iMarketings.lv dalījās ar pieredzi Digitālā mārketinga skatuvē izstādē RIGACOMM
11.-12. oktobrī iMarketings.lv piedalījās vienā no lielākajām digitālā mārketinga izstādēm Baltijā RIGACOMM. Izstādes viesi zem viena jumta varēja satikt vairākas digitālā mārketinga aģentūras, IT un telekomunikāciju kompānijas. Trešo gadu pēc kārtas iMarketings.lv piedalījās izstādē ar savu “pieredzes galdu”. Jebkurš izstādes viesis varēja saņemt mūsu vadošo ekspertu detalizētu konsultāciju par Google, Facebook, Display, YouTube reklāmu, kā arī SEO un reklāmas analīzi. Konsultāciju nodrošinājām pilnīgi bez maksas. Trešo gadu pēc kārtas mūsu Head of Digital Sergejs Volvenkins (PhD) uzstājās uz digitālā mārketinga Uzzināt vairāk
Kā palielināt ROI, analizējot reklāmu citādāk, jeb izmantojam pareizos atribūcijas modeļus (+VIDEO)
Pasaule mainās. Lietotāju uzvedība internetā mainās. Pirkšanas paradumi mainās līdzi. Bet vairāki jautājumi paliek nemainīgi. Piemēram, “Kurš kanāls atnes lielāko ROI?”, “Kā pareizi sadalīt reklāmas budžetu?”, “Kuram kanālam atdot vairāk naudas, kuram mazāk?” Laika gaitā reklāmas analīzes modeļi arī mainās līdzi. Šajā raksta izskatīsim šobrīd aktuālus, bet tomēr vēl ne visiem tik labi zināmus reklāmas analīzes paņemienus. Daudzi digitālā mārketinga eksperti, tai skaitā arī mēs, visbiežāk vērtējuši reklāmas efektivitāti pēc tā saucamā Last Click modeļa. Izklausās sarežģīti, bet, ja Uzzināt vairāk
Notika seminārs “20 kļūdas, pārvaldot Google un Facebook reklāmas kampaņas un veicot datu analīzi ar Google Analytics”
22. augustā Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamerā notika iMarketings.lv seminārs “20 kļūdas, pārvaldot Google un Facebook reklāmas kampaņas un veicot datu analīzi ar Google Analytics”. Pasākumu apmeklēja vairāk nekā 120 cilvēki un varētu būt vēl vairāk, ja ļautu telpas izmērs. Semināra laikā tika apskatītas dažādas kļūdas, ar kurām saskaras iMarketings.lv eksperti savā ikdienas darbā, veicot reklāmas kampaņu auditus. Tika parādītas kļūdas, kas tiek pieļautas, pārvaldot gan Facebook, gan Google reklāmas. S. Volvenkins arī aktualizēja tēmu par uzņēmēju Facebook lapās publicētā Uzzināt vairāk
iMarketings.lv piedalījās pasākumā, ko Google rīkoja TOP aģentūrām
26. un 27. jūnijā Google organizēja ikgadējo pasākumu TOP aģentūrām no CEE reģiona (Central and Eastern Europe). Pirmo reizi šis pasākums notika Latvijā, Jūrmalā. iMarketings.lv šādos pasākumos piedalās jau trešo gadu pēc kārtas. Pirmajā dienā Google iepazīstināja mūs ar vairākiem trendiem, kas aktuāli digitālajā marketinga. Dzintaru koncertzālē dienas gaitā uzstājās vairāk nekā 20 lektori, kuri dalījās ar savu pieredzi. Pēc pasākuma vairāk nekā 400 aģentūru pārstāvji devās uz restorānu 36. līnija”, kas atrodas skaistā un romantiskā vietā pašā krastmalā. Tas bija Uzzināt vairāk
7 iemesli, kāpēc var nesanākt sasniegt rezultātu. iMarketings.lv pieredze Google seminārā Swedbank klientiem
Pavisam nesen notika Google rīkotais seminārs Swedbank klientiem, kur Dr. Sergejs Volvenkins – iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs – dalījās ar mūsu aģentūras pieredzi. Uzstāšanās laikā Sergejs ieskicēja septiņus svarīgus punktus, kuri jāņem vērā, lai sasniegtu mārketinga mērķus. Četri punkti tika paņemti no pēdējā pētījuma par iedzīvotāju iepirkšanās paradumiem internetā, ko bijām veikuši kopā ar Latvijas Universitāti un Latvijas tirdzniecības un rūpniecības kameru. Pārējie trīs punkti paņemti no iMarketings.lv pieredzes. Šo trīs punktu ievērošana ir raksturīga visiem mūsu klientiem, kas sasnieguši Uzzināt vairāk
Google AdWords veiksmes stāsts: ieņēmumu pieaugums par 181%
Neskatoties uz to, ka lepojamies gandrīz ar katra mūsu klienta digitālo kampaņu rezultātiem, jau labu laiku neesam publicējuši mūsu klientu veiksmes stāstus. Tāpēc nolēmām, ka ir īstais brīdis padalīties ar mūsu klienta Google reklāmas un SEO aktivitāšu rezultātiem. Klients: viens no vadošajiem bērnu preču tirgotājiem Baltijā. Situācija: uzņēmums plānoja palielināt ieņēmumus no pārdošanas internetā. Pirmos sešus mēnešus par Google AdWords un SEO aktivitātēm bija atbildīga cita digitāla mārketinga aģentūra. Klients nebija apmierināts ar rezultātu, jo reālie ieņēmumi no pārdošanas internetā Uzzināt vairāk
Pētījums: Ceturtā daļa no Latvijas interneta veikalu lietotājiem plāno palielināt tēriņus pirkumiem internetā
Digitālā mārketinga aģentūra iMarketings.lv sadarbībā ar Latvijas Universitāti un Tirdzniecības un rūpniecības kameras atbalstu veikusi pētījumu “Iepirkšanās paradumi internetā”. Aptauja veikta šā gada janvārī – februārī un tajā piedalījās kopumā 2513 respondenti, kas pēdējo sešu mēnešu laikā vismaz vienu reizi ir veikuši pirkumus internetā. Pētījuma gaitā secināts, ka Millenials (vecuma grupa: 17-35 gadi), Generation X (vecuma grupa: 36-53 gadi) un Generation Z (dzimuši pēc 2001. gada) paaudzes pārstāvji internetu izmanto dažādi. Piemēram, Millenials pārstāvji vairāk laika pavada sociālajos tīklos. Savukārt, Uzzināt vairāk
Vai esat gatavi Vispārīgās datu aizsardzības regulas (GDPR) prasībām? Atbildes uz 5 svarīgiem jautājumiem
Visā Eiropas Savienībā no šī gada 25. maija tiks piemērota Vispārīgā datu aizsardzības regula (GDPR), kas aizstās 20 gadus veco Datu aizsardzības Direktīvu 95/46/EK, kura tika pieņemta, kad digitālā komunikācija vēl bija “bērna autiņos”, proti, personas datu vākšanas un apmaiņas apjoms bija salīdzinoši neliels. Tāpēc GDPR tika izstrādāta ar mērķi stingrāk aizsargāt ES pilsoņu personas datus un paplašināt pilsoņu tiesības uz saviem personas datiem, kā arī nodrošināt vienādus noteikumus visā ES. Nepakļaušanās GDPR var izmaksāt dārgi! Naudas sods līdz 20 Uzzināt vairāk
Notika Seminārs: Facebook iespējas. Kā uzrunāt un piesaistīt klientus 2018. gadā
24. janvārī iMarketings.lv eksperti novadīja Madonas uzņēmējiem semināru par tēmu “Facebook iespējas. Kā uzrunāt un piesaistīt klientus 2018. gadā”. Svaigu un interesantu saturu pasniedza Dr.Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs, un Dmitrijs Ņikitins, iMarketings.lv Facebook eksperts. Semināru organizēja Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Madonas biznesa inkubators. Semināra laikā dalībnieki varēja iepazīties ar Facebook reklāmas iespējām, kas arī ar satura veidiem un Facebook komunikācijas pamatprincipiem. Pieredzējuši iMarketings.lv eksperti stāstīja par būtiskiem momentiem, kas jāņem vērā, uzsākot komunikāciju Facebook tīklā. Dalībniekiem bija arī lieliska iespēja uzdod jautājumus par digitālo Uzzināt vairāk
5 digitālā mārketinga tendences 2018. gadā (Latvijas Radio 4 ēterā)
24. janvārī iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs Dr.Sergejs Volvenkins viesojās Latvijas Radio 4, kur klausītājiem sniedza ieskatu par tendencēm digitālajā mārketingā, kas mūs sagaida 2018. gadā. Radio ētera ierakstu var noklausīties Latvijas Radio mājaslapā šeit. Dr.Sergejs Volvenkins minējis 5 tendences, kas mūs sagaida digitālajā mārketingā 2018. gadā. # 1 Jauna datu aizsardzības regula (GDPR) Šobrīd Eiropas Savienībā darbojas lietotāju datu aizsardzības regula, kura jau ir 20 gadu veca (no 1995. gada). Un tieši 2018. gads ir tas brīdis, kad visā Eiropas Uzzināt vairāk