TOP3 vienkārši paņēmieni, kas ļaus samazināt Google reklāmas budžetu, nezaudējot efektivitāti
Interneta mārketinga eksperti, kas strādā ar Google reklāmām, ikdienā saskaras ar visdažādāko uzdevumu risināšanu. Viens no aktuāliem un svarīgiem uzdevumiem ir Google reklāmas darbības efektivitātes paaugstināšana. Atkarībā no situācijas atdeves paaugstināšana ne vienmēr nozīmē pirkumu/pasūtījumu masas palielināšanu. Nereti šo uzdevumu var noformulēt ar sekojošu jautājumu “Kā es varu samazināt Google reklāmas budžetu par 20%, saglabājot esošos efektivitātes rādītājus?”. Šajā rakstā padalīsimies ar dažām vienkāršām idejām, kā var sasniegt šo mērķi.
1. Izanalizējiet, cik efektīvi strādā reklāma stundu griezumā
Šos datus var iegūt gan no Google AdWords, gan no Google Analytics konta. Izpētiet rūpīgi, kurās stundās reklāmai ir viszemākie efektivitātes rādītāji. Pievērsiet uzmanību vakara un nakts stundām. Kad atradīsiet neefektīvās stundas, varēsiet izslēgt reklāmu tajās vai arī samazināt likmi. Bieži vien, izslēdzot nakts reklāmu, nav iespējams ietaupīt daudz līdzekļu. Taču vienmēr jāņem vērā, ka lielu mērķi var sasniegt, rūpīgi piestrādājot pie vairākām niansēm.
2. Izanalizējiet, cik efektīvi strādā reklāma nedēļas dienu griezumā
Arī šos datus var iegūt gan no Google AdWords, gan no Google Analytics konta. Šeit jāizanalizē arī tas, kurās dienās reklāma strādā efektīvāk un kurās nē. Atkarībā no situācijas jūs varat pieņemt lēmumu minimizēt reklāmas rādīšanu tajās dienās, kad tā strādā neefektīvi.
3. Izanalizējiet, cik efektīvi strādā reklāma pilsētu griezumā
Pateicoties Geo targetinga iespējām, šos datus var iegūt Jūsu Google AdWords kontā. Par šo jauno iespēju jau iepriekš rakstījām mūsu blogā. AdWords kontā tiks parādīti dati par 10 lielākajām pilsētām. Izpētiet, kurā pilsētā/-ās reklāma strādā neefektīvi. Iespējams, jūs vēlēsities minimizēt reklāmas parādīšanos šajās pilsētās.
Ja vēlaties paaugstināt Jūsu reklāmas efektivitāti, piesakieties bezmaksas konsultācijai, rakstot uz e-pastu sv@imarketings.lv!