iMarketings.lv iekļuvis nominantu sarakstā (Shortlist) un pārstāvēs Baltiju Google rīkotā pasaules mēroga sacensībā
Google rīko globālas sacensības jau vairākus gadus pēc kārtas. Bet pirmo reizi nominantu sarakstā ir iekļuvusi aģentūra no Latvijas. Šogad aizraujošā cīņā piedalās vairāk nekā 1200 Google aģentūras no visas pasaules. 10. jūlijā ir noslēdzies pirmais atlases posms, kurā tika paziņoti nominanti jeb aģentūras, kas pretendēs uz galveno balvu.
iMarketings.lv ir viena no 43 aģentūrām EMEA reģionā (Europe, the Middle East and Africa), kas ir iekļuvusi nominantu sarakstā. Tik sīvā konkurencē ar labākām Eiropas un pasaules aģentūrām tikt nominantu sarakstā (Shortlist) ir liels gods katrai aģentūrai.
“Ņemot vērā, ka esam radījuši vairākus inovatīvus risinājumus Google reklāmas kampaņu pārvaldīšanā, nolēmām piedalīties šajā sacensībā nominācijā “Inovāciju radīšana, pārvaldot Google reklāmas” (Search Innovation Award). Esam iesnieguši Google detalizētu aprakstu par mūsu “Know How”: kā strādājam ar klientiem, kā pārvaldām Google reklāmas, kā arī darba rezultātus. Esam lepni par to, ka esam vienīga digitālā mārketinga aģentūra no Baltijas, kas ir nominēta. Mums ir liels gods pārstāvēt Latviju un cīnīties par “medaļām”. Ar nepacietību gaidām 6. septembri, kur tiks izvēlēta EMEA labākā Google aģentūra”, tā Dr.Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs.
Sacensības uzvarētāji tiek noteikti vairākos posmos un vairākos reģionos. Sākotnēji visas aģentūras tika sadalītas pa reģioniem: Ziemeļamerika un Dienvidamerika , Eiropa, Tuvie Austrumi un Āfrika (EMEA), Austrālija un Jaunzēlande, Ķīna un Taivāna, Indija, Japāna, Dienvidkoreja, Dienvidaustrumāzija.
Katrā reģionā žūrija vērtē aģentūru sasniegumus un panākumus. Aģentūras, kas uzrāda labākus rezultātus, nonāk nominantu sarakstā (Shortlist) un pāriet uz nākamo posmu. Šie veiksminieki satiekas speciāli rīkotā pasākumā, kurā tiek izvēlēts sava reģiona uzvarētājs. EMEA, kur iekļaujas arī Latvija, pasākums notiks pavisam drīz — 6. septembrī Īrijā, Dublinā. Aģentūras, kas saņems galveno balvu savā reģionā, cīnīsies par globālo balvu. Pasākums, kurā tiks izvēlēts visu reģionu uzvarētājs, notiks 28. septembrī Amerikā, Ņujorkā.