Kā Enhanced Conversions palīdz uzlabot Google reklāmas rezultātus?

google-enchanced-conversions-imarketings

Balstoties uz GDPR un Kalifornijas Patērētāju privātuma likumu (CCPA), Google līdz 2024. gadam plāno atslēgt sīkfailus jeb cookies, tādā veidā pilnveidojot drošu ekosistēmu interneta lietotājiem. Ar sīkfailu aiziešanu pazudīs reklāmas atdeves mērīšana, kādu to mēs pazīstam šobrīd.

Taču Google ir izstrādājusi risinājumu – Enhanced conversions, kas ļaus iegūt vērtīgos datus reklāmu analizēšanai arī pasaulē bez sīkfailiem.

Kas ir Enhanced conversions?

Enhanced conversions ir ne tikai instruments, kā izvērtēt reklāmguvumu, bet tā ir arī uzlabota pieeja precīzāku rezultātu iegūšanai un sniedz akurātu ieskatu veiksmīgākai solīšanai par reklāmas klikšķiem, izmantojot šifrētus (nenolasāmus) first-party datus.

Enhanced conversions darbojas?

Google skaidro: kad klients veic interneta veikala pasūtījumu vai aizpilda kontaktformu mājaslapā, Jūs saņemat first-party datus: e-pasta adresi, adresi, vārdu, uzvārdu, telefona numuru. Šos datus ievāc arī Google izsekošanas tagi un šifrētā (nenolasāmā) veidā nosūta uz Google, lai tie tiktu izmantoti reklāmas guvuma mērīšanai.

Piemēram:

  1. Klients veic pasūtījumu internetā
  2. Pasūtījumā ir kontaktinformācija (vārds, uzvārds, telefona numurs, e-pasts, citos gadījumos arī adrese)
  3. Šos datus izmanto gan interneta veikals, lai apstrādātu pasūtījumu (vai pieteikumu), gan Google izsekošanas tags, kas datus šifrētā veidā salīdzina ar Google lietotāju datu bāzi

Ņem vērā: Enhanced conversions darbosies tikai, ja tiks saņemti viens vai vairāki šādi dati:

  • e-pasta adrese
  • vārds, uzvārds, adrese
  • telefona numurs

Kādi ir ieguvumi, izmantojot Enhanced conversions?

  • Uzskaitīti reklāmguvumi, kas citādi nebūtu redzami
    Iespēja precīzāk izsekot reklāmguvumus arī tad, ja ierīce nesaglabā sīkfailus
  • Cross-device* reklāmguvumi
    Pieejama precīzāka informācija par cross-device reklāmguvumiem, kurus līdz šim nav bijis iespējams kvalitatīvi izsekot.
*Cross-device reklāmguvuma piemērs: Ja lietotājs noklikšķina uz reklāmas mobilajā tālrunī, taču pirkumu vai pierakstu veic vēlāk no datora, arī šis reklāmguvums tiks uzskaitīts, savienojot reklāmguvumu ar konkrētu reklāmu, uz kuru noklikšķināja lietotājs caur mobilo ierīci.

Ņem vērā: Pēc sīkfailu aiziešanas, ja netiks izmantots Enhanced Conversions, Google vairs nesaņems tik daudz informācijas par reklāmguvumu kā šobrīd. Savukārt, Google Ads ekspertiem nebūs iespējas efektīvi pārvaldīt kampaņas.