iMarketings.lv uzstāsies Google Retail Academy pasākumā. Jaunākā informācija un aktuālo pētījumu rezultāti.

No 8.09. līdz 22.09. Google rīko webināru sēriju “Restore: Accelerating Retail”, kas veltīta eCommerce tēmai. Dalībniekiem būs iespēja iepazīties ar Google vadošo darbinieku prezentācijām, kā arī iepazīt nozares vadošo ekspertu veiksmes stāstus un pārņemt viņu pieredzi.

Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv senior strategic plannerPrezentāciju laikā dalībnieki tiks iepazīstināti ar jaunāko informāciju Retail nozarē, kā arī ar pētījumu rezultātiem par to, kā cilvēki mūsdienās pieņem lēmumu par pirkumu un kāpēc ir svarīgi uzlabot lietotāju pieredzi iepērkoties gan online, gan offline vidē.  

Kopumā varēs satikt 14 pieredzējušus lektorus, starp kuriem būs: 

  • Matt Brittin, President, EMEA Business & Operations, Google
  • Pablo Pérez, Head of Market Insights Spain and Portugal, Google
  • Alistair Rennie, Research Lead – Search, Google UK
  • Georgie Altman, Strategic Insights Manager, Google
  • Vesna Gredelj, Head of Emerging Europe, GCS Google
  • Ardi Kristovald, Head of E-commerce, Hobby Hall Group

Jums būs iespēja uz skatuves redzēt arī iMarketings.lv vadošo stratēģi Sergeju Volvenkinu (PhD). Savā prezentācijā Sergejs dalīsies ar vienu no veiksmes stāstiem, kā Google reklāmas Shopping kampaņas var palīdzēt klientam būtiski izaugt eksporta tirgos.

Webināra valoda: ENG

Webinārs ir bez maksas.

Reģistrēties šeit (Google nevar garantēt, ka visas reģistrācijas tiks apstiprinātas)

Programma

Datums un laiks Lektors un tēma
September 8

11:30 AM – 11:45 AM

Accelerating Retail

Join Matt Brittin, President of EMEA Business and Operations, to hear how Google can help retail businesses accelerate recovery and growth. 

September 8

11:35 AM – 11:55 AM

Decoding Decisions

In the context of accelerated digital adoption and shoppers moving online, Ali will provide you with a helpful model to understand purchase decision making and win consumers in the ‘Messy Middle’. Join this session to understand behavioural economics and how customers make their buying decisions. 

September 8

11:35 AM – 11:56 AM

Future of Retail

Consumers will continue spending offline, but, as online spend continues to grow, winning retailers will need to deliver integrated online to offline experiences. Tune into this session to understand where the retail industry is going in the next 5 years and how to prepare your business for the future.

September 16

10:00 AM – 12:30 PM

Baltics Retail Academy

With all the information on global trends and learnings, what can actually be applied to our local markets? In this live event we concentrate on Baltics only – data, topics and context 

10:00 – 10:10 Welcome Word by Vesna Gredelj, Head of Emerging Europe, Google Customer Solutions.


10:10 – 10:40 ‘Shopping in Baltics during and post lockdown. Consumer Behavior in Baltics March-June 2020′ by Justas Lozinskas, Google

10:40 – 11:00 ‘From Local to Global. Mastering shopping ads to Helping local retailers to grow internationally’ by Sergejs Volvenkins, iMarketing.lv agency

11:00 – 11:10 Break 

11:10 – 11:40 Panel Discussion ‘Is Black Friday ‘A Thing’ in Baltics?’ feat. Kavos Draugas, Hobby Hall and Holini


11:40 – 12:30 ‘The ultimate retailer’s cheat-sheet for Holiday season’ by Jakub Mazal & Paula Zeikmane, Google

September 22

1:30 PM – 3:30 PM

Google Ads: Automation for E-commerce