Apskats: Mākslīgā intelekta reklāmu veidošanas rīks adcreative.ai – plusi un mīnusi
Pirms desmit gadiem neviens pat nedomāja par mākslīgā intelekta izmantošanu digitālajā mārketingā. Pirms pieciem gadiem digitālā mārketinga speciālisti smējās par ideju, ka mākslīgā intelekta rīki varētu viņus pārspēt. Taču tagad situācija ir krasi mainījusies, un digitālā mārketinga speciālisti izmanto mākslīgā intelekta rīkus, lai saviem klientiem nodrošinātu izcilus rezultātus. Tagad tas vairs nešķiet smieklīgi! iMarketings.lv nav izņēmums, mēs izmantojam vairākus mākslīgā intelekta rīkus, lai visefektīvāk palīdzētu saviem klientiem attīstīt biznesu gan Latvijā, gan ārzemēs.
Pirms izmantot jebkuru mākslīgā intelekta rīku, mēs izvērtējam vairākus variantus, lai izvēlētos tikai pašus labākos rīkus. Uzskatām, ka mūsu testēšanas procesa rezultāti varētu būt interesanti, tāpēc vēlamies ar tiem dalīties. Šeit ir mūsu novērojumi, kas gūti, nesen testējot Ad Creative izstrādes rīku – adcreative.ai.
Īsumā, šis rīks ļauj tirgotājiem ģenerēt reklāmu radošos materiālus Meta reklāmām, Google Display reklāmām un LinkedIn reklāmām. Uzņēmuma mārketinga materiālos teikts, ka nav nepieciešamas nekādas dizaina prasmes, lai radītu augstas kvalitātes reklāmas saturu, bet – kā tas ir patiesībā?
PLUSI
Jāatzīst, ka lietot sistēmu ir ļoti viegli. Jūs pievienojat savu logotipu, izvēlaties zīmola krāsas un pēc tam varat vienkārši pievienot savas vietnes adresi. Rīks paveic visu pārējo jūsu vietā.
Kad esat pievienojis attēlu un reklāmas tekstu, rīks dažu sekunžu laikā ģenerē gandrīz 200 reklāmas variantus.
Daudzi no variantiem izskatās samērā labi, tie ir pilnībā izmantojami. Mēs bijām pārsteigti par mākslīgā intelekta jaudu un ģenerēto reklāmu kvalitāti. Tās izskatījās pievilcīgi, ar tīru dizaina stilu. Visi elementi bija pareizi izvietoti, un, lai gan, iespējams, izvades rezultāts kopumā bija pārāk vienkāršs, rīks bija paveicis labu darbu.
Bet, kā ir ar mīnusiem – vai ir arī tādi?
MĪNUSI
Paplašinot testēšanu, ievadījām informāciju par vairākiem dažādiem zīmoliem un produktiem un konstatējām, ka ģenerēto reklāmkarogu izkārtojums bija gandrīz vienāds. Tomēr tā varētu nebūt problēma, ja esat vienīgā aģentūra savā reģionā, kas izmanto šo rīku.
Ir iespēja pielāgot katru reklāmkarogu, un, lai gan tas palīdzētu novērst iepriekš minēto līdzības problēmu, lai izmantotu šo sistēmas daļu, ir nepieciešamas dizaina prasmes. Kā arī rodas jautājums, kāpēc būtu jāmaksā par reklāmkarogu izveides rīku, ja jūs pats esat labs dizainers?
Viens no trūkumiem ir tas, ka nevarat izvēlēties dizaina noskaņu. Pašlaik nav iespēju norādīt sistēmai, ka jūs mērķējat uz luksusa tirgu, vēlaties, lai jūsu reklāmai piemistu retro stils, vai reklamējat produktu par ļoti zemu cenu. Tie visi ir būtiski aspekti, kas parasti ietekmē reklāmas kampaņas stilu. Tomēr Ad Creatives klientu atbalsta dienests mūs informēja, ka pašlaik pie tā tiek strādāts.
Šis rīks neizdomā idejas jūsu vietā. Jums pašiem ir jārūpējas par savām radošajām idejām un jābūt gataviem vizuālajiem materiāliem, ko augšupielādēt.
SECINĀJUMI
Kopumā šis ir labs rīks, ja meklējat īpaši ātrus rezultātus. Ja steidzaties, vai arī jums netraucē tas, ka reklāmas izskatīsies diezgan vienkārši, tad šis rīks atbildīs jūsu cerībām. Pretējā gadījumā noteikti būtu jāapsver iespēja nolīgt labu dizaineru vai uz veiktspēju orientētu aģentūru, piemēram, iMarketings.lv, lai izveidotu jūsu zīmolam atbilstošu reklāmu, kas izceļas pārējo vidū.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka mūsu piezīmes bija aktuālas dienā, kad mēs pārskatījām šo rīku (2023. gada decembrī), un jebkādas izmaiņas rīkā kopš tā brīža var nebūt atspoguļotas mūsu pārskatā.