7 iemesli, kāpēc var nesanākt sasniegt rezultātu. iMarketings.lv pieredze Google seminārā Swedbank klientiem

Google rīkotais seminārs Swedbanks klientiem par Google reklāmu, Facebook reklāmu, Youtube reklāmu

Pavisam nesen notika Google rīkotais seminārs Swedbank klientiem, kur Dr. Sergejs Volvenkins – iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs – dalījās ar mūsu aģentūras pieredzi. Uzstāšanās laikā Sergejs ieskicēja septiņus svarīgus punktus, kuri jāņem vērā, lai sasniegtu mārketinga mērķus.

Četri punkti tika paņemti no pēdējā pētījuma par iedzīvotāju iepirkšanās paradumiem internetā, ko bijām veikuši kopā ar Latvijas Universitāti un Latvijas tirdzniecības un rūpniecības kameru. Pārējie trīs punkti paņemti no iMarketings.lv pieredzes. Šo trīs punktu ievērošana ir raksturīga visiem mūsu klientiem, kas sasnieguši ievērojamus rezultātus digitālajā mārketingā un daudzkāršojusi pārdošanas apjomus.

Google seminārs Swedbank klientiem - iMarketings.lv pētījuma rezultātu prezentācija

Uzņēmējiem nav iespēju sasniegt nopietnus pārdošanas apjomus internetā (7 iemesli), ja:

1. ir neatpazīstams veikals/zīmols. Ar praktiskiem piemēriem tika parādīts, cik zīmolam ir būtiska loma un ietekme uz pārdošanas rezultātiem.Google seminārs Swedbank klientiem - zīmola spēks mārketinga mērķu sasniegšanā

2. piedāvāts ilgs piegādes laiks. Banāls un jau sen zināms fakts. Šo punktu esam iekļāvuši tikai tāpēc, ka tā svarīgumu ir norādījuši vairāk nekā 2000 respondentu, kas pēdējo sešu mēnešu laikā iegādājušies produktus internetā. Turklāt esam parādījuši, ka 34% respondentu (visvairāk vīrieši, Millenials) ir gatavi piemaksāt par piegādi, lai tā tiktu nodrošināta pirkuma dienā.

3. ir augsta cena vai zema pirkuma vērtība. Ja cena ir augstāka nekā konkurentiem, tas ne vienmēr ir slikti. Bet šajā gadījumā mājaslapā šai cenai jābūt pamatotai. Vienmēr.

4. Jūs nerūpējaties par datu drošību. Uzņēmēju “zelta” auditorija ir Generation X (36-53 gadi), jo šie cilvēki sāk arvien vairāk pirkt internetā un tie ir maksātspējīgāki par Millenials. Bet Generation X auditorija ir prasīgākā gan pret datu drošību, gan arī pret komunikāciju (reklāma, saturs utt.). Mājaslapā jābūt vismaz SSL sertifikātam. Un būtu svarīgi arī norādīt, kur izmantosiet personīgos datus.

5. Jums nav nosprausti mērķi. iMarketings.lv pieredze liecina, ka veiksmīgākiem uzņēmējiem vienmēr ir nosprausti mērķi, kas jāsasniedz. Pasākumā laikā dalībnieki tika iepazīstināti ar mērķu dažādību un mērķu izsekošanas iespējām.

Google seminārs Swedbank klientiem - mērķu nospraušana

6. ir problēmas ar mājaslapu (tehniskas, loģiskas, UX). Šī tēma droši vien ir aktuāla kopš tā brīža, kad pasaulē parādījusies pirmā mājaslapa. ☺ Šeit  ar praktiskiem un uzskatāmiem piemēriem parādījām, cik svarīga ir korekti uztaisīta mājaslapa.

7. mērķu sasniegšanai izmantots tikai viens kanāls. Jebkurš mērķis, kas ir ambiciozs, gandrīz vai nav sasniedzams ar vienu kanālu. Ļoti labi jāsaprot sava auditorija, lai to varētu pareizi uzrunāt un atbilstoši sadalīt komunikācijas akcentus starp kanāliem un ziņojumiem.

Google seminārs Swedbank klientiem - jāizmanto vairāk nekā viens kanāls mērķu sasniegšanai

Vēlaties panākt ievērojamus rezultātus ar Google, Facebook, YouTube un/vai Display komunikāciju? Mēs labprāt palīdzēsim sasniegt mārketinga mērķus. Piesakiet mūsu ekspertu digitālā mārketinga auditu (bezmaksas), rakstot uz e-pasta adresi welcome@imarketings.lv.