TOP 6 punkti, kas jāņem vērā, veicot mājas lapas ārējo SEO optimizāciju

Pavisam nesen Google ir nācis klajā ar inovatīviem atjauninājumiem (Penguin 3.0), un kopš tā brīža vairāki mājas lapu īpašnieki joprojām novēro pozīciju kritumu Google meklēšanas rezultātos. Uzņēmumiem, kas no organiskajiem meklēšanas rezultātiem gūst ievērojamu potenciālo klientu skaitu savai mājas lapai, pozīciju pazemināšanās var radīt zaudējumus, jo tādējādi samazinās lapas apmeklējums pēc saistošiem atslēgvārdiem, kā rezultātā būtiski sarūk arī klientu/pirkumu skaits. Šajā rakstā esam apkopojuši 6 būtiskus aspektus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, veicot ārējo SEO optimizāciju. Izpildot šos punktus, mājas lapu īpašniekiem ir iespēja saglabāt un/vai paaugstināt pozīcijas Google meklēšanas rezultātos, tādējādi savai mājas lapai piesaistot arvien vairāk potenciālo klientu.

ārējā seo optimizācija

TOP 6 punkti, ko iesakām ievērot, veicot ārējo SEO optimizāciju:

  1. Mājas lapas saturs ir jāveido daudzveidīgi –veidojiet saturu dažādos formātos (piemēram, teksts ar video un attēliem, kā arī bez tiem). Tādējādi tiks uzlabota satura kvalitāte, un lasītājs, kā arī Google to spēs labāk izprast. Daudzi lasītāji tīklā lasīšanai izvēlas sev tīkamāko saturu, un tieši tādēļ vieniem var patikt video, turpretī citiem – grafiskā veida informācija. Ir labi, ja saturs tiek veidots dažādos formātos, piemēram, veidojot video jaunumus vai grafiskos attēlus, kas var būtiski palīdzēt piesaistīt lietotājus ilgtermiņā.
  1. Piedalieties interešu grupu/forumu diskusijās– piedaloties sarunās par konkrētu tēmu, jūs ievērojami sekmējat sava zīmola redzamību un atpazīstamību tīklā kā Google, tā arī jūsu potenciālo klientu vidū. Tas ir labs veids, kā komunicēt ar citiem lietotājiem, un (vēl jo svarīgāk) tā ir lieliska iespēja jūsu mājas lapai piesaistīt cilvēkus.
  1. Esiet aktīvs līdzīgās nozaru mājas lapās– jūs varat spert vēl vienu soli augstāku pozīciju sasniegšanā meklēšanas rezultātos, izveidojot saikni ar nozaru mājas lapām. Izmantojot blogus vai cita veida nozaru lapas, jums ir iespēja piesaistīt jaunus potenciālos klientus, vienlaikus paaugstinot arī domēna un mājas lapas autoritāti (Domain and Page Authority). Šiem diviem faktoriem (domēna un mājas lapas autoritāte) Google pievērš būtisku uzmanību pozīciju noteikšanā meklēšanas rezultātos.
  1. Fokusējieties uz zīmolu– par svarīgu faktoru interneta mārketinga pasākumu veikšanā meklēšanas sistēmās (SEM – Search Engine Marketing) tiek uzskatīta zīmola atslēgvārdu izmantošana. Labākais risinājums zīmola atslēgvārdu veicināšanai Google meklētājā būtu šos atslēgvārdus izmantot ienākošo saišu enkuru tekstā.
  1. Dažādojiet linku izvietošanas avotus – dažādās mājas lapās izveidotās saites var palīdzēt palielināt jūsu tīmekļa vietnes popularitāti, vienlaikus veicinot pozīciju pieaugumu Google meklētājā. Piemēram, ir vērtīgi izvietot saites kvalitatīvos blogos un ziņu mājas lapās.
  1. Rūpīgi izvēlieties linku izvietošanas avotus – ņemot vērā to, ka viens no pozīciju veicināšanas faktoriem ir saišu izvietošana ārējos resursos, avotu dažādība un kvalitāte ir viens no svarīgākajiem SEO optimizācijas punktiem. Nepublicējiet saturu mājas lapās, kurās ir SPAM saturs un kuras var izraisīt lietotāju neuzticību.

Svarīgi ir akcentēt faktu, ka TOP pozīciju panākšanu Google meklēšanas rezultātos iespējams īstenot, nodrošinot kompleksu un regulāru pieeju, veicot mājas lapas SEO optimizāciju. Būtiski ir ņemt vērā iespējamību, ka atsevišķas vai kāda konkrēta veikto darbību daļa var neļaut sasniegt vēlamo rezultātu. Tāpat pirms ārējās SEO optimizācijas veikšanas ir nepieciešams realizēt mājas lapas iekšējo SEO optimizāciju.

Ja vēlaties piesaistīt vairāk klientu (no Google meklēšanas rezultātiem), pierakstieties uz bezmaksas konsultāciju pa e-pastu martins@imarketings.lv.