Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

TOP 7 Facebook izmaiņas 2018. gadā

Lielai daļai uzņēmumu aizvadītais gads ir bijis veiksmīgs, uz ko norāda mūsu veiktais pētījums par uzņēmuma plāniem reklāmas budžetam 2019. gadā, kurā piedalījās vairāk nekā 400 uzņēmumu vadītāju un mārketinga ekspertu. Vairāk nekā puse aptaujāto 2019. gadā plāno palielināt finansējumu komunikācijai sociālajos tīklos, līdz ar to mēs apskatīsim Facebook TOP 7 izmaiņas 2018. gadā, kuras …

Lasīt vairāk

Sešas digitālā mārketinga tendences 2019. gadā

  Sācies jauns gads, un ir īstais laiks aplūkot digitālā mārketinga tendences, kas būs aktuālas 2019. gadā. Saraksts ar šī gada tendencēm tika sastādīts, apkopojot vairākus pasaulē vadošos resursus, kā arī ņemot vērā viedokļu līderu domas. Globālās tendences noteikti būs interesantas eksportējošiem uzņēmumiem. Bet pieminēsim arī tendences, kas dominēs Latvijas tirgū. 1. Mākslīgais intelekts uzlabos …

Lasīt vairāk

Aptauja: 7 no 10 Latvijas uzņēmējiem ir optimistiski noskaņoti par biznesa izaugsmi 2019.gadā

02.01.2019., Rīga. Gada nogalē veiktā uzņēmēju aptauja liecina, ka optimisms par 2019. gadu pieaug, kādēļ arī paredzēts palielināt kompāniju digitālās reklāmas budžetus. Tas noskaidrots iMarketings.lv, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras, kā arī Latvijas Digitālo ekspertu biedrības pērnā gada decembrī veiktajā aptaujā. Jautāti, vai uzņēmēji plāno, ka nākamajā gadā pieaugs kompānijas apgrozījums, 76% respondentu bija pozitīvi …

Lasīt vairāk

iMarketings.lv dalījās ar pieredzi Google organizētā pasākumā Swedbank klientiem

17. oktobrī iMarketings.lv tika uzaicināts piedalīties Google organizētā pasākumā Swedbank klientiem. Pasākuma laikā iMarketings.lv savu pieredzi izklāstīja vairāk nekā 400 Swedbank klientiem. Mūsu Head of Digital Segejs Volvenkins (PhD) diskutēja par Customer Lifetime Value. Daudziem uzņēmumiem šis ir svarīgs jautājums, bet ne tik daudzi zina, kā izveidot CLV analīzes sistēmu un izmantot to digitālo reklāmas …

Lasīt vairāk

iMarketings.lv dalījās ar pieredzi Digitālā mārketinga skatuvē izstādē RIGACOMM

11.-12. oktobrī iMarketings.lv piedalījās vienā no lielākajām digitālā mārketinga izstādēm Baltijā RIGACOMM. Izstādes viesi zem viena jumta varēja satikt vairākas digitālā mārketinga aģentūras, IT un telekomunikāciju kompānijas. Trešo gadu pēc kārtas iMarketings.lv piedalījās izstādē ar savu “pieredzes galdu”. Jebkurš izstādes viesis varēja saņemt mūsu vadošo ekspertu detalizētu konsultāciju par Google, Facebook, Display, YouTube reklāmu, kā …

Lasīt vairāk

Kā palielināt ROI, analizējot reklāmu citādāk, jeb izmantojam pareizos atribūcijas modeļus (+VIDEO)

Pasaule mainās. Lietotāju uzvedība internetā mainās. Pirkšanas paradumi mainās līdzi. Bet vairāki jautājumi paliek nemainīgi. Piemēram, “Kurš kanāls atnes lielāko ROI?”, “Kā pareizi sadalīt reklāmas budžetu?”, “Kuram kanālam atdot vairāk naudas, kuram mazāk?”   Laika gaitā  reklāmas analīzes modeļi arī mainās līdzi. Šajā raksta izskatīsim šobrīd aktuālus, bet tomēr vēl ne visiem tik labi zināmus …

Lasīt vairāk

Notika seminārs “20 kļūdas, pārvaldot Google un Facebook reklāmas kampaņas un veicot datu analīzi ar Google Analytics”

22. augustā Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamerā notika iMarketings.lv seminārs “20 kļūdas, pārvaldot Google un Facebook reklāmas kampaņas un  veicot datu analīzi ar Google Analytics”. Pasākumu apmeklēja vairāk nekā 120 cilvēki un varētu būt vēl vairāk, ja ļautu telpas izmērs. Semināra laikā tika apskatītas dažādas kļūdas, ar kurām saskaras iMarketings.lv eksperti savā ikdienas darbā, veicot …

Lasīt vairāk

iMarketings.lv piedalījās pasākumā, ko Google rīkoja TOP aģentūrām

26. un 27. jūnijā Google organizēja ikgadējo pasākumu TOP aģentūrām no CEE reģiona (Central and Eastern Europe). Pirmo reizi šis pasākums notika Latvijā, Jūrmalā. iMarketings.lv šādos pasākumos piedalās jau trešo gadu pēc kārtas. Pirmajā dienā Google iepazīstināja mūs ar vairākiem trendiem, kas aktuāli digitālajā marketinga. Dzintaru koncertzālē dienas gaitā uzstājās vairāk nekā 20 lektori, kuri dalījās …

Lasīt vairāk

7 iemesli, kāpēc var nesanākt sasniegt rezultātu. iMarketings.lv pieredze Google seminārā Swedbank klientiem

Pavisam nesen notika Google rīkotais seminārs Swedbank klientiem, kur Dr. Sergejs Volvenkins – iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs – dalījās ar mūsu aģentūras pieredzi. Uzstāšanās laikā Sergejs ieskicēja septiņus svarīgus punktus, kuri jāņem vērā, lai sasniegtu mārketinga mērķus. Četri punkti tika paņemti no pēdējā pētījuma par iedzīvotāju iepirkšanās paradumiem internetā, ko bijām veikuši kopā ar Latvijas …

Lasīt vairāk

Google AdWords veiksmes stāsts: ieņēmumu pieaugums par 181%

Neskatoties uz to, ka lepojamies gandrīz ar katra mūsu klienta digitālo kampaņu rezultātiem, jau labu laiku neesam publicējuši mūsu klientu veiksmes stāstus. Tāpēc nolēmām, ka ir īstais brīdis padalīties ar mūsu klienta Google reklāmas un SEO aktivitāšu rezultātiem. Klients: viens no vadošajiem bērnu preču tirgotājiem Baltijā. Situācija: uzņēmums plānoja palielināt ieņēmumus no pārdošanas internetā. Pirmos …

Lasīt vairāk