Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

Virzīšana eksporta tirgos

Eksports. Mārketings. Virzīšana

Esam kompetents un pieredzējis partneris digitālajā mārketingā ārzemju tirgos

Veiksmīga digitālā komunikācija ārējos tirgos prasa īpašu pieeju un arī specifisku pieredzi. Neskatoties uz to, ka internets paver jaunas iespējas klientu uzrunāšanā un piesaistīšanā, tik un tā uzņēmēji saskaras ar virkni izaicinājumu, kas var jebkurus mēģinājumus lemt neveiksmei.

Ja digitālā mārketinga aktivitātes ir veiksmīgas Latvijā, tas nenozīmē, ka pielietojot šo pašu pieeju ārzemju tirgos, varēs gūt panākumus.

Attīstiet eksporta tirgus kopā ar iMarketings.lv ekspertiem un pelniet vairāk. Mēs:

  • esam uzkrājuši pamatīgu pieredzi, strādājot eksporta tirgos;
  • ikdienā pārvaldām klientu digitālo komunikāciju Igaunijā, Lietuvā, Polijā, Norvēģijā, Zviedrijā, Somijā, Vācijā, Slovākijā, Dānijā, Anglijā, Francijā, USA, Krievijā;
  • esam izstrādājuši un realizējuši vairāk nekā 50 digitālā mārketinga stratēģiju ārzemju tirgiem;
  • esam pavadījuši vairāk nekā 40 000 stundu, izstrādājot, realizējot un analizējot digitālā mārketinga stratēģijas ārzemju tirgos;
  • pārzinām vairāku ārzemju tirgu specifiku.

h-2016-sm

“Sadarbību ar iMarketings uzsākām pateicoties rekomendācijai. Paši mēs uzņēmumu sākām Slovākijā praktiski no nulles. Ja sadarbību uzsākām darbojieties tikai ar AdWords, tad tagad ar iMarketings sadarbojamies jau trīs jomās: AdWords, SEO un Facebook reklāmā. iMarketings droši varam raksturot kā uzticamu partneri, tāpēc arī mēs varam tālāk rekomendēt iMarketings.”

Heino Aire, MBA
Managing Director
www.ledakcia.sk

Piesakiet stratēģijas izstrādi šodien!

1. Situācijas izpētē (konkurenti, kanāli). Optimāla reklāmas budžeta un pirkumu prognoze: bezmaksas.
2. Stratēģijas izstāde vai esošas pilnveidošana: no 2 nedēļām.
3. Reklāmas budžeti: sākot no 500 EUR.

Garantējam pakalpojuma kvalitāti!

  • 1 500 000+ €/Y klientu reklāmas budžeti, ko pārvaldām.
  • Daudzi veiksmes stāsti un apmierināti klienti.
  • Godīga un profesionāla pieeja.

Google reklāma, Google AdWords

Google reklāma, Google AdWords

Uzņēmēji, piesaistot vai arī sākot piesaistīt klientus ārzemju tirgos, saskaras ar vairākiem izaicinājumiem.

  1. Kāds reklāmas budžets ir nepieciešams, lai sāktu virzīšanu?
  2. Kādus rezultātus var sagaidīt?
  3. Kādi komunikācijas kanāli jāizmanto? Vai pietiks tikai ar digitālajiem?
  4. Kādai jābūt digitālā mārketinga stratēģijai? Ar ko sākt?
  5. Kur gatavot tekstus mājaslapai (Latvijā vai lokālajā tirgū)?
  6. Kāda ir konkurence un cik spēcīgi ir tiešie konkurenti?
  7. Kā uzvedas potenciālie klienti? Kurus medijus izmanto?
  8. Vai esošā mājaslapa atbilst ārzemju tirgus prasībām un specifikai?
  9. Ar kādām papildus izmaksām jārēķinās?
  10. Kādi ir eksporta stratēģijas veiksmes faktori?

Šie un daudzi citi ir jautājumi, kurus iMarketings.lv eksperti regulāri pēta, strādājot ārzemju tirgos. Piesakiet individuālo konsultāciju jau šodien un esiet vienu soli tuvāk saviem panākumiem eksporta tirgos.

Ārzemju tirgos ikdienā iMarketings.lv eksperti:

  • pārvalda Google un Facebook reklāmu;
  • veic mājaslapas SEO optimizāciju;
  • nodrošina satura mārketingu;
  • veic komunikācijas padziļināto analīzi;
  • veic konkurentu analīzi;
  • seko līdzi un analizē KPI (mērķu) sasniegšanu.
Google AdWords (Google reklāma)
Google Analytics
Google sertificēts treneris

Esam pārliecināti, ka varēsim dot Jums svarīgu rezultātu (pirkumi utt.) eksporta tirgos. Kāpēc?

Savas darbības laikā esam redzējuši ne tikai daudzus veiksmīgus stāstus, bet arī neveiksmīgus. Pateicoties mūsu vairāku gadu pieredzei, esam izveidojuši Projektu (produktu) vērtēšanas metodoloģiju, kas palīdz mums noteikt, vai projektam (produktam) ir potenciāls sasniegt panākumus ārzemju tirgos. Un ja ir, tad cik liela veiksmes varbūtība pastāv. Ja redzam, ka projektam (produktam) pietrūkst potenciāla, tad neuzņemamies virzīšanu un to arī godīgi sakām uzņēmējam, norādot uz trūkumiem, kas jānovērš pirms virzīšanas.

Uzņēmējs var uzklausīt un ņemt vērā mūsu viedokli vai arī, neko nemainot, sākt virzīšanu ārzemju tirgos ar citu partneri. Bet vienmēr jāatceras, ka komunikācija eksporta tirgos ir saistīta ar pietiekami lieliem ieguldījumiem (gan laika, gan naudas). Pats par sevi nepieciešamais klikšķu apjoms vispār var neko nedot, ja nav atrisinātas fundamentālas problēmas.

Kad esam izvērtējuši potenciālu (redzam, ka potenciāls ir), tad veicam izpētes darbus ar mērķi ieskicēt stratēģiju, noteikt optimālos kanālus (search, social, banners utt.), prognozēt budžetu un rezultātu. Ja klients apstiprina vīziju un budžetus, ķeramies klāt stratēģijas detalizācijai un darba plāna izstrādei. Notiek tehniskie sagatavošanas darbi.

Kad ir izvirzīti KPI un tiek sākta komunikācija, notiek regulārais darbs atbilstoši iMarketings.lv iekšējiem kvalitātes standartiem ar pielāgotām atskaitēm un klientu iesaistīšanu procesā.

Piesakiet iMarketings.lv ekspertu konsultāciju, ja vēlaties uzsākt vai pilnveidot komunikāciju eksporta tirgos. Labprāt ar Jums satiksimies un uzsāksim sadarbību!