Search engine optimization jeb mājas lapas SEO optimizācija iesācējiem. 3. daļa
Unikāli vai Brand atslēgvārdi
Šie ir atslēgvārdi, kuri ir specifiski tikai Jūsu uzņēmumam. Šie atslēgvārdi ir vieglākais ceļš kā iegūt apmeklētāju plūsmu no Google meklētāja. Lai gan daži uzņēmumi, ieviešot jaunu produktu ar unikālu nosaukumu, aizmirst optimizēt produkta atslēgvārdu. Šo situāciju var izmantot viņu konkurenti, sasniedzot TOP pozīcijas pēc šiem atslēgvārdiem. Ja Jums ir populāra firmas zīme vai produkts, noteikti pārliecinieties, ka esat veikuši optimizāciju šiem unikālajiem atslēgvārdiem.
Atslēgvārdu izpētes instruments
Atslēgvārdu izpētes instrumenti reti kad ir precīzi, bet tik un tā, tie dod lielisku iespēju veikt atslēgvārdu analīzi, pēc kuriem Jūs plānojat/vēlaties virzīt savu mājas lapu Google meklētājā. Pirms izvēlaties konkrētus atslēgvārdus SEO optimizācijai, noteikti veiciet priekš-izpētes darbus, jo reizēm var gadīties tā, ka daži atslēgvārdi nemaz netiek pielietoti meklēšanas procesā. Un kāpēc Jums virzīt mājas lapu izmantojot šādus atslēgvārdus?
Veidojot īsu sarakstu ar atslēgvārdiem
SEO optimizācijas taktikas izvēlē mēs iesakām izmantot ne vairāk kā 2-3 atslēgvārdus konkrētai mājas lapas sadaļai. Bieži sastopama kļūda SEO iesācējiem, ir ievietot 20 dažādus atslēgvārdus vienā sadaļā un gaidīt pirmo pozīciju Google meklētājā. Šāda taktikas izvēle varētu darboties aptuveni 10 gadus atpakaļ, bet mūsdienās algoritmi, kurus izvēlās meklētājprogrammas ir daudz sarežģītāki un uz šo taktiku vairs „neuzķeras”. Tieši tāpēc, vislabāk ir sākt ar nelielu atslēgvārdu sarakstu un koncentrēties uz izvēlētajiem atslēgvārdiem.