Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

Facebook Like revolūcija. Kas mainās?

Beidzot Facebook to ir izdarījis! Tagad Like pogu būs vairāk. Vienas vietā būs sešas. Tas bija ilgi gaidīts jaunievedums. Prieks, ka tagad cilvēki varēs  izteikt savas emocijas dažādos veidos atkarībā no tā, kā viņi attiecas pret noteiktu publikāciju.

Pie jau pierastā “patīk” “Facebook” pievienojuši emocijas “vāu!”, “super”, “neciešami”, “jūtu līdzi”, “ha-ha”, kā arī sirsniņas simbolu.

Facebook Like revolūcija

Vai Facebook tagad kļuvis jautrāk? Skatoties kam 🙂 Parastajam lietotājam noteikti jā. Tagad ir iespēja izteikt savas emocijas labāk vai pat precīzāk. Daudzi lietotāji to jau ilgi ir gaidījuši. Bet SMM speciālistiem (tiem, kas veic mārketinga aktivitātes Facebook tīklā), dzīve noteikti kļūst sarežģītāka. Jau vairākus gadus Facebook mēģinājis panākt, lai SMM speciālisti padara savu saturu interesantāku un saistošāku mērķauditorijai. Facebook ir izdomājis vairākus stimulus, lai SMM speciālistiem būtu interesanti dalīties ar saistošāku saturu, nevis vienkārši ģenerēt Likes. Viens no tādiem stimuliem ir cena par klikšķi, ko maksā reklāmdevēji. Līdzīgi kā ar Google AdWords, Facebook tīklā ir iespēja maksāt zemāku cenu par klikšķi, ja lietotājiem patīk saturs (vienkāršots skaidrojums). Un tagad SMM speciālistiem paradījies vēl viens lielisks stimuls, lai ģenerētu vēl saistošāku saturu. Tās ir 6 emocijas. Ir acīmredzami, ka tagad jācīnās par to, lai jūsu saturam ir pēc iespējas mazāk negatīvo emociju, kas ir diezgan loģiski. To varēs panākt tikai ar kvalitatīvu un saistošu saturu. Mēs nebrīnīsimies, ja dažas emocijas tiešā veidā ietekmēs cenu par klikšķi – tā pieaugs (piemēram, jo vairāk negatīvo emociju, jo lielāka cena par klikšķi). Bet to mēs noteikti pētīsim un paziņosim par rezultātiem mūsu blogā. Ja vēlaties nepalaist garām šo svarīgo ziņu, pierakstieties jaunumiem.

Ja vēlaties noskaidrot, kā var paaugstināt Jūsu Facebook reklāmas efektivitāti, piesakiet bezmaksas konsultāciju jau tagad, rakstot uz e-pastu sv@imarketings.lv.