Case study: pozīciju kāpums par 61% jau pēc 3 mēnešu SEO aktivitātēm

Konkurence zobārstniecības nišā Latvijā ir īpaši augsta – TOP rezultātus Google meklēšanā dominē klīnikas ar gadiem veidotu reputāciju un lieliem reklāmas budžetiem. Mūsu mērķis bija 3 mēnešu laikā panākt pozīciju kāpumu augstas vērtības atslēgvārdiem, izmantojot offsite SEO aktivitātes.

 

Stratēģija

Ņemot vērā ļoti augsto konkurenci zobārstniecības pakalpojumu tirgū Latvijā, izvēlējāmies izmantojot “progresīvas” un daudzpusīgas offsite SEO aktivitātes, kas pielāgotas gan konkurētspējīgas nišas izaicinājumiem, gan klienta mērķim. Šāda stratēģija ļāva ne tikai nostiprināt vietnes autoritāti Google acīs, bet arī nodrošināt kvalitatīvu trafika pieaugumu no potenciāli ieinteresētas auditorijas.

 

Sasniegtie rezultāti pēc 3 mēnešiem

Pozīciju kāpums SERanking datos:

  • Zobu implanti – no 39. uz 15. pozīciju (+24 vietas).
  • Zobu venīri – sasniegts TOP 3.
  • Zobu protezēšana – no 26. uz 5. pozīciju (+21 vieta).
  • Zobārstniecība Rīgā – no 23. uz 9. pozīciju (+14 vietas).

4 atslēgvārdu search volume un pozīcijas 3 mēnešu laikā

 

Google Search Console dati (pēdējie 3 mēneši vs. iepriekšējie 3 mēneši)

 

Zobu implanti:

Iepriekšējā periodā nebija neviena klikšķa, bet tagad sasniegti 4 klikšķi. Impresiju skaits audzis no 191 līdz 1.83K, kas parāda ievērojamu redzamības kāpumu.

zobu implantu lapas klikšķi un impresijas pēdejo 3 mēnešu laikā, salīdzinājumā ar iepriekšējiem 3 mēnešiem

Zobu venīri:

Klikšķi palielinājušies no 6 līdz 37, savukārt impresijas no 179 uz 4.42K. Tas apliecina, ka backlinks būtiski uzlaboja šī atslēgvārda sasniedzamību Google meklējumos.

zobu venīri lapas klikšķi un impresijas pēdejo 3 mēnešu laikā, salīdzinājumā ar iepriekšējiem 3 mēnešiem

Zobu protezēšana:

Klikšķi pieauga no 2 līdz 8, bet impresijas – no 377 līdz 3.69K. Šie dati norāda, ka vietne arvien biežāk tiek rādīta lietotājiem, kas meklē zobu protezēšanas pakalpojumus.

zobu protezēšanas lapas klikšķi un impresijas pēdejo 3 mēnešu laikā, salīdzinājumā ar iepriekšējiem 3 mēnešiem

Zobārstniecība Rīgā:

Īpaši nozīmīgs progress sasniegts šim konkurētajam atslēgvārdam – klikšķu skaits pieaudzis no 395 līdz 564, bet impresijas no 17.4K uz 24.8K.

zobārstniecības lapas klikšķi un impresijas pēdejo 3 mēnešu laikā, salīdzinājumā ar iepriekšējiem 3 mēnešiem

Šie rezultāti apliecina, ka stratēģiski veidota backlinku kampaņa vien spēj radīt būtisku ietekmi pat ļoti konkurējošā nišā, nodrošinot redzamības pieaugumu un jaunu potenciālo klientu piesaisti.

Nākamie soļi

Lai gan jau tagad ir panākts ievērojams progress, darbs ar projektu turpinās. Lai sasniegtu vēl lielākus rezultātus, kas rezultēsies ar aktīviem pieteikumiem un jaunu klientu piesaisti, nākamajā posmā tiks veikta onsite satura optimizācija. Tā sākotnēji tika atlikta dažādu iemeslu dēļ, taču kombinācijā ar nostiprināto offsite stratēģiju tā dos vēl ievērojamāku organisko izaugsmi.

iMarketings.lv komanda vienmēr meklē iespējas, kā padziļināti analizēt mājaslapas un to pozīcijas meklētājos, lai uzlabotu organisko rezultātu atdevi un piesaistītu vairāk kvalificētu apmeklētāju.

Ja vēlaties saņemt bezmaksas SEO auditu no mūsu speciālistiem, sazinieties ar mums. Ar prieku palīdzēsim atrast jaunas izaugsmes iespējas un uzlabot jūsu uzņēmuma redzamību Google meklētājā.

Piesakiet bezmaksas konsultāciju