[Notika LTRK seminārs] Eksports un e-komercija: praktiski soļi e-veikala izaugsmei ārvalstu tirgū

ekomercijas-eksporta-izaugsme-ltrk-seminars

12. aprīlī novadījām LTRK organizētu vebināru par tēmu, kā digitālais mārketings var palīdzēt uzņēmumiem izaugt eksporta tirgū. Pasākuma dalībniekiem tika parādīti risinājumi, tehnikas un paņēmieni, ko viņi paši varēja uzreiz praktiski izmantot. Pasākuma laikā Sergejs Volvenkins (PhD) dalījās iMarketings.lv pieredzē ilggadīgā darbā ar digitālajām reklāmas kampaņām un e-komerciju eksporta tirgū. Seminārā visi piemēri tika ņemti no reklāmas aģentūras iMarketings.lv ekspertu praktiskā darba, pārvaldot digitālās reklāmas kampaņas vairāk nekā 20 pasaules valstīs.

Dalībnieki atrada atbildes uz vairākiem jautājumiem, piemēram:

  1. Kā notiek ārzemju tirgus izpēte un kampaņu plānošana?
  2. Kas jāņem vērā, plānojot un realizējot kampaņas e-komercijai?
  3. Kādas reklāmas iespējas ir eksporta tirgū, kas nav pieejamas Baltijā? Vai jāsāk ar Google reklāmu?
  4. Kādas ir tirgū ienākšanas stratēģijas?
  5. Kā sagatavot mājaslapu, lai tā būtu atrodama meklētājos (mājaslapas SEO optimizācija)?

Eksporta e-komercijas uzņēmumi saskarās ar vairākiem izaicinājumiem, apgūstot ārzemju tirgu. Tā ir gan tirgus nepārzināšana un pieredzes trūkums, darbojoties konkrētā valstī, gan satura lokalizācija un budžeta un komunikācijas kanālu plānošana. Seminārā pieskārāmies svarīgiem aspektiem, kas ir izšķiroši cīņā par rezultātu.

Seminārs bija paredzēts eksporta e-komercijas uzņēmumu pārstāvjiem (vadītāji, mārketinga vadītāji, mārketinga eksperti), bet tas bija saistošs arī citu uzņēmumu pārstāvjiem (B2B, lead generation utt.).

Ja Jūs vēlaties uzlabot pārdošanas rezultātu eksporta tirgū, labprāt satiksimies. Rakstiet uz welcome@imarketings.lv.

Ja vēlaties piedalīties mūsu programmā “Eksporta spēks”, kur mēs atbalstam uzņēmējus ar reklāmas budžetiem, apmeklējiet šo sadaļu.