Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

SEO nav miris, tas ir pārvērties par kaut ko daudz lielāku.

Pēc tā cik ātri mainās meklētāj servisi un lielākā meklēšanas servisa „Google” algoritms varētu domāt, ka pēc būtības SEO ir miris un uz to koncentrēties vairs nav jēgas. Daļēji SEO ir miris, bet tā ir tā daļa, kuru mēs visi agrāk uzskatījām par standarta SEO optimizāciju. Es runāju par atslēgas vārdiem, kuri bija pats nozīmīgākais. Ja mēs gribējām veikt SEO optimizāciju tad pirmais ko darījām ir izdomājām nepieciešamos atslēgas vārdus un tad šos vārdus izvietojām visur, kur tas bija iespējams nepieciešamajā daudzumā. Otrs gājiens protams bija arī izveidot pēc iespējas vairāk saites uz mūsu mājas lapu. Šī pieeja tagad ir jāaizmirst, jo meklēšanas servisi ir mainījušies un tagad viņi liek uzsvaru uz citām lietām

Kas SEO ir pašlaik?

Pašlaik SEO ir ļoti plašs jēdziens un tas sevī ietver ļoti daudzas lietas. Var teikt, ka SEO ir viss tas kādā veidā jūs optimizējat savu mājas lapu un mēģināt radīt labāku lietotāja pieredzi, kuras rezultātā lietotāji gribēs apmeklēt jūsu mājas lapu un tiem būs interesants jūsu saturs. Tagad jums vairs nevajag koncentrēties tieši uz specifiskiem atslēgas vārdiem. Ir jākoncentrējas uz jūsu lapām kopumā un jāmēģina radīt kvalitatīvs saturs, kurš lietotājiem ir svarīgs. Jums ir jāizveido jūsu „brends” un tādā veidā palielinot arī jūsu „page authority”, kas pašlaik ir pats svarīgākais priekš meklētāj servisiem. Viņi grib redzēt, ka jūsu lapa ir līderis noteiktā tematā un lietotāji saista kaut kādu noteiktu tematu tieši ar jums. Šīs lietas var panākt veidojot kvalitatīvu un unikālu saturu par noteiktiem tematiem, kurus lietotāji meklē. Nerakstiet lietas, kuras lietotājiem nav vajadzīgas. Kad esat izveidojuši šo saturu tad mēģiniet to izplatīt sociālajos tīklos un veidot komunikāciju ar jūsu lasītājiem par šo tematu. Mēģiniet veidot diskusijas un rakstus citās lielās vietnēs, kuras ir saistītas ar jūsu nozari un izveidojiet tur saites uz jūsu rakstiem, lai veidotos spēcīgas saites, kurām ir liels svars meklētāj servisu acīs. Tas viss ir sarežģīti un prasa laiku taču gala rezultāts būs daudz labāks, jo jūs būsiet ne tikai izveidojuši savai mājas lapai veiksmīgu SEO, bet arī būsiet izveidojuši interesantu lapu, kura ir līderis savā nozarē un kuras saturs ir svarīgs lietotājiem.

Pamat lietas paliek.

Protams, ka SEO tehniskās pamatlietas, kuras ir nepieciešams veikt nav mainījušās. Jau izstrādājot savu mājas lapu domājiet par lapas navigāciju, lai lietotāji var visu ātri atrast un viss ir pietiekami labi pārredzams.

Šīs lietas ir svarīgas ne tikai no SEO puses, bet gan ir vienkārši vitāli nepieciešamas, jo ja jūs lietotāji atradīs caur meklētāj servisu, bet redzēs, ka lapa ir ļoti sarežģīta un nepārredzama, tad viņi tā pat dosies prom. Veidojiet mājas lapas saites saprotamas ar tekstiem, nevis ar simboliem un kodifikatoriem. Atcerieties, ka lietotāji vēlās lai viss būtu pēc iespējas vienkāršāks, nevajag veidot pārāk sarežģītus ceļus līdz informācijas iegūšanai. Viss ģeniālais tomēr ir elementārs un nevajag izveidot riteni no jauna.

Kā tad paliek ar atslēgas vārdiem?

Atslēgas vārdi vienmēr būs un paliks, jo pēc tiem tomēr darbojas meklētāj servisi. Tagad vienīgi ir mainījušās tendences, kā lietotāji atrod informāciju, jo „Google” katram lietotājam var izmest dažādus lietotājus uz vienu atslēgas vārdu. Tas ir tādēļ , ka Google cenšas pielāgoties katra lietotāja meklēšanas īpatnībām un mēģināt atsevišķiem lietotājiem sniegti informāciju, kura būtu piemērota tieši viņiem.

Tagad lietotāji arī bieži vien vairs neieraksta atslēgas vārdus paši. Tie izmanto iespēju, ka „Google” tiem rakstot atslēgas vārdu piedāvā populārākos variantus. Šeit ir jāsaka, ka arī jūs šo iespēju varat izmantot kad domājat, kurus atslēgas vārdus lai pielieto savā mājas lapā. Šie atslēgas vārdi, ko piedāvā „Google” noteikti ir vieni no populārākajiem.

Labākais SEO jūsu mājas lapai ir mājas lapas optimizēšana nevis priekš meklētāj servisiem, bet gan priekš lietotājiem. Jo jūs „brends” būs spēcīgāks, jo jūs būsiet mazāk atkarīgi no meklētāj servisu svārstībām un izmaiņām. Šī stratēģija un domāšanas veids jums noteikti atmaksāsies ilgtermiņā un redzot, ka jūsu mājas lapa ir svarīga lietotājiem tā noteikti būs svarīga arī meklētāj servisiem.

Tev varētu interesēt arī: