[veiksmes stāsts]: Kā Display stratēģijas maiņa palīdzēja paaugstināt Revenue par 180% un ROI par 83%

Izaicinājums

iMarketings.lv klients ir e-komercijas uzņēmums, kas tirgo produkciju internetā Baltijas un Skandināvijas valstīs. Pārņemot Display (baneru) kampaņu pārvaldīšanu Lietuvā, saskārāmies ar situāciju, ka Display kampaņas vēsturiski ir devušas negatīvu ROI jeb strādāja ar zaudējumiem.

Klients: e-komercijas uzņēmums
Valsts: Lietuva
Uzdevums: panākt Display kampaņas pozitīvu ROI pēc iespējas īsākā laikā.

Risinājums

Klienta attīstības, pirkumu skaita un ieņēmumu apjoma palielināšanas procesā tika izstrādāta jauna Display stratēģija, kas:

  • ņēma vērā vairāku lietotāju grupu uzvedības paradumus;
  • izmantoja mašīnmācīšanās tehnoloģijas;
  • izmantoja Product feed, lai precīzāk pielāgotu reklāmas saturu;
  • izmantoja advancētas Display solīšanas stratēģijas.

Dažas darbības, ko veicām stratēģijas realizācijas gaitā:

  • Produktu kategoriju rezultātu analīze un TOP kategoriju atlase;
  • Dinamiskā remārketinga product feed ierobežošana, atlasot tikai produktus no TOP kategorijām;
  • Cenu noteikšanas (bidding) stratēģijas maiņa no Target ROAS ar “Pay for Clicks” metodi uz Target CPA ar “Pay forConversions” metodi, kas ir drošs veids kā investēt naudu reklāmā, jo maksāts tiek tikai par konversijām (pirkumiem);
  • Product feed pielāgošana;
  • Auditorijas analīze un optimālā budžeta noteikšana.

Rezultāts

Google Display Network, Case Study - iMarketings.lv

Pirmajās 6 nedēļās ROI uzlabojās par 83%.

Redzot konstantu ROI uzlabojumu, turpinājām darboties pēc šīs stratēgījas un 4 nedēļu laikā sasniedzām pozitīvu ROI.

GDN, Case Study - iMarketings.lv

Baneru reklāma, Case Study - iMarketings.lv

Veiktās izmaiņas ietekmēja ne tikai ROI, bet arī citus svarīgus rādītājus:

  • Viena pirkuma izmaksas samazinājās par 51.7%
  • Pirkuma vidējā čeka vērtība palielinājās 2.5x reizes
  • Ieņēmumu apjoms palielinājās 2.8x reizes

Display, Case Study - iMarketings.lv

Zemāk redzams grafiks, kā veikto izmaiņu komplekss ietekmēja kampaņu darbību un rezultātus – sākotnēji sistēmai bija nepieciešams laiks, lai pielāgotos ievērojamām izmaiņām, taču pēc pāris nedēļām situācija sāka uzlaboties – pirkumu skaits un ROI auga.

Baneru reklāma, Google Display Network, ROI, Case Study - iMarketings.lv

Ja arī jūs vēlaties uzlabot Display kampaņu rezultātus, sazinieties, lūdzu, ar mūsu ekspertiem (welcome@imarketings.lv). Labprāt palīdzēsim.