iMarketings.lv seminārs: Kāpēc UX (User Experience/Lietotāju pieredze) ir svarīgs mārketinga mērķu sasniegšanā?
12. aprīlī notika iMarketings.lv seminārs par lietotāju pieredzi jeb UX (User Experience). Seminārs tika organizēts sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru.
Pasākuma laikā iMarketings.lv UX eksperts Edgars Koroņevskis dalījās ar savu vairāk kā 10 gadu pieredzi darbā, ar lietotāju pieredzes jautājumiem, kā arī papildus paskaidroja, kā atšķiras tik bieži lietotie termini “lietojamība”, “lietotāju pieredze” un “lietotāju saskarne” jeb UI (user interface).
Semināra laikā ar praktisku piemēru palīdzību Edgars izskaidroja lietotāju pieredzes nozīmi biznesa mērķu sasniegšanai. Svarīgi atcerēties, ka tikai vizuālais dizains nav lietotāju pieredze. Tās pamatā ir sajūtas, kuras veidojas lietotājiem, kuri izmanto jūsu mājaslapu vai aplikāciju. Līdz ar to, lapas vizuālā pievilcība, kvalitatīvs saturs un funkcionalitāte, piemēram, meklētājs, preču atlases filtri u.c. veidos klientu vēlmi atkārtoti apmeklēt mājaslapu, izmantot sniegtos pakalpojumus.
Ja arī Jūs vēlaties uzlabot lietotāju pieredzi mājaslapā, lūdzu, rezervējiet iMarketings.lv UX ekspertu bezmaksas konsultāciju, rakstot mums ziņu uz e-pastu welcome@imarketings.lv.