Kā ar broad match atslēgvārdu palīdzību par 55% samazināt maksu par konversiju?

Vai jūs zinājāt, ka katru gadu 15% no meklējumiem, kas parādās Google, nekad iepriekš nav meklēti? Tas nozīmē, ka mārketinga ekspertiem un uzņēmumiem nepārtraukti jāmeklē jaunas iespējas, lai pēc iespējas precīzāk sasniegtu savu potenciālo mērķauditoriju. Lielisks risinājums, ko piedāvā Google, ir Broad match atslēgvārdu izmantošana Search kampaņās.

Kas ir Broad match atslēgvārdi?

Tie ir plašākas atbilstības atslēgvārdi. Tas nozīmē, ka reklāma var parādīties pēc:

  • sinonīmiem
  • konkurentu nosaukumiem
  • zīmoliem
  • citiem līdzīgiem meklējumiem, kas var neietvert konkrētus vārdus vai frāzes, kas izmantoti Jūsu pievienotajā atslēgvārdā

Piemērs

Ja pievienots Broad match atslēgvārds “sporta apavi”, starp meklējumiem var parādīties arī tādi vārdi kā “Nike”, “apavi skriešanai”, “sieviešu botas” utt.

Broad match priekšrocības, salīdzinot ar Exact un Phrase match atslēgvārdiem

Broad-match-prieksrocibas

Kādi ir galvenie reklāmdevēju ieguvumi, izmantojot Broad match atslēgvārdus?

Plašākas atbilstības atslēgvārdi ne tikai palīdz atrast jaunus long-tail atslēgvārdus, bet arī vienmēr parādīties pēc aktuālajiem meklējumiem, ko lietotāji iepriekš nav izmantojuši. Turklāt Google statistikas dati liecina, ka reklāmdevēji, kuri izmanto Broad match atslēgvārdus, iegūst vidēji 10-25% vairāk reklāmguvumu.

Mūsu pieredze

Viens no iMarketings.lv klientiem ir uzņēmums, kas piedāvā tulkošanas pakalpojumus.

Mērķis: Palielināt pieteikumu skaitu, samazinot izmaksas par vienu aizpildītu formu.

Rezultāts: Pēc Broad match atslēgvārdu pievienošanas palielinājās trafiks uz mājaslapu. Par 376% palielinot izmaksas, izdevās par 950% palielināt pieteikumu skaitu. Veiktās izmaiņas arī būtiski ietekmēja izmaksas par vienu pieteikumu. Ja pirms Broad match pievienošanas CPA bija 29,02 EUR, tad pēc veiktajām izmaiņām kontā tas samazinājās par 55%.

Izmaiņas galvenajos rādītājos pēc Broad match pievienošanas:

Broad-match-galvenie-raditaji

Ņemiet vērā, pirms izmantojiet Broad match!

Lai gan Broad match atslēgvārdi ir lielisks risinājums, lai paplašinātu meklējumu loku un atrastu jaunus veidus, kā sasniegt savu mērķauditoriju, pirms Broad match pievienošanas savām Search kampaņām, svarīgi izvērtēt vairākus faktorus:

  • Vai reklāmām atvēlētais budžets ir pietiekami liels?
    Izmantojot Broad match atslēgvārdus, jārēķinās, ka pieaugs meklējumu apjoms, pēc kura parādīsies reklāma. Līdz ar to pieaugs arī izmaksas un lietotāju skaits, kas tiks aizvests uz mājaslapu. Ja jūsu reklāmas budžets ir ierobežots, iespējams, efektīvāk ir palikt pie Exact un Phrase match atslēgvārdu izmantošanas.
  • Vai pēc Broad match atslēgvārdu pievienošanas kontā jums būs pietiekami daudz laika, lai sekotu līdzi meklēšanas rezultātiem? 
    Īpaši sākuma posmā, kad kontā tikko pievienoti Broad match atslēgvārdi, svarīgi regulāri sekot līdzi, pēc kādiem meklējumiem parādās jūsu reklāma, lai izvairītos no situācijas, ka trafiks uz mājaslapu pieaug, bet reklāmas efektivitāte samazinās.
  • Vai Jūsu biznesa niša nav pārāk specifiska? 
    Lai gan Broad match atslēgvārdu izmantošana ir vērtīga arī uzņēmumiem, kas darbojas nišas produktu un pakalpojumu tirgos, jābūt uzmanīgiem – Broad match atslēgvārdi var paplašināt meklējumu loku krietni vien ārpus potenciālās mērķauditorijas, kas var būtiski paaugstināt arī izmaksas.
  • Vai esat izveidojuši negatīvo atslēgvārdu sarakstu? 
    Pirms Broad match atslēgvārdu pievienošanas kontā, pārliecinieties, vai pie negatīvajiem atslēgvārdiem ir pievienoti tādi vārdi vai frāzes, kas neatbilst jūsu piedāvājumam vai pēc kuriem nevēlaties parādīties, piemēram, konkurentu vai citu zīmolu atslēgvārdi.
  • Vai izmantojat Smart Bidding stratēģiju? 
    Lai sasniegtu visefektīvāko rezultātu, Google rekomendē izmantot Modern Search jeb Modernās meklēšanas modeli – Broad match atslēgvārdus izmantojot kombinācijā ar Smart Bidding stratēģiju un Responsive Search* reklāmas ziņojumiem (skatīt tabulu). Tādejādi Google katram meklēšanas rezultātam varēs piedāvāt labāko cenu, automātiski no visiem pievienotajiem teksta materiāliem izveidojot tieši tādu reklāmas ziņojumu, kas potenciāli varētu nest vislielāko reklāmguvumu.

*Par kvalitatīvu Responsive Search ziņojumu veidošanu lasiet vairāk mūsu bloga rakstā.

modern-search

iMarketings.lv rekomendācijas

  • Atcerieties – dariet visu pakāpeniski. Nepievienojiet visus Broad match atslēgvārdus visās kampaņās uzreiz! Sāciet ar vienu kampaņu un papildus Broad match pievienojiet arī Exact un Phrase match atslēgvārdus. Tādejādi jūs ne tikai varēsiet pārskatāmi izvērtēt, kā strādā jūsu jaunie pievienotie atslēgvārdi, bet arī viegli kontrolēt, lai starp meklēšanas rezultātiem neparādītos vaicājumi, kas neatbilst jūsu reklāmas saturam.
  • Pārliecinieties, ka kampaņā tiek izmantota kāda no Smart Bidding stratēģijām. Pretējā gadījumā Broad match darbosies nekontrolēti, un jums manuāli būs jāizvērtē katra meklējuma efektivitāte.