Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

Google AdWords Remārketings meklēšanas rezultātos

Ir salīdzinoši maza varbūtība, ka potenciālais klients, apmeklējot Jūsu mājaslapu, uzreiz iegādāsies piedāvāto produktu vai pakalpojumu. Kā likums, lielākajai daļai potenciālo pircēju vēl būs nepieciešams laiks alternatīvu izvērtēšanai un gala lēmuma pieņemšanai. Ja produkta iegāde nav akūti nepieciešama, iepazītais pakalpojums nereti tiek paturēts prātā uz nekonkrētu laiku un nereti pēc laika arī aizmirsts.

Remarketing iespēja ļauj atkārtoti uzrunāt potenciālos klientus, kad viņi pametuši Jūsu mājas lapu un atrodas lēmumu pieņemšanas procesā. Iepriekš šī iespēja bija pieejama tikai Display Network tiklā (banneri un teksta reklāma Google partneru mājas lapās). Tagad šī iespēja ir pieejama arī Google meklētājā (Search Network). Jūs varat rādīt pielāgoto reklāmas ziņojumu lietotājam, kurš ir apmeklējis Jūsu mājas lapu un pēc kāda laika atkārtoti veic meklēšanu Google meklētājā. Šādā veidā tiek palielināta varbūtība, ka tiks iegādāts Jūsu pakalpojums.

Google AdWords. Reklāma Google meklētājā (Enhanced campaigns)

Speciāli konkrētai kampaņai (Search Network Remarketing) var tikt pielāgoti reklāmas teksti, likmes un atslēgvārdi, kas izveidoti, balstoties uz apmeklētāju pagātnes darbībām Jūsu mājas lapā.

Lai vēl precīzāk segmentētu potenciālos klientus un uzlabotu reklāmas efektivitāti, iespējams rādīt reklāmu atkarībā no produkta pirkšanas cikla fāzes, kurā lietotājs atrodas. Tas, iespējams, izmantojot informāciju par lapām, kas apmeklētas iepriekš. Šo iespēju var izmantot, izveidojot Remārketinga sarakstu ar lietotājiem, kuri ir apmeklējuši kādu konkrētu lapu, piemēram, pirkšanas pasūtījuma pēdējo lapu.

Ja vēlaties pilnvērtīgi izmantot šo iespēju Jūsu AdWords reklāmai, piesakieties bezmaksas konsultācijai pa e-pastu: sv@imarketings.lv

Tev varētu interesēt arī: