Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

Search engine optimization jeb mājas lapas SEO optimizācija iesācējiem. 1. daļa

Praktisko semināru laikā par Google AdWords un Google Analytics mēs bieži dzirdam jautājumus par mājas lapas virzīšanu Google meklētājā jeb SEO. Jautājumi ir ļoti dažādi, sākot no visvienkāršākajiem un beidzot ar sarežģītiem, no cilvēkiem, kuriem jau ir pieredze SEO jomā. Ņemot vērā, ka cilvēkiem ir zināma interese par SEO jautājumiem, esam nolēmuši sākt rakstu sēriju par SEO tēmu. Katrā rakstā jautājumu/atbilžu formātā mēs izklāstīsim SEO tematiku. Ja arī Jums ir kādi jautājumi par SEO/AdWords (Google reklāma)/Analytics, uzdodiet tos mums un mēs sniegsim atbildi šajā blogā. Jautājumus lūdzam sūtīt uz sv@imarketings.lv

Sāksim ar visvienkāršākajiem SEO jautājumiem

Jūs esat pabeiguši darbu pie mājas lapas dizaina izstrādes, augšupielādējuši failus un izveidojuši savu blogu un tomēr, Jūs neiegūstat pietiekami daudz mājas lapas apmeklētājus, kā būtu cerējuši. Kāpēc tā? Iespējams, Jūs vēl neesat sācis strādāt ar vienu no svarīgākajiem komunikāciju kanāliem internetā – SEO.

Kas ir SEO?

Search engine optimization jeb mājas lapas SEO optimizācija (SEO pakalpojumi) balstās uz dažādu paņēmienu un metožu izmantošanu, kas ļauj iegūt lielāku trafiku no meklētājprogrammām (Latvijā pārsvarā Google). Jūs nemaksājat par klikšķiem, kas nāk no organiskajiem meklēšanas rezultātiem (SEO). SEO var iedalīt divās svarīgās darbībās:

  1. off-site SEO – ārējā SEO optimizācija jeb darbības, kas tiek veiktas ārpus mājas lapas, citās lapās,
  2. on-site SEO – iekšējā SEO optimizācija jeb izmaiņas mājas lapā, lai iegūtu augstāku ranku (Rank) meklētājsistēmā.

Šajā rakstu sērijā mēs Jums sniegsim iespēju iepazīties ar abām šīm SEO pusēm. Ir svarīgi atceries, ka pirms sākt veikt ārējo SEO optimizāciju, jāveic iekšējā SEO optimizācija.

SEO. Mājas lapas SEO optimizācija

Kas nav SEO?

SEO nav pirmās pozīcijas nopirkšana, izmantojot Google Adwords. Maksas izvietojums meklētājprogrammā ir Search Engine Marketing (SEM) jeb meklētājprogrammu mārketings un tas nekādā veidā nesaistās ar SEO.

SEO nav Jūsu uzņēmuma vārda izvietošana pirmajā pozīcijā. Ja Jūs lasāt šo rakstu, Jūs jau droši vien zināt, ka pozīciju celšana popularitāti ieguvušiem terminiem ir ļoti sarežģīta, bet specifiski termini, piemēram, kā uzņēmuma nosaukums ir atrodami tāpat (freebie).

 Kas izmanto SEO?

Piemēram, Jūsu mājas lapa atrodas 10 pozīcijā Google meklētājā ar atslēgvārdu „Kā pagatavot suši”, bet Jūs vēlaties iegūt pirmo pozīciju. Lai sasniegtu mērķi, Jums būtu noteikti jāapsver mājas lapas SEO optimizācijas veikšana. Meklētājsistēmas pasaulē un Latvijā kļūst aizvien populārākas, tāpēc gandrīz ikviens cenšas izmantot to piedāvāto labumu, taču rezultātu ir iespējas sasniegt, kaut vai nedaudz piestrādājot pie SEO jautājumiem.

Pierakstāties mūsu blogam, lai regulāri saņemtu jaunus rakstus par mājas lapas SEO optimizāciju.

Tev varētu interesēt arī: