Tiek veiktas izmaiņas reklāmas seansu īpatsvara (Impression Share) atspoguļošanā

7. novembrī Google paziņoja par vairākiem uzlabojumiem un izmaiņām, ko šajā rakstā arī vēlāmies pastāstīt jums. Izmaiņas skar AdWords reklāmas rādīšanas (seansu) īpatsvara (IS, Impression Share) atskaites. Kā min Google Inc., 4. februārī tiek turpināts no atskaitēm izņemt veco IS rādītāju kolonnu.

Visas saglabātās atskaites, kas iekļauj veco IS kolonnu, ir nepieciešams atjaunot, tajās vecās kolonnas aizvietojot ar jaunajām. Ja līdz 4. februārim minētās kolonnas atskaitēs netiek aizvietotas ar jaunām, iepriekš izveidotās atskaites vairs nebūs iespējams izmantot.

Google AdWords. Impression Share

Aizstājot vecās kolonnas ar jaunajām, tiek nodrošināta virkne papildu iespēju, tostarp:

  • Atšķirt meklējumu (Search) un rādījumu (Display) kolonnas. Jaunās kolonnas tika pievienotas, lai skaidri nodalītu meklējumu un rādījumu reklāmas rādījumu daļas.
  • “Pēc stundām” segmentācija. Šīs kolonnas informācija ļauj novērtēt, kā jūsu reklāmas rādījumi mainās no stundas uz stundu.
  • Filtri, diagrammas un nosacījumi. Šīs no jauna pievienotās kolonnas ļauj pielietot filtrus, redzēt informāciju diagrammās un piemērot automātiski iestatītus nosacījumus IS rādītāju atspoguļošanai.
  • Dalījums saskaņā ar lietotāju izmantotajām ierīcēm. Tiek nodrošināta iespēja iegūt IS informāciju lietotāju izmantoto iekārtu griezumā. Pieejamais dalījums nodala datorus, planšet datorus un mobilās ierīces.