Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

Jauna kolonna atskaitē ievērojami atvieglo darbu ar atslēgvārdiem

Google AdWords nesen nāca klajā ar kolonnu „Atslēgvārds” atskaitē „Meklēšanas pieprasījumi” (Search term report). Tagad jūs varat precīzi noteikt kuri atslēgvārdi atbilst kuriem meklēšanas pieprasījumiem. Pateicoties šai informācijai, jūs varēsiet ātri un viegli pieņemt pamatotus lēmumus par atslēgvārdu izvēli un atbilstošākās likmes noteikšanu.

Vienā, ērti pārskatāmā tabulā varēsiet redzēt, kurš atslēgvārds atbilst kuriem meklēšanas pieprasījumiem un analizēt informāciju uzreiz par visiem atslēgvārdiem reklāmas ziņojumu grupas, kampaņas vai visa konta līmenī.  Tas dod iespēju jums rīkoties produktīvāk.

Keyword kolonna (Google AdWords)

Ja vienlaicīgi analizējat vairāk kā vienu atslēgvārdu, Jums vairs nav jāmin, tieši kurš atslēgvārds atbilst kuram meklēšanas pieprasījumam. Iepriekš jūs varējāt izvēlēties tikai vienu atslēgvārdu, lai redzētu, kurš/i meklēšanas pieprasījums tam atbilst. Tagad par izvēlētu laika periodu varat ērti pārraudzīt reklāmas ziņojumu grupu, kampaņu vai visu kontu, redzēt visus meklēšanas pieprasījumus, kā rezultātā ir parādīta jūsu reklāma, un blakām katram meklēšanas pieprasījumam ”nostrādājušo” atslēgvārdu.

Uzrakstiet mums uz sv@imarketings.lv, ja Jūs vēlāties saņemt bezmaksas konsultāciju par AdWords akaunta optimizāciju (ar mērķi paaugstināt reklāmas darbības efektivitāti). Lai saņemtu bezmaksas konsultāciju, vēstulē miniet, ka izlasījāt bloga rakstu.

Tev varētu interesēt arī: