Blogs

[SEO case study] Kā mājaslapai iedot spēcīgu papildus redzamību Google meklētājā, ja pēc stratēģiskajiem atslēgvārdiem jau sasniegtas TOP pozīcijas

Situācijas apraksts Klients: Vadošais skaistumkopšanas interneta veikals Baltijā Mūsu klientam, kas ir vadošais skaistumkopšanas produktu interneta veikals Baltijā, esam sasnieguši TOP pozīcijas Google organiskajā meklēšanā pēc vairākiem short tail atslēgvārdiem, tāpēc vajadzēja meklēt papildus izaugsmes iespējas. Proti, daudziem stratēģiskajiem atslēgvārdiem bija sasniegtas TOP pozīcijas, bet mēs vēlējāmies panākt vēl lielāku redzamību Google meklētājā. Šis ir izaicinājums, ar ko saskārāmies un kas bija jāatrisina. *short tail ir atslēgvārdi, kas visbiežāk sastāv no viena vai diviem vārdiem un, pēc kuriem ir liels Uzzināt vairāk

seo-case-study-imarketings

Kā mērķauditorijas problēmu izzināšana ļāva uzlabot Meta (Facebook) reklāmas rezultātu par 39%

Situācijas apraksts Ir vairākas nozares, kurās pārdošanas apjomus būtiski ietekmē sezonalitāte, un viena no šīm nozarēm ir auto riepu tirdzniecība. Mūsu klients ir viens no vadošajiem automašīnu riepu mazumtirgotājiem Latvijā, kurš pārdod riepas gan internetveikalā, gan vairākos fiziskajos veikalos. iMarketings.lv komanda vienmēr meklē iespējas uzlabot kampaņu mārketinga rādītājus, lai palīdzētu mūsu klientiem augt un attīstīties, tāpēc, tuvojoties ziemas riepu pārdošanas sezonai, mēs nolēmām apskatīt komentārus zem mūsu klienta konkurentu reklāmām. Mērķis bija atrast kādu problēmu, ar kuru saskaras autovadītāji, iegādājoties Uzzināt vairāk

imarketings-meta-ctr-growth

Vērtīgi padomi, kā uzlabot Google Ads Search reklāmu ziņojumus un palielināt CTR (click-through rate) rādītājus

Ko nozīmē CTR? CTR (click-through rate) ir procentos izteikta attiecība, kas parāda, cik bieži lietotāji, kuri redz jūsu reklāmu, uz tās uzklikšķina. CTR aprēķina formula ir vienkārša: Klikšķi / Impresijas = CTR%. Piemēram, ja jūsu reklāmai būtu 10 klikšķi un 100 impresijas (skaits, cik reizes reklāma tika parādīta), tad jūsu CTR būtu 10%. Katrā valstī ir atšķirīgi CTR rādītāji, jo tirgus izmēri ir dažādi. Jo lielāks tirgus, jo grūtāk iegūt augstāku CTR un otrādi. Vidējais Google Ads CTR pasaulē ir Uzzināt vairāk

what-is-click-through-rate-ctr-definition

Kā Enhanced Conversions palīdz uzlabot Google reklāmas rezultātus?

Balstoties uz GDPR un Kalifornijas Patērētāju privātuma likumu (CCPA), Google līdz 2024. gadam plāno atslēgt sīkfailus jeb cookies, tādā veidā pilnveidojot drošu ekosistēmu interneta lietotājiem. Ar sīkfailu aiziešanu pazudīs reklāmas atdeves mērīšana, kādu to mēs pazīstam šobrīd. Taču Google ir izstrādājusi risinājumu – Enhanced conversions, kas ļaus iegūt vērtīgos datus reklāmu analizēšanai arī pasaulē bez sīkfailiem. Kas ir Enhanced conversions? Enhanced conversions ir ne tikai instruments, kā izvērtēt reklāmguvumu, bet tā ir arī uzlabota pieeja precīzāku rezultātu iegūšanai un sniedz Uzzināt vairāk

google-enhanced-conversions-im

Kas ir SEO un kāpēc to izvēlēties?

SEO ir darbību kopums, kas tiek veikts mājaslapā un ārējos resursos, lai uzlabotu mājaslapas pozīcijas meklētāj programmu organiskajos rezultātos, lai paaugstinātu atslēgvārdu pozīcijas un palielinātu lietotāju skaitu, kas apmeklē mājaslapu. Vārds SEO nāk no angļu valodas “Search Engine Optimization”, kas nozīmē meklētāj programmu optimizācija – tādas mājaslapas optimizēšana, lai tā tiktu attēlota meklētāj programmās. Uzlabojot atslēgvārdu pozīcijas, palielinās mājaslapas redzamība meklētāj programmās, kas veicina lielāku lietotāju plūsmu uz mājaslapu no organiskajiem rezultātiem. Izveidojot labu SEO stratēģiju, uzņēmums ilgtermiņā ir ieguvējs. Uzzināt vairāk

imarketings-kas-ir-seo

Ar ko jaunais Google Analytics 4 ir labāks par veco Universal Analytics un vai ir vērts pārslēgties (10 atšķirības)

2022. gada 16. martā Google paziņoja, ka pakalpojumā Universal Analytics vairs netiks apstrādāti jauni standarta īpašumu dati, sākot ar 2023.gada 1. jūliju. Tas nozīmē to, ka līdz šim periodam uzņēmumiem būs jāpāriet un jāsāk izmantot jaunā Google Analytics 4 versija. Jau šobrīd uzstādām klientiem jauno GA4 versiju paralēli Universal Analytics versijai, kā arī vēlamies padalīties ar savu pieredzi un izklāstīt, ar ko GA4 atšķiras no Universal Analytics. Jaunā versija labāk atbilst mūsdienu digitālās pasaules izaicinājumiem, un piedāvātās iespējas ir ļoti Uzzināt vairāk

[Google reklāma un dzīve bez cookies]. Kas reklāmdevējiem jāzina, lai nezaudētu datus par savas mājaslapas lietotājiem

Pasaule pilnībā bez cookies ir pavisam drīza realitāte. Šīs ir globālas izmaiņas, kas ietekmēs gandrīz ikvienu uzņēmumu. Tāpēc jāpielāgojas situācijai, lai gan uzņēmēji turpinātu redzēt un uzrunāt savu mērķauditoriju, gan mašīnmācīšanas tehnoloģijas turpinātu redzēt konversijas un algoritmiem būtu iespējams veiksmīgāk uzlabot reklāmas kampaņas rezultātus. Pretējā gadījumā reklāmas efektivitāte var būtiski kristies, piegādājot mazāk pirkumu par lielāku reklāmas budžetu, kā arī būs mazāk iespēju atlasīt mērķauditoriju, ko uzrunāt ar reklāmu.   Runājot vienkārši, cookies ir mājaslapas apmeklētāja pēdas, pēc kurām iespējams Uzzināt vairāk

data-protection

[Notika LTRK seminārs] Eksports un e-komercija: praktiski soļi e-veikala izaugsmei ārvalstu tirgū

12. aprīlī novadījām LTRK organizētu vebināru par tēmu, kā digitālais mārketings var palīdzēt uzņēmumiem izaugt eksporta tirgū. Pasākuma dalībniekiem tika parādīti risinājumi, tehnikas un paņēmieni, ko viņi paši varēja uzreiz praktiski izmantot. Pasākuma laikā Sergejs Volvenkins (PhD) dalījās iMarketings.lv pieredzē ilggadīgā darbā ar digitālajām reklāmas kampaņām un e-komerciju eksporta tirgū. Seminārā visi piemēri tika ņemti no reklāmas aģentūras iMarketings.lv ekspertu praktiskā darba, pārvaldot digitālās reklāmas kampaņas vairāk nekā 20 pasaules valstīs. Dalībnieki atrada atbildes uz vairākiem jautājumiem, piemēram: Kā notiek Uzzināt vairāk

ekomercijas-eksporta-izaugsme-ltrk-seminars

[Meklēšanas tendences] Kādas “karstākās” tēmas interesē sabiedrību?

Google ir ne tikai lieliska meklēšanas platforma, bet zināmā mērā – visas sabiedrības spogulis, atklājot, kas cilvēkiem uz sirds un kādi sasāpējuši temati aktuāli tieši šobrīd. Viens no rīkiem, kas ērti palīdz apkopot un analizēt šos datus ir Google Trends. iMarketings.lv eksperti regulāri seko līdzi jaunākajām tendencēm, lai būtu lietas kursā par Latvijā un pasaulē notiekošo. Lai noskaidrotu, uz kādiem jautājumiem atbildes visbiežāk meklēja Latvijas iedzīvotāji, esam apkopojuši meklējumu pieaugumu martā, salīdzinot ar februāri. 2022. gada martā starp Google TOP Uzzināt vairāk

imarketings_bloga_attels

[Case study] Google Shopping Ads kampaņu rezultātu uzlabošana, izmantojot alternatīvus CSS

Situācijas apraksts Klients ir e-komercijas uzņēmums, kas tirgo LED produktus Slovakijā, Čehijā, Austrijā, Polijā, Vācijā, Ungārijā un Rumānijā. Lielāko ieņēmumu daļu un mājaslapas apmeklējumu klientam nodrošina Google Shopping reklāmas kampaņas, kas līdz šim tika palaistas ar Google produktu salīdzināšanas servisa (Comparison Shopping Service jeb CSS) palīdzību. Taču vairākās Eiropas valstīs pieejami arī citi produktu salīdzināšanas servisi (CSS), kas var parādīties Google meklēšanas rezultātos pie Shopping reklāmas. Piemēram, Lielbritānijā ir pieejami vēl 64 citi CSS. Lai situācija būtu skaidrāka, piedāvājam piemēru. Uzzināt vairāk

1 2 3 4 22 23