Kā pareizi veikt reklāmas analīzi (Google Analytics)
No 20. līdz 22. augustam notika pirmais interneta mārketinga praktiskais seminārs ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras atbalstu. Praktisko kursu organizators ir iMarketings.lv.
Pateicoties Eiropas Savienības finansiālajam atbalstam, mēs varējām nodrošināt, ka semināru pasniedza vadošie nozares speciālisti, kuri trīs dienu laikā dalījās savā pieredzē par populārāko interneta mārketinga komunikācijas kanālu vadīšanu: Facebook mārketings, mājas lapas SEO optimizācija, e-pasta mārketings, Google reklāma (AdWords), CRO (Conversion Rate Optimization), reklāmas darbības efektivitātes analīze (Google Analytics).
Viena no praktiskajām sesijām, kuru vadījis iMarketings.lv dibinātājs Dr.Sergejs Volvenkins, tika veltīta reklāmas analīzei ar Google Analytics palīdzību. Šajā rakstā paradīsim galvenās tēmas, kas tika apskatītas semināra laikā.
Četru akadēmisko stundu kurss tika sadalīts dažas loģiskās daļās, lai klausītājiem būtu vieglāk uztvert materiālu. Sākumā Sergejs Volvenkins stāstīja par analīzes iespējām, ko piedāvā Google Analytics instruments.
Uzņēmēji var veikt reklāmas efektivitātes analīzi klikšķu griezumā. Bet tas nav ieteicams, jo klikšķis nekad nevar būt tikpat vērtīgs kā pirkums/pieteikuma formas aizpildīšana utt. Lai noskaidrotu atdevi no reklāmas, mēs iesakām veikt reklāmas analīzi sekojošos griezumos (populārākie Mērķi):
1. Produkta pirkums
2. Pasūtījuma formas aizpildīšana
3. Video noskatīšanas
4. Kupona, kataloga utt. lejupielāde
5. Klikšķis uz kontaktpersonas e-pasta adreses
6. Kontaktu/konkrētas sadaļas lapas apmeklējums
Tālāk Sergejs Volvenkins parādīja Google Analytics pielāgošanas tehnikas. Būtiski apzināties, ka šī analītiskas programmas bāzes komplektācija neļauj veikt analīzi iepriekš minēto vērtīgo darbību griezumā. Tam nepieciešams veikt pielāgošanu. Sergejs Volvenkins parādīja instrukcijas soli pa solim populārāko mērķu izveidošanā.
Praktiskas sesijas nobeigumā tika veltīta uzmanība populārākajām atskaitēm Google Analytics rīkā. Lielākais akcents tika likts uzsekojošu piecām populārākajām atskaitēm:
1. All pages report (Behavior section)
2. Landing pages report (Behavior section)
3. In-Page Analytics (Behavior section)
4. Funnel Visualization (Conversion section)
5. All traffic report (Acquisition section)
Vietu skaits uz semināriem ir ierobežots. Šobrīd ir atlikušasvēl dažas brīvas vietas uz pasākumiem, kas notiks septembrī un oktobrī. Uzzināt vairāk par programmu un rezervēt vietu var šeit. 80% no maksas par semināru finansē Eiropas Savienība.