Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

Google jaunumi: 4 reklāmas pozīcijas virs organiskajiem meklēšanas rezultātiem

Google sācis testēt Google reklāmas ziņojumu jaunu izvietojumu – 4 reklāmas virs organiskajiem meklēšanas rezultātiem. To esam jau vairākas reizes pamanījuši arī Latvijā.

Tā tās izskatās

Google reklāma. 4 ads above fold.

Šeit ir klasiskais reklāmas skats

Google reklāmas ziņojumi. Klasiskais izvietojums.

Līdz šim brīdim TOP pozīcijās (virs organiskajiem meklēšanas rezultātiem) atradās ne vairāk kā 3 reklāmas. Ja Google pēc testa perioda pieņems jauno izvietojumu, tās būs ļoti nopietnas izmaiņas gan Google reklāmas, gan SEO speciālistiem. Sanāks, ka organiskie meklēšanas rezultāti pavirzīsies par vienu pozīciju zemāk, bet reklāmas ceturtā pozīcija saņems premium vietu virs Organic. Tā varētu būt vēl viena izmaiņa, kas ir vērsta uz to, lai izceltu Google reklāmas pievilcību salīdzinājumā ar organiskajiem meklēšanas rezultātiem. Reklāmas kopējais CTR augs, jo būs +1 TOP pozīcija. Savukārt organisko rezultātu CTR samazināsies, jo pirmā pozīcija organiskajos meklēšanas rezultātos būs piektā (četras reklāmas būs virs tās).

Sekosim līdzi Google reklāmas jaunumiem un informēsim par aktuālām izmaiņām.

Tev varētu interesēt arī: