Blogs

Noskaidroti Latvijas interneta balvas “The Latvian Ecommerce Award 2020” ieguvēji

10. decembrī, mūsu aģentūras organizētās “Latvian Ecommerce Award 2020” ceremonijas laikā tika nosaukti 2020.gada labākie interneta veikali Latvijā. Līdzīgi kā iepriekšējos trīs gados, labākos veikalus noteica pircēji.  Kopumā pētījumā piedalījās vairāk kā viens tūkstotis respondentu, kuri pēdējo sešu mēnešu laikā bija veikuši vismaz vienu pirkumu internetā. Pētījuma gaitā interneta veikali tika vērtēti pēc 23 atlases kritērijiem, piemēram, piegādes laiks, drošība, reputācija, preces atgriešanas iespējas, klientu apkalpošana utt. Pētījumu veica pētījuma aģentūra Kantar/TNS pēc iMarketings.lv pasūtījuma. Šogad interneta veikali tika vērtēti Uzzināt vairāk

The Latvian Ecommerce Award 2020

iMarketings.lv piedalījās RIGA COMM izstādē uz digitālā mārketinga skatuves ar divām tēmām: par e-komercijas un eksporta veicināšanu

15. un 16. oktobrī notika kārtējā RIGA COMM izstāde. Neskatoties uz situāciju ar COVID-19, iMarketings.lv nolēma nemainīt tradīcijas, un jau ceturto reizi pēc kārtas piedalījās šajā aizraujošajā pasākumā. Ievērojot visas drošības normas, iMarketings.lv eksperti bija aktīvi gan mūsu ekspozīcijā, gan uz skatuves.    iMarketings.lv vadošais stratēģis Sergejs Volvenkins (PhD) abās izstādes dienās dalījās aģentūras lielajā pieredzē. Pirmajā dienā Sergejs prezentēja praktisko apskatu par tēmu “5 veidi, kā uzlabot e-komercijas rezultātus”. Arī otrās dienas  prezentācija bija tikpat saturīga un praktiska –  Uzzināt vairāk

Riga Comm izstāde

[veiksmes stāsts]: Kā Display stratēģijas maiņa palīdzēja paaugstināt Revenue par 180% un ROI par 83%

Izaicinājums iMarketings.lv klients ir e-komercijas uzņēmums, kas tirgo produkciju internetā Baltijas un Skandināvijas valstīs. Pārņemot Display (baneru) kampaņu pārvaldīšanu Lietuvā, saskārāmies ar situāciju, ka Display kampaņas vēsturiski ir devušas negatīvu ROI jeb strādāja ar zaudējumiem. Klients: e-komercijas uzņēmums Valsts: Lietuva Uzdevums: panākt Display kampaņas pozitīvu ROI pēc iespējas īsākā laikā. Risinājums Klienta attīstības, pirkumu skaita un ieņēmumu apjoma palielināšanas procesā tika izstrādāta jauna Display stratēģija, kas: ņēma vērā vairāku lietotāju grupu uzvedības paradumus; izmantoja mašīnmācīšanās tehnoloģijas; izmantoja Product feed, lai Uzzināt vairāk

case study

iMarketings.lv uzstāsies Google Retail Academy pasākumā. Jaunākā informācija un aktuālo pētījumu rezultāti.

No 8.09. līdz 22.09. Google rīko webināru sēriju “Restore: Accelerating Retail”, kas veltīta eCommerce tēmai. Dalībniekiem būs iespēja iepazīties ar Google vadošo darbinieku prezentācijām, kā arī iepazīt nozares vadošo ekspertu veiksmes stāstus un pārņemt viņu pieredzi. Prezentāciju laikā dalībnieki tiks iepazīstināti ar jaunāko informāciju Retail nozarē, kā arī ar pētījumu rezultātiem par to, kā cilvēki mūsdienās pieņem lēmumu par pirkumu un kāpēc ir svarīgi uzlabot lietotāju pieredzi iepērkoties gan online, gan offline vidē.   Kopumā varēs satikt 14 pieredzējušus lektorus, starp Uzzināt vairāk

Google Retail Academy

iMarketings.lv aicina piedalīties aptaujā “Covid-19 ietekme uz Latvijas uzņēmumu digitālā mārketinga plāniem”

Mēs veicam aptauju ar mērķi noskaidrot Latvijas uzņēmumu biznesa noskaņojumu un plānus, ņemot vērā Covid izraisīto situāciju. Būsim pateicīgi, ja veltīsiet 2 minūtes laika, lai atbildētu uz dažiem jautājumiem. Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un Jūsu atbildes mums sniegs pilnvērtīgāku izpratni par Latvijas uzņēmumu digitālā mārketinga nākotnes plāniem. Aptauja ir anonīma. Dati tiks izmantoti apkopotā veidā. Katram respondentam, norādot e-pastu, būs iespēja saņemt apkopotus aptaujas rezultātus. Jau iepriekš pateicamies par Jūsu veltīto laiku!   Piedalīties aptaujā!

iMarketings.lv aptauja

Latvijas e-komercijas lietotāju pieredzes Top 3: Meklēšanas funkcionalitāte

Rakstu sērijas par Latvijas e-komercijas vietņu lietošanas pieredzi (UX) radās iespaidojoties no pasaulē atzītā Baymard Institute pētījuma par pasaules lielākajām e-komercijas vietnēm. Mūsu mērķis bija veikt Latvijas mēroga pētījumu, iekļaujot Top 3 lielākos latviešu interneta veikalus (220.lv, 1a.lv un rdveikals.lv), salīdzināt šo vietņu lietotāju pieredzi un norādīt uz galvenajām vadlīnijām e-komercijas vietņu UX. Salīdzinājums ir subjektīvs un nepretendē uz Baymard Institute līmeņa pētījumiem. Pirmais raksts sērijā būs par meklēšanas funkcionalitāti.

ux

[case study] Mājaslapas SEO optimizācijas darbības, lai uzlabotu rezultātu. Users +81%. Revenue +211%

Šajā rakstā tiks sniegta atbilde uz jautājumu, ko bieži dzirdam: “Vai ir nepieciešams veidot atsevišķu mājaslapas sadaļu (landing page) katram atslēgvārdam?”. Atbilde ir jā, ja vien izvēlētajam atslegvārdam ir liels pieprasījumu skaits un tam ir diezgan liela konkurence. Atsevišķas mājaslapas sadaļas izveide konkrētam atslēgvārdam palīdzēs konkurēt ar citām vietnēm, kas tiek attēlotas Top pozīcijās Google organiskajos rezultātos un kam ir izveidota atsevišķa sadaļa mājaslapā konkrētajam atslēgvārdam. Savukārt, atslēgvārdiem, kam ir ļoti zems pieprasījumu skaits, ir jāizvērtē, vai atsevišķas sadaļas veidošana Uzzināt vairāk

case study seo

[case study] Eksporta tirgus analīze. Praktisks piemērs. SWE, FIN, GER, UK, NL, AT, FR, CH, IT, DK, NOR

Katrā mūsu materiālā vai pasākumā, kuru veltām eksporta veicināšanai, vienmēr fokusējam uzmanību ne tikai uz nepieciešamību efektīvi pārvaldīt digitālā mārketinga kanālus ārējos tirgos un padziļināti analizēt kampaņu rezultātus, bet pirms uzsākt aktivitātes, nodrošināt arī pēc iespējas pilnīgāku eksporta tirgus analīzi. Tieši tirgus analīze ir viena no pirmajām komponentēm eksporta tirgus virzīšanas veiksmes formulā.  Tomēr  saņemt nepieciešamo informāciju par eksporta tirgu nav nemaz tik viegli. Pēc Google pētījuma rezultātiem 60% uzņēmēju atzīst, ka tirgus informācijas saņemšana (klienti, konkurenti utt.) ir viens Uzzināt vairāk

Eksporta tirgus analīze

[Vebināra ieraksts] 10 soļi līdz izciliem rezultātiem e-komercijā

3. jūnijā notika iMarketings.lv vebinārs, kuru organizēja Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kamera. iMarketings.lv vadošais stratēģis Sergejs Volvenkins (PhD) pusotras stundas laikā dalījās ar vairākiem praktiskiem veidiem un paņēmieniem, ar kuru palīdzību var uzlabot rezultātus e-komercijā. Pateicoties tam, ka vebinārs tika ierakstīts, mums ir lieliska iespēja padalīties ar šo vērtīgo materiālu ar Jums. Labprāt palīdzēsim arī Jums sasniegt labākus rezultātus e-komercijā. Piesakieties bezmaksas konsultācijai welcome@imarketings.lv Pasākuma apraksts Tieši šobrīd uzņēmējiem ir pastiprināts fokuss uz e-komerciju. Daudzi uzņēmēji tik tikko sāk tirdzniecību Uzzināt vairāk

ekomercijas biznesa uzsākšana

10 soļi  līdz izciliem rezultātiem e-komercijā

Tieši šobrīd uzņēmējiem ir pastiprināts fokuss uz e-komerciju. Daudzi uzņēmēji sāk tirdzniecību internetā. Ņemot vērā aktualitāti, iMarketings.lv eksperti ir gatavi dalīties ar savu vairāk nekā 100 000 stundu pieredzi digitālo reklāmas kampaņu pārvaldīšanā. Vebināra laikā atklāsim reklāmas veidus un tehnikas, ko paši ikdienā praktizējam, pārvaldot interneta veikalu reklāmas kampaņas. Daļa no materiāla tiks paņemta no iepriekšējā semināra, kas notika LTRK janvārī. Daļa no materiāla būs jauna. Satura līmenis: iesācējs, vidējais līmenis. Seminārs būs vērtīgs interneta veikalu pārstāvjiem. Lūk, dažas tēmas, Uzzināt vairāk

ekomercijas biznesa attīstīšana
1 2 3 4 20 21