[iMarketings dalās pieredzē konferencē] SEO tendences 2015
13. februārī notika seminārs “E-komercija 2015”, kuru apmeklēja vairāk nekā 500 dalībnieku. Šajā pasākumā piedalījās arī iMarketings SEO nodaļas vadītājs Mārtiņš Lasmanis, kas klātesošos iepazīstināja gan ar SEO tendencēm, gan ar faktoriem, kas jāņem vērā, lai panāktu labus rezultātus organiskajos meklēšanas rezultātos. Uzstāšanās nobeigumā Mārtiņš prezentēja jaunākos Google algoritma atjauninājumus, kā arī atklāja to ietekmi uz pozīciju dinamiku organiskajos meklēšanas rezultātos.
Tālāk piedāvājam īsu ieskatu no Mārtiņa uzstāšanās. Lai sasniegtu TOP pozīcijas Google organiskajos meklēšanas rezultātos, jāņem virkne faktoru un nosacījumu. Šeit minēsim dažus svarīgākos no tiem:
- Saturs ir karalis. Teksta saturs ir viens no nozīmīgākajiem faktoriem, lai Google meklētājam parādītu, kurš atslēgvārds jūsu mājas lapas sadaļā ir svarīgākais.
- Ienākošās saites. Veidojot ārējās saites, nepieciešams koncentrēties uz uzņēmuma atpazīstamības veidošanu, nevis tikai uz atslēgas vārdiem. Veidojot ārējās saites, ir jāizmanto dažādi avoti.
- Resursu/avotu kvalitāte. Ļoti svarīgi ir rūpīgi izvēlēties avotus, kur saites tiek izvietotas, jo Google vērtē jūsu izvēlētos resursus, kur saites tiek izvietotas.
Uzstāšanās turpinājumā Mārtiņš Lasmanis konferences dalībniekus iepazīstināja ar SEO tendencēm. Šeit minēsim dažas no tām:
1. Meklējumi mobilajos telefonos. Līdz ar straujo tehnoloģiju attīstību, Google arvien vairāk tiecas uz mobilo, planšetu ierīču izmantošanu Google meklētājprogrammā. Tuvākā nākotnē mājas lapas ar adaptētu dizainu mobilajām ierīcēm iegūs augstākas pozīcijas meklēšanas rezultātos, padarot tās “Mobile-friendly”.
2. Sociālo tīklu impulsi. Sociālie tīkli daudziem no mums ir neatņemama dzīves sastāvdaļa, tādēļ šis fakts ir ņemts vērā arī saistībā ar meklētājprogrammām. Ja ar jūsu saiti cilvēki dalās savos sociālo tīklu profilos, tad tas nozīmē, ka saturs ir pamācošs, interesants. Savukārt meklētājprogrammām tas ir signāls, ka šis raksts ir saistošs, tādējādi kalpojot par vienu no faktoriem, kas pozitīvi ietekmē pozīcijas organiskajos meklēšanas rezultātos.
Ja jums ir vēlme veikt SEO aktivitāšu auditu un uzlabot mājas lapas pozīcijas Google meklētājā, aicinām pieteikties uz bezmaksas konsultāciju, rakstot uz e-pastu: martins@imarketings.lv.