[case study] Kā ar Meta (Facebook) Ads sasniegt 4 reizes lielāku mērķauditoriju (400 000), noturot nemainīgi augstu efektivitāti (ROAS 11)

Situācijas apraksts

iMarketings.lv klients – e-komercijas uzņēmums – viens no lielākajiem  skaistumkopšanas produktu pārdevējiem Baltijā – palielinot īstermiņa reklāmas kampaņu budžetu, nesasniedza cerētos reklāmas (Facebook ads) rezultātus. Tā vietā, lai ar lielāku budžetu reklāmu redzētu pēc iespējas lielāks cilvēku skaits (reach), palielinājās reklāmas parādīšanās biežums (frequency) vieniem un tiem pašiem Facebook lietotājiem, – tādējādi tika tērēts lielāks reklāmas budžets, bet netika sasniegti potenciāli jaunie klienti.

Mēs vēlējamies mainīt situāciju un panākt, lai ar lielāku budžetu sasniedzam lielāko potenciālo klientu skaitu. Sagaidījām, ka lielāks sasniegto cilvēku skaits nodrošinās lielāku mājaslapas apmeklējumu un lielākus ieņēmumus (revenue), tāpēc nolēmām izmantot Reach & Frequency kampaņas tipu.

Risinājums

Reach & Frequency kampaņas iMarketings.lv komanda Facebook kanālā izmanto regulāri, tāpēc dalīsimies pieredzē par šīs kampaņas priekšrocībām un dažiem būtiskiem knifiem, kam pievērst uzmanību.

Lai īsā laika periodā klients gan sasniegtu pēc iespējas plašāku mērķauditoriju, gan palielinātu ieņēmumus (Revenue), izvēlējāmies veidot 4 dienu ilgu Reach & Frequency kampaņu.

Būtiskākās šī kampaņas tipa priekšrocības:

  • pirms kampaņas palaišanas var rezervēt vēlamo mērķauditoriju, kurai tiks parādīta reklāma;
  • iespējams iepazīties ar reklāmas sagaidāmajiem rezultātiem (reach, impressions, frequency, CPM) konkrētajā laika periodā;
  • iespējams ieplānot vēlamo reklāmas parādīšanās biežumu (frequency);
  • iespējams ieplānot, cik procentuāli lielu cilvēku skaitu no izvēlētās mērķauditorijas sasniegsim ar reklāmu.

Svarīgi, ka šāda tipa kampaņām (Reach & Frequency) var iestatīt Purchase optimizāciju, kas gādās par klienta pārdošanas rezultāta sasniegšanu, ko izmantojām arī šoreiz.

Optimizācija nozīmē, ka Machine Learning algoritmam dodam iespēju saprast, ko vēlamies panākt ar kampaņu. Ja norādām, ka vēlamies panākt sasniedzamību (Reach), tad Facebook algoritmi strādās tā, lai parādītu reklāmu jebkuram cilvēkam no mūsu mērķauditorijas. Ja algoritmam norādām, ka vēlamies sasniegt vairāk pirkumu, tad Facebook izvēlētās mērķauditorijas lokā meklēs lietotājus , kas ar lielāko varbūtību var nopirkt produktu (algoritms to atlasa pēc uzvedības faktoriem).

Rezultāti

Konkrētās Reach & Frequency kampaņas darbības periods bija 4 dienas, budžets – €1000.

Facebook reklāmas kampaņas plāns:

Facebook reklāma Reach & Frequency kampaņa

Reklāmas sasniegtie rezultāti:

Amount Spent €998.25
Reach 411 406
CPM €1.10
Frequency 2.21

Kā redzams, Facebook piedāvātie aprēķini ir diezgan precīzi, tāpēc, vadoties pēc tā, kas konkrētajā situācijā ir svarīgāks – budžets, kampaņas ilgums, sasniegto cilvēku skaits, u.c. – reklāmas kampaņu iespējams ērti pielāgot maksimālam rezultātam.

Lai noskaidrotu, kā Reach & Frequency kampaņu tipa rezultāti atšķiras no visbiežāk izmantotās Auction tipa kampaņas (kampaņas tips, kas sākotnēji neļāva mums sasniegt rezultātu), veicām eksperimentu. Papildus tam, lai pārbaudītu kā atšķiras Reach & Frequency kampaņu rezultāti ar atšķirīgu optimizāciju, mūsu eksperimenta ietvaros esam izveidojuši trešo kampaņu – Reach & Frequency ar Reach optimizāciju.

Reach & Frequency Auction
Optimizācija: Purchase Optimizācija:       Reach Optimizācija: Purchase
Amount Spent €998.25 €299.04 €500
CPC €0.43 €0.78 €0.37
CTR % 0.25% 0.13% 1.26%
Reach 411 406 206 926 53 920
Cost per Reach (1,000) €2.43 €1.45 €9.27
CPM €1.10 €1.05 €3.52
ROAS* 1 104 % 223 % 1 023 %
Frequency 2.21 1.38 2.63
*Facebook 7-day click attribution

Salīdzinot Reach & Frequency kampaņu rezultātus ar dažādām optimizācijām (Purchase vs Reach), var redzēt, ka optimizācijas izvēle būtiski ietekmē pārdošanas rezultātu. Maksa par 1000 impresijām ir gandrīz vienāda, bet efektivitāte (ROAS) kampaņai ar Purchase optimizāciju – 5 reizes augstākā.

Ko ņemt vērā, izmantojot Reach & Frequency kampaņu Latvijas tirgū:

  • reach jābūt vismaz 200 000;
  • kampaņai jāiestata konkrēts darbības periods;
  • budžets tiek apgūts tikai ad set līmenī – CBO budžetu nav iespējams izmantot, lai vienlaikus sasniegtu vairākas auditorijas;
  • kā mērķi nav iespējams izvēlēties šādas opcijas: Lead generation, Messages, Catalog Sales un Store Traffic.

Secinājums

Eksperimenta dati apliecina, ka Reach & Frequency kampaņas ļauj garantēti sasniegt krietni plašāku mērķauditorijas apjomu ar tikpat augstu efektivitāti (ROAS) kā Auction tipa kampaņas. Savukārt plašākas auditorijas sasniegšana nozīmē lielāku mājaslapas apmeklējumu un potenciāli lielākus ieņēmumus (Revenue).

Ja arī Jūs vēlaties augt un sasniegt labākos rezultātus, rezervējiet bezmaksas konsultāciju ar ekspertu welcome@imarketings.lv