iMarketings.lv un Google uz vienas skatuves dalījās ar pieredzi par izaicinājumiem un iespējām eksportējošiem uzņēmumiem (izaicinājumu un rīku saraksts)
6. februārī Google Baltics komanda viesojās Latvijā un kopā ar iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītāju Sergeju Volvenkinu (PhD) novadīja semināru Latvijas tirdzniecības un rūpniecības kameras biedriem par tēmu “Eksporta iespējas un izaicinājumi”.
Mums patiešām ir liels gods, ka bijām uzaicināti uzstāties uz vienas skatuves ar Google un runāt par tik nopietnu tēmu.
Pirmajā pasākuma daļā uzstājās Google Baltics komandas pārstāvji Toma un Leo. Toma ieskicēja eksporta svarīgumu Latvijas uzņēmumiem kopumā, kā arī eksporta attīstības tendences.
Savukārt, Leo pieskārās praktiskiem jautājumiem un aplūkoja uzņēmējiem pieejamos rīkus, ar kuru palīdzību var pētīt ārzemju tirgus un arī plānot komunikācijas stratēģiju. Daļa no rīkiem, ko prezentēja Leo, ir:
- Start with your own data when/if possible (Google Analytics)
- Consumer Barometer
- Google Trends
- Market Finder
- Think with Google
- Google Public Data Explorer
Pasākuma otrajā daļā Sergejs Volvenkins runāja par vēl praktiskākiem jautājumiem un iepazīstinājis auditoriju ar 4 izaicinājumiem, ar kuriem saskaras uzņēmumi, kas jau eksportē vai vēlas eksportēt savus produktus. Šo punktu neievērošana vai ignorēšana gandrīz vai garantēti ved pie neveiksmīgiem rezultātiem eksporta tirgos.
iMarketings.lv jau vairākus gadus ikdienā palīdz saviem klientiem virzīt produktus 30+ pasaules valstīs. Līdz ar to visiem minētiem punktiem ir praktiska nozīme.
Zemāk piedāvājam iepazīties ar šiem izaicinājumiem:
- Nav trafika Direct un Organic trafika
- Nav meklējumu pēc zīmola
- Nav uzticības uzņēmumam / produktam
- Rīku nepilnvērtīga izmantošana
Katram izkainājumam tika piedāvāti iespējamie risinājumi.
Ja arī Jūs eksportējat un vēlaties atrast kompetentu sadarbības partneri digitālā mārketinga jautājumos, droši piesakieties uz bezmaksas konsultāciju welcome@imarketings.lv.