Kopsavilkums no Google Marketing Live: 10 jaunumi, kas sagaida reklāmdevējus 2025.gadā

Google Marketing Live 2025 ir lielākā Google digitālā mārketinga konference, un esam lepni, ka mūsu aģentūrai bija ekskluzīva iespēja piedalīties šajā pasākumā. Konference bija izcila – tā sniedza daudz vērtīgas first-hand informācijas un stratēģisku ieskatu par to, kas reklāmdevējus sagaida tuvākajos 12 mēnešos.

Lūk, mūsu galvenie secinājumi un tendences, kam jāpievērš uzmanība:

  • AI konforences galvenais varonis: mākslīgais intelekts bija konferences galvenā tēma – tā nozīme pieaug ne tikai kampaņu rezultātu uzlabošanā, bet arī zīmolu un aģentūru ilgtspējā nākotnē;
  • AI Max for Search Campaigns: search kampaņas bez atslēgvārdiem. Tās nav uzlabotas DSA vai Shopping kampaņas. Tā ir Google Search kampaņu nākotne. Google uzsver, ka ik dienu parādās tūkstošiem jaunu relevantu meklēšanas terminu, un manuāla atslēgvārdu pārvaldība ierobežo izaugsmes iespējas. AI Max, kas tiks ieviests jūnijā, automātiski pārvaldīs atslēgvārdus;
  • Enhanced PMAX Transparency: performance Max (PMAX) kampaņas drīzumā piedāvās detalizētākus ieskatus, tostarp izmaksu sadalījumu pa dažādiem kanāliem (Search, Display, Shopping, Video). Ļoti pozitīvas ziņas reklāmdevējiem, kuri vēlas optimizēt Google Ads stratēģiju;
  • YouTube + Produktu feed integrācija: Google ļaus saistīt influenceru video ar e-komercijas produktu feediem, lai lietotāji varētu klikšķināt uz produktiem un nonākt tieši attiecīgajās lapās. Spēcīgs jauninājums eCom segmentam.
  • Data Manager – google ieviesīs Data Manager, kas atvieglos pirmās puses datu pārvaldību, kas ir īpaši svarīgi mūsu cookieless pasaulē. Šobrīd pirmās puses dati, kas atrodas dažādos avotos, kavē efektīvu kampaņu veiktspēju. Data Manager centralizēs un atvieglos šo procesu.
  • Demand Gen kampaņas: google pārvieto Performance Video kampaņas uz Demand Gen, būtiski tās atjauninot. Lai gan Google aicina aģentūras nekavējoties sākt izmantot jauno risinājumu, daudzi eksperti, tostarp iMarketings.lv, iesaka nogaidīt, līdz rezultāti kļūs stabilāki. Ir skaidrs, ka Demand Gen ir YouTube video reklāmu nākotne, taču šobrīd ieteicams pieiet šim risinājumam ar piesardzību.
  • Ātra attēlu un video satura radīšana ar AI – Google prezentēja rīkus Imagen un Veo 3, kas ļauj dažās sekundēs radīt augstas kvalitātes vizuālo saturu, kuru ir grūti atšķirt no cilvēka radītā. Liels potenciāls gan radošām komandām, gan efektivitātei.
  • Target ROAS priekš iOS lietotājiem – Ņemot vērā, ka iPhone lietotāji nereti nodrošina augstāku ROAS, CR un AOV, Google piedāvās iespēju sasniegt tieši uz iOS lietotājus ar ROAS optimizāciju.
  • Satura veidotāju datubāze – Google piedāvās iespēju ērtāk atrast un sadarboties ar influenceriem jaunos tirgos. Satura veidotāji būs sakārtoti pēc noteiktiem kritērijiem – piemēram, sekotāju skaita, video skatījumu u.c. –, un ar katru būs iespējams tieši sazināties. Šī satura veidotāju datubāze sākotnēji būs pieejama ar angļu valodas influenceriem, bet līdz gada beigām tiks paplašināta, iekļaujot arī vācu, franču un spāņu valodas satura veidotājus.
  • Circle to Search uzlabojumi – Google uzsvēra būtiskus uzlabojumus šai jau esošai funkcijai, norādot uz pieaugošo lietotāju aktivitāti tieši šis funkcijas izmantošanā.

Google Marketing Live 2025 iezīmē skaidru virzienu, kurā attīstās digitālais mārketings – vairāk automatizācijas, mākslīgā intelekta lomas pieaugums un jauni rīki, kas mainīs gan reklāmdevēju ikdienu, gan lietotāju pieredzi jau tuvākajos mēnešos.

iMarketings.lv komanda vienmēr meklē iespējas, kā padziļinātāk skatīt un analizēt Google reklāmas, lai uzlabotu to atdevi.

Ja vēlāties saņemt bezmaksas auditu savām digitālajām kampaņām no mūsu ekspertiem, lūdzu, sazinies ar mums. Ar prieku palīdzēsim atrast jaunas izaugsmes iespējas!

 

Piesakiet bezmaksas konsultāciju