E-mail mārketings. Kādus vārdus labāk nelikt e-pasta vēstules „Tēmā” (turpinājums)
Tāpat D.Zarella atklāj (pamatojoties uz vairāk nekā viena miljona e-pasta vēstuļu sūtījumu rezultātiem) ar kādu knifu un viltību palīdzību iespējams kāpināt cilvēku skaitu, kuri atver saņemtās vēstules. 1. Biežāk atver vēstules, kuru „Tēmā” (Subject) iekļauta zīme & (atver 9% vēstuļu saņēmēju; turpretī sūtījumus, kur nav zīmes &, atver 7%); 2. Vēstules, kuru „Tēmā” iekļauts jautājums, atver retāk (8% pret 6%);
E-mail mārketings. Kādus vārdus labāk nelikt e-pasta vēstules „Tēmā” (1. daļa)
Nesen apmeklēju vienu no Amerikas vadošo speciālistu semināriem (interneta vides semināru) par e-mail mārketingu, uz kuru bija „ieradušies” 12 000 interesentu. Pasākumā bija daudz noderīgas un praktiskas informācijas, kurā Dens Zarella dalījās ar saviem klausītājiem. Liela pasākuma daļa bija veltīta D.Zarellas pēdējiem pētījumiem. Šinī nolūkā vēlos dalīties ar atsevišķiem datiem, kuri man likās vairāk saistoši.
5 soļi līdz veiksmīgai reklāmai ar Google AdWords (turpinājums)
3. Veidojiet uzmanību piesaistošu reklāmu Laba reklāma „runā” ar pircēju vienā valodā. Piedāvājiet klientam tieši to, ko viņš meklē. Centieties būt konkrēts. Ja jūs zināt, ka jūsu potenciālie klienti meklē „Bikses korpulentiem cilvēkiem”, tad ielieciet šo frāzi virsrakstā. Izmantojiet tekstā frāzes, kas stimulē veikt darbību. Piemēram, „Bezmaksas Piegāde”. Tādā veidā jūs ieinteresēsiet potenciālo klientu un iedosiet viņam stimulu noklikšķināt uz jūsu reklāmas.
5 soļi līdz veiksmīgai reklāmai ar Google AdWords (1. daļa)
Google ir populārākā meklēšanas sistēma Latvijā (tirgus daļa sastāda 99%). Katru dienu cilvēki meklē Google meklētājā visdažādāko informāciju: par produktiem, pakalpojumiem, atbildes uz jautājumiem, klientu atsauksmes utt. Vai starp šiem cilvēkiem ir jūsu potenciālie klienti? Viens no veidiem, kā viņiem pastāstīt par jūsu produktu un stimulēt apmeklēt mājas lapu – tas ir Google AdWords. PPC – Pay Pec Click reklāma, kur jūs maksājat par klikšķi nevis par rādījumu.