Notika Seminārs: Facebook iespējas. Kā uzrunāt un piesaistīt klientus 2018. gadā
24. janvārī iMarketings.lv eksperti novadīja Madonas uzņēmējiem semināru par tēmu “Facebook iespējas. Kā uzrunāt un piesaistīt klientus 2018. gadā”. Svaigu un interesantu saturu pasniedza Dr.Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs, un Dmitrijs Ņikitins, iMarketings.lv Facebook eksperts. Semināru organizēja Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Madonas biznesa inkubators.
Semināra laikā dalībnieki varēja iepazīties ar Facebook reklāmas iespējām, kas arī ar satura veidiem un Facebook komunikācijas pamatprincipiem. Pieredzējuši iMarketings.lv eksperti stāstīja par būtiskiem momentiem, kas jāņem vērā, uzsākot komunikāciju Facebook tīklā. Dalībniekiem bija arī lieliska iespēja uzdod jautājumus par digitālo mārketingu un saņemt kompetentas atbildes.
Paldies par lieliski novadīto semināru. Interesants un praktiskiem piemēriem bagāts stāsts 5 stundu garumā. Jau pasākuma laikā varēja redzēt, ka dalībnieki ir ieinteresēti un viss patīk, jo lektoram sanāca ne tikai atraktīvi pasniegt materiālu, bet arī iesaistīt auditoriju. Ar to Sergejs lieliski tika galā un klātesošiem tas ļoti patika. Varēja redzēt, ka abiem lektoriem ir bagāta praktiskā pieredze. Līdz ar to viss materiāls bija veidots vairāk no praktiskās puses. Dalībnieki pasmēlās gan idejas, gan arī zināšanas. Liels paldies!
Iveta Vabule
Vecākā projektu vadītāja
Madonas biznesa inkubators
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra
Daži aplūkoti jautājumi semināra laikā:
- Facebook lapas izmantošanas mērķi un uzdevumi;
- Satura veidi un izmantošanas specifika;
- Facebook reklāmas veidi un iespējas;
- Kā pareizi meklēt un atlasīt mērķauditoriju?
- Reklāmas ziņojumu veidošanas specifika;
- Galvenie rādītāji, kas ļauj noteikt, vai kampaņa strādā efektīvi;
- TOP 5 visbiežāk pieļautās kļūdas.