Kā izpētīt mērķauditoriju 5 minūšu laikā un palaist efektīvu reklāmu ar mākslīgā intelekta palīdzību
Cik bieži jums ir gadījies tā, ka izveidotā reklāma nesniedza rezultātus vai tie bija tik slikti, ka, skatoties uz patērēto budžetu, vienīgais, ko gribējās, bija raudāt?
Problēma var slēpties reklāmas ziņojumos un baneros vai, vienkāršiem vārdiem sākot – tie nepatīk jūsu auditorijai un nerisina viņu problēmas.
Kāpēc tā notiek? Jūs nepietiekami izpētījāt savu mērķauditoriju un nezināt, kā ar viņiem runāt.
Kā labot šo situāciju? Kārtīgi jāizpēta sava mērķauditorija. Tam noderēs https://founderpal.ai/ – bezmaksas instruments, kas var kļūt par jūs galveno palīgu.
Kā izmantot šo rīku?
Labā ziņa, ka tā izmantošana ir ļoti viegla, turklāt rīks atbalsta vairākas valodas. Lai saņemtu mērķauditorijas portretu, nepieciešamas tikai 2 darbības:
- Izveidot savu bezmaksas kontu
- Izveidot jaunu projektu
Veidojot projektu, vajadzēs sīki aprakstīt savu biznesu, lai MI palīgs labāk saprastu jūsu specifiku un detalizēti spētu aprakstīt tieši jūsu pircēja problēmas un vēlmes.
Ievadot visu informāciju, uzgaidiet dažas sekundes un izpētiet jūsu pircēja portretu, kuru jaunais palīgs aizpildīs, sagrupējot pilnīgi visu nepieciešamo informāciju.
Kas īpaši labi, šeit varēsiet redzēt gan jūsu personas “sāpes”, gan vēlmes, gan “trigerus”.
Mūsu piemērā ir izveidots portrets dabīgās kosmētikas pircējai.
Rūpīgi izpētot katru bloku, uz to pamata mēs varam veidot vairākas hipotēzes par mūsu pircēju un veidot atbilstošus ziņojumus reklāmai.
Protams, atcerieties, ka mākslīgais intelekts ir tikai asistents mārketinga darbos, kas palīdz iegūt jaunas idejas, bet nevajag akli pielietot uzreiz visu, ko redzat. Analizējiet, cik atbilstošs ir materiāls, kuru saņēmāt, pilnveidojiet to ar informāciju no savas pieredzes un šādi jūs varēsiet sasniegt vērēnīgus reklāmas rezultātus gan Google reklāmā, gan Facebook reklāmā.
Gadījumā, ja negribat vai jums nav laika veikt mērķauditorijas izpēti, kreatīvo materiālu veidošanu un Facebook vai Google reklāmas izstrādi, sazinieties ar iMarketings.lv, un mūsu ekspertu komanda paveiks visu jūsu vietā.