[3. daļa] TOP7 iemesli, kāpēc klikšķi vairs nenodrošina pārdošanas rezultātu
[1. daļa ir šeit] [2. daļa ir šeit]
Zemāk iepazīstināsim jūs ar trešo iemeslu, kāpēc klikšķis vairs var nenodrošināt pārdošanas rezultātu
3. Saturs
Vēl viena ļoti sāpīga tēma mūsu uzņēmējiem. Ar satura veidošanu un izplatīšanu daudziem uzņēmējiem tik tiešam varētu veikties labāk.
Jāatceras, ka lēmums par pirkumu ir izstiepts laikā. Pilnīgi iespējams, ka cilvēks šodien vēl nav gatavs pirkt, bet jau aizdomājas par produktu (vai var pat vēl neaizdomāties). Atkarībā no produkta cilvēkam varētu būt nepieciešams ilgāks vai īsāks laiks lēmuma pieņemšanai. Tas ir fakts. Un, ja sākotnējos produkta izvēles posmos (kad cilvēks pat var neiedomāties, ka viņam nepieciešams produkts), piedāvāsiet atlaidi vai vienkāršu sales reklāmu, tad tā nenostrādās. Pareizāk būtu šajos posmos piedāvāt cilvēkam kādu vērtīgu, lietderīgu un/vai interesantu informāciju. Tas ļaus cilvēkam atcerēties Jūs. Īstajā brīdī Jūs būsiet TOP of mind (pirmais, par ko atceras). Vai arī tad, kad viņš meklēs Google meklētājā un redzēs Jūsu reklāmu, tad Jums būs priekšroka salīdzinājumā ar konkurentiem (lielākā varbūtība saņemt klikšķi un pirkumu).
Picērijas piemērā uzņēmējam vajadzētu izveidot blogu, kur iztirzāt visdažādākās tēmas par picām un to pagatavošanu. Tēmu klāsts varētu būt plašs (kāpēc NewYork pica tā saucas, kādam jābūt sieram utt.). Būtu vēlams izveidot video blogu, kur var rādīt picas pagatavošanas procesu.
Kritiski svarīgi ir arī parūpēties par šī satura izplatīšanu. Reti kurš jau meklēs, kādus sierus labāk izmantot, un, ja pat meklēs, tad tā varētu nebūt Jūsu mērķauditorija. Tā kā esiet aktīvi satura izplatīšanā.
Attēlā redzam vienu no iMarketings.lv e-grāmatām. Šis ir viens no satura veidošanas un izplatīšanas piemēriem. Jā, izveidot šādu grāmatu (saturs + dizains) ir pietiekami ilgs un dārgs pasākums. Izplatīšana arī maksā naudu un nav lēta (zemāk ir viens no piemēriem ar satura izplatīšanu). Bet tas ir pareizs virziens.
Turpinājums drīz sekos