Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

[iMarketings seminārs] Digitālais maratons: Google reklāma, mājas lapas SEO optimizācija, Google Analytics, Facebook, Remarketing, Gmail Sponsored Promotions

5. martā iMarketings vadošie eksperti dalījās savā pieredzē un iepazīstināja Amadeus klientus ar digitālo komunikācijas kanālu iespējām un izmantošanas īpatnībām. Semināra apmeklējumam bija ierobežots vietu skaits, un tā mērķis bija sniegt praktiskas pamatzināšanas par online mārketingu. Vienas dienas garumā dalībnieki tika iepazīstināti ar 5 digitālo kanālu darbības principiem un iespējām: Google reklāma (Search), mājas lapas SEO optimizācija, Facebook, Remarketing, Gmail Sponsored Promotions. Atsevišķi tika izklāstīta informācija par reklāmas analīzes iespējām ar Google Analytics palīdzību.

 

Google AdWords, SEO, Facebook, Google Analytics, Remarketing seminārs

 

Semināru vadīja divi iMarketings vadošie eksperti: digitālās nodaļas vadītājs Dr.Sergejs Volvenkins un SEO nodaļas vadītājs Mārtiņš Lasmanis.

 

Mārtiņš Lasmanis iepazīstināja dalībniekus ar SEO darbības principiem. 99 % reklāmdevēju vēlas sasniegt TOP pozīcijas organiskajos meklēšanas rezultātos. Daži iemesli ir šādi: 1) klikšķis šajā komunikācijas kanāla neko nemaksā un 2) klikšķu biežums (CTR) no šī kanāla var būt vairākās reizēs lielāks salīdzinājumā ar Google reklāmu. Taču ne katrs spēj sasniegt vēlamo rezultātu, jo ir nepieciešams ievērot virkni svarīgu nosacījumu. Semināra laikā dalībnieki uzzināja par TOP momentiem, kas būtu jāņem vērā, realizējot SEO aktivitātes Google meklētājā.

 

SEO seimārs, SEO apmācības

 

Dr.Sergejs Volvenkins dalībniekus iepazīstināja ar Google reklāmas, Facebook, Remarketing un GmailSponsored Promotions darbības principiem un iespējām, kā arī atklāja TOP5 atskaites, kas reklāmdevējiem regulāri būtu jāanalizē, lai sekotu līdzi komunikācijas efektivitātei.

 

Dr.Sergejs Volvenkins, Google AdWords seminārs

 

Kā ikvienā Dr.Sergeja Volvenkina un Mārtiņa Lasmaņa seminārā, arī šajā tika ietverta virkne praktisku piemēru. Šī iemesla dēļ dalībnieki, realizējot semināra laikā gūtās zināšanas, jau nākamajā dienā varēja sākt profesionālāk piesaistīt jaunus klientus un veikt komunikācijas analīzi.

 

Amadeus ir vadošais progresīvo tehnoloģiju risinājumu izstrādātājs tūrisma industrijā. Amadeus klienti ir ceļojumu pakalpojumu sniedzēji (aviokompānijas, viesnīcas, dzelzceļa un prāmju kompānijas), ceļojumu pārdevēji (ceļojumu un onlineaģentūras) un ceļojumu pircēji (korporācijas un ceļojumu menedžmenta kompānijas).

 

Amadeus Grupā strādā ap 10 000 darbinieku - centrālajos birojos Madridē, Nicā un Erdingā,  kā arī 71 vietējās Amadeus komerciālajās organizācijās visā pasaulē.

 

Sazinieties ar mums, ja arī Jūs vēlāties paaugstināt savas reklāmas efektivitāti digitālajā vidē: sv@imarketings.lv.

Tev varētu interesēt arī: