Latvijas eksporta uzņēmumiem ir iespēja saņemt atbalstu izaugsmei līdz 20 tūkst. eiro/mēn

Ar mērķi sniegt palīdzību Latvijas eksporta uzņēmumiem ārējos tirgos, viena no vadošajām digitālā mārketinga aģentūrām Baltijā iMarketings.lv ir izveidojusi īpašu programmu “Eksporta spēks”. Tās ietvaros plānots programmas dalībniekiem nodrošināt mārketinga un pārdošanas atbalstu, tai skaitā reklāmas budžetus, kopumā līdz 20 tūkst. eiro mēnesī.

Uzņēmuma pārstāvji norāda, ka programmā var pieteikties Latvijas eksporta uzņēmumi, kuru apgrozījums nav sasniedzis 1 milj. eiro.

“Eksports Latvijas uzņēmumiem bieži vien ir vienīgā iespēja straujai izaugsmei un attīstībai. Īpaši šis jautājums ir kļuvis aktuāls pašreiz, pandēmijas laikā. Lai šo situāciju risinātu, šogad, pateicoties vairāku faktoru veiksmīgai kombinācijai, mums bija iespēja izstrādāt spēcīgu atbalsta programmu, kas sniegtu uzņēmumiem iespēju īstenot savu potenciālu eksporta tirgos,” norāda Sergejs Volvenkins (PhD), iMarketings.lv vadošais stratēģis un dibinātājs.

Lai pieteiktos atbalsta programmai, ir nepieciešams aizpildīt pieteikuma anketu šeit.

“Jau vairākus gadus iMarketings.lv fokuss ir palīdzēt augt eksporta uzņēmumiem, nodrošināt virzību eksporta tirgos. Par veiksmīgu darbu un teicamiem rezultātiem šajā jomā Google mūs ekskluzīvi ir iekļāvusi savā International Growth programmā. Mūsu klientiem tas nozīmē teicamu iespēju tikt pie Google eksporta komandas stratēģiskā un konsultatīvā atbalsta. Savukārt iMarketings.lv palīdz rūpēties par produkta virzīšanu un reklāmas budžetiem”.

Sergejs Volvenkins (PhD) norāda, ka, pateicoties “Eksporta spēks” atbalsta programmai, tiks atrisināts viens no lielākajiem uzņēmēju klupšanas akmeņiem ārējos tirgos – mārketinga/pārdošanas pieredzes trūkums un nepieciešamo reklāmas budžetu neesamība. “Ticam, ka mūsu iniciatīva būtiski paaugstinās uzņēmēju iespēju izaugt ārējos tirgos un padarīs Latviju spēcīgāku,” rezumē S. Volvenkins.

Programmas ietvaros uzņēmumi var saņemt atbalstu:

  • Mārketinga stratēģijas izstrāde no A līdz Z;
  • Mārketinga stratēģijas īstenošana no A līdz Z;
  • Komunikācijas materiālu izstrāde (ideja + izstrāde), t.sk. arī ikdienas komunikācija;
  • Mājaslapas pilnveidošana un pielāgošana pārdošanai;
  • Satura izveidošana, lokalizēšana;
  • Reklāmas kanālu plānošana;
  • Reklāmas kampaņu īstenošana un reklāmas kanālu pārvaldīšana;
  • Reklāmas budžets līdz 10 tūkst. eiro/mēn.

Kopējais iMarketings.lv atbalsts vienam uzņēmumam, ieskaitot reklāmas budžetus, var sasniegt līdz 20 tūkst. eiro/mēn. Programmas unikalitāte ir tajā, ka šis atbalsts nav kredīts un projekta neveiksmes gadījumā uzņēmējam šī nauda nav jāatgriež. Projekta īstenošanas riskus šajā gadījumā uzņemas iMarketings.lv. Vēl viens svarīgs apstāklis – atšķirībā no citām iespējām tikt pie atbalsta (banka, biznesa enģeļi), uzņēmējs šajā gadījumā komplektā saņem ne tikai naudu reklāmas budžetiem, bet arī profesionālu komandu, kura atbild par projekta attīstību un pārdošanas rezultātu sasniegšanu. Tiklīdz projekts sāks sniegt pozitīvus biznesa rezultātus, uzņēmējs varēs maksāt aģentūrai komisiju no pārdošanas, kas ir win-win sadarbības princips.

Primārie nosacījumi atbalsta saņemšanai:

  • Uzņēmuma produktam/pakalpojumam jābūt orientētam uz eksporta tirgu;
  • Tas varētu būt start up vai uzņēmums, kurš darbojas jau vairākus gadus, vai arī aplikācija;
  • Priekšroka tiks dota uzņēmumiem, kuriem jau ir šī produkta sākotnējā veiksmīgā pārdošanas pieredze Latvijā vai ārzemēs;
  • Priekšroka tiks dota e-komercijas uzņēmumiem;
  • Uzņēmums vēl nav sasniedzis 1 milj. eiro apgrozījumu eksporta tirgū;
  • Uzņēmējs var nodrošināt nepieciešamos produkta apjomus.

Šī atbalsta programma netiek paredzēta dropshipping uzņēmumiem.

iMarketings.lv ekspertu komanda vērtēs produkta potenciālu, kā arī pārējos iekšējos un ārējos faktorus, un analīzes rezultātā pieņems lēmumu par atbalstu konkrētajam uzņēmumam. Uzņēmējiem būs iespēja prezentēt savu produktu žūrijai. Pirms projekta izvērtēšanas iMarketings.lv negarantē pozitīvu lēmumu par dalību programmā. iMarketings.lv patur sev tiesības atteikt piedalīties programmā, nepamatojot savu lēmumu.

Par iMarketings.lv
iMarketings.lv (iMarketing Group, SIA) ir pilna servisa digitālā mārketinga aģentūra, kas savu klientu produktus/pakalpojumus virza vairāk nekā 20 pasaules valstīs. Uzņēmums ir dibināts Latvijā 2013. gadā. iMarketings.lv savas darbības laikā vairākkārt ir saņēmis apbalvojumus no kompānijas Google par teicamiem sasniegumiem, pārvaldot reklāmas digitālā vidē. Aģentūras klientu kopējais apgrozījums internetā 2020.gadā sastādīja ap 262 milj. eur (iMarketings.lv klientu Google Analytics dati). Aģentūras regulāri veikto zinātnisko pētījumu rezultāti tiek prezentēti daudzās starptautiskās zinātniskās konferencēs un tiek publicēti vairākos starptautiskos zinātniskos žurnālos. Dr. Sergejs Volvenkins ir bijis sekciju vadītājs vairākās starptautiskās zinātniskās konferencēs. Aģentūras komanda četru gadu laikā digitālā mārketinga jomā ir apmācījusi vairāk nekā tūkstoti dažādu nozaru un līmeņa speciālistus.

Vairāk par aģentūru: www.imarketings.lv