Kā mērķauditorijas problēmu izzināšana ļāva uzlabot Meta (Facebook) reklāmas rezultātu par 39%

Situācijas apraksts

Ir vairākas nozares, kurās pārdošanas apjomus būtiski ietekmē sezonalitāte, un viena no šīm nozarēm ir auto riepu tirdzniecība. Mūsu klients ir viens no vadošajiem automašīnu riepu mazumtirgotājiem Latvijā, kurš pārdod riepas gan internetveikalā, gan vairākos fiziskajos veikalos.

iMarketings.lv komanda vienmēr meklē iespējas uzlabot kampaņu mārketinga rādītājus, lai palīdzētu mūsu klientiem augt un attīstīties, tāpēc, tuvojoties ziemas riepu pārdošanas sezonai, mēs nolēmām apskatīt komentārus zem mūsu klienta konkurentu reklāmām. Mērķis bija atrast kādu problēmu, ar kuru saskaras autovadītāji, iegādājoties auto riepas, un izveidot reklāmu, kas atrisina šo problēmu.

Pēc vairāku konkurentu reklāmu apskates secinājām, ka viena no būtiskākajām problēmām, ar ko saskaras autovadītaji, ir reklāmā noskatīto riepu nepieejamība fiziskajā veikalā.

Tieši pirms ziemas riepu iegādes sezonas, mūsu uzdevums bija gan izdomāt veidu, kā lietotājiem nodot skaidru ziņojumu par to, ka reklāmā redzamās riepas ir pieejamas iegādei uzreiz, gan izdomāt tehnisku risinājumu kataloga reklāmām, kas ļautu reklamēt tikai tās riepas, kuras pieejamas uz vietas fiziskajā veikalā.

Risinājums

Kā vienu no galvenajiem reklāmas veidiem šim klientam mēs izmantojam kataloga reklāmas, kas dod iespēju atlasīt produktus (riepas) pēc dažādiem kritērijiem, piemēram: zīmola, cenas, nosaukuma utt.

riepas-katalogs

Tehniskais uzdevums:

Lai īstenotu mūsu plānu – virzīt tikai tās riepas, kas pieejamas iegādei uzreiz, mums ar klientu nācās izveidot individuālu atlases kritēriju “data feed” failā, kas uz Meta (Facebook) sūtīja informāciju par fiziskajos veikalos pieejamajām riepām. Tas ļāva mums izveidot atsevišķu produktu kopu (product set) ar šīm riepām.

riepas_product_set

Vizuālais risinājums:

Nākamais solis bija izdomāt, kā lietotājiem nodot informāciju par to, ka reklāmā redzamās riepas ir pieejamas iegādei uzreiz… Sapratām, ka, pieminot šo informāciju reklāmas tekstā – to var nepamanīt, tāpēc nolēmām šo informāciju ievietot nevis reklāmas tekstā, bet gan pašā dinamiskā produktu kataloga reklāmā, automātiski pievienojot rāmi ap katru produktu ar izceltu informāciju par to, ka attēlā redzamā riepa ir pieejama iegādei uz vietas fiziskajā veikalā.

riepas-katalogs-ramis1

riepas-katalogs-ramis2

riepas-katalogs-ramis3

Rezultāts

Šī atlases kritērija ieviešana un rāmja pievienošana mums ļāva uzlabot CTR % rādītāju par 39% (salīdzinot ar pārējo ad set vidējo CTR % rādītāju). Mēs vienlaikus virzījām vairākus ziņojumus un vairākas produktu kopas (product sets), un starp tiem augstāko CTR % uzrādīja tieši kataloga reklāmas, kurās virzījām uzreiz pieejamo riepu katalogu ar pievienotu rāmi:

meta-ads-manager-dati

Dati 01.10.2022.–30.11.2022.