadaļu mājaslapā konkrētam atslēgvārdam, rezultāti būtiski uzlabojās.
- Tiklīdz jaunā izveidotā sadaļa tika iekļauta Google indeksā, piesaistītajiem atslēgvārdiem tika novērotas stabilas pozīcijas, kas pakāpeniski auga, līdz tika sasniegtas stabilas Top pozīcijas.
- Atslēgvārdu pozīciju pieaugums rezultējās arī lietotāju skaita pieaugumā, kas apmeklēja mājaslapu.
- Analizējot sasniegtos rezultātus, konstatējām, ka salīdzinājumā ar maiju augustā lietotāju skaits ir pieaudzis par 81%, bet Revenue par 211%.
No SEO perspektīvas šis ir vienkāršs un tai pašā laikā visiem saprotams un iedarbīgs piemērs. Pārbaudiet, vai Jūsu stratēģiskajiem atslēgvārdiem ir piesaistītas atbilstošas mājaslapas sadaļas. Ja nē, pārbaudiet šo atslēgvārdu pozīcijas. Visdrīzāk tās būs zemas un, ja tas tā ir, izveidojiet atsevišķas sadaļas katram stratēģiski svarīgajam atslēgvārdam.
Ja tomēr Jums rodas papildu jautājumi un vēlaties uzlabot SEO rezultātus, labprāt palīdzēsim. Piesakieties bezmaksas konsultācijai, rakstot uz e-pastu welcome@imarketings.lv
Vairāk par šo case study lasiet mūsu bloga rakstā: