Kā uzstādīt Search Remarketing
Šajā bloga rakstā īsi tiks izklāstīts veids kā uzstādīt Search Remarketing funkciju, kuru detalizētāk jau aprakstījām iepriekšējā publicētajā rakstā – Google AdWords Remārketings meklēšanas rezultātos.. Ja neesat paguvuši to izlasīt, tas pieejams šeit.
Kampaņas līmenī jādodas uz logu Audiences, tālāk nospiežot “Add remarketing”, tiek pieprasīts izvēlēties reklāmas grupu, kurai tiks uzstādīta šī funkcija. Izvēloties reklāmas grupu, tiks attēloti Remarketing saraksti, no kuriem atlasīsiet nepieciešamo.
Meklētāja Remarketing opcija izmanto tos pašus sarakstus, ko Google Display Network Remārketings, kuri ir pieejami sadaļā Shared library > Audiences.
Visbeidzot, izvēlieties “target and bid“, ja vēlaties izmantot tikai Remarketing sarakstu, vai “bids only“, ja vēlaties izmantot abus atslēgvārdus un/vai sarakstu, lai sasniegtu potenciālos klientus.
Nospiežot Save uzstādīšana ir pabeigta, un tālāk variet veikt papildus uzlabojumus, lai palielinātu lapas apmeklētāju pieplūdumu un konversiju apjomu.
Ja vēlaties pilnvērtīgi izmantot šo iespēju Jūsu AdWords reklāmai, piesakieties bezmaksas konsultācijai pa e-pastu: sv@imarketings.lv