Kā reklamēties Facebook un Instagram 2024. gadā
Jaunais gads tuvojas, un, kamēr katrs no mums atsevišķi plāno mainīt savu dzīvi no 1. janvāra, arī Meta plāno izmaiņas, kuras nepieciešams ņemt vērā reklāmdevējiem, lai turpinātu veidot rezultatīvas reklāmas kampaņas.
Kopā ar iMarketings.lv varat būt vienu soli priekšā visiem un sagatavoties izmaiņām jau šogad.
Mērķauditorijas aiziet pagātnē
Noteikti esat jau pamanījuši jaunumu savos reklāmas kontos. Izvēloties auditorijas, pēc noklusējuma tiek piedāvāta Advantage+ auditorijas funkcija. Šīs funkcijas pamatā ir Meta mākslīgais intelekts (Meta AI), kas meklē jūsu auditoriju, apkopojot datus no iepriekšējām reklāmas kampaņām visā kontā un no jūsu pixel koda iegūtiem datiem.
Izmantojot mērķa (target) opcijas Advantage+ auditorijās, jūs sniedzat padomus Meta AI, kam rādīt reklāmu vispirms, bet neierobežojat Meta AI darbību. Vienkārši sakot, vispirms Meta parādīs reklāmu pēc jūsu mērķa (target) opcijām un tad meklēs arī citus cilvēkus.
Ko vēl tas nozīmē?
Ja šobrīd jums ir dažādu biznesu reklāmas kampaņas vienā kontā, tad ir laiks atdalīt tās, un izveidot katram uzņēmumam vai zīmolam savu reklāmas kontu. 2024. gadā Meta turpinās attīstīt savu mākslīgo intelektu, un tas ir laika jautājums, kad tiks piedāvāta tikai Advantage+ auditorija, kas auditoriju nosaka, balstoties uz iepriekšējām reklāmas kampaņām.
Tāpēc, ja negribat, lai būvniecības nozares auditorijai tiktu parādīta skaistumkopšanas nozares reklāma – atdaliet kontus!
Kā veiksmīgi reklamēties 2024. gadā Facebook un Instagram?
#1 Filtrējiet Advantage+ auditoriju, noņemot cilvēkus, kuriem jūsu reklāma nav aktuāla. 2024. gadā jums jāsniedz Meta informāciju nevis par tiem cilvēkiem, kuriem nepieciešams rādīt reklāmu, bet gan par tiem, kuriem to rādīt nevajag.
Atcerieties – jo ātrāk pareiza auditorija sāks reaģēt uz jūsu reklāmas kampaņām, jo ātrāk mākslīgais intelekts to izpētīs un turpmāk piedāvās reklāmas ziņojumus atbilstošākai auditorijai.
Neizmantojot filtrus, esiet gatavi, ka tērēsiet savu mārketinga budžetu, lai AI atrastu jūsu auditoriju starp visiem Facebook un Instagram lietotājiem.
#2 Ziniet savu auditoriju un ziniet, kas nav jūsu auditorija!
Pirms uzsākt reklāmas kampaņu, ir precīzi jāatbild uz jautājumu: “Kas ir tie cilvēki, kuriem es vēlos pārdot?”
Atbilde – “visi cilvēki no 18 līdz 99 gadiem” vairs nav pieņemama. Jums ir jāmāk sadalīt cilvēkus noteiktās auditoriju grupās un izdalīt katrai grupai jūsu produkta vērtību, kura atrisinās tieši šo cilvēku problēmas un “sāpes”.
#3 Sagatavojiet reklāmas ziņojumus, video un banerus atbilstoši savām auditorijas grupām. Izveidojot unikālus banerus un video katrai auditorijas grupai, palīdzēsiet ātrāk atrast tieši jums nepieciešamos cilvēkus. Neveidojiet vienotu piedāvājumu visiem, šādi tikai pasliktināsiet savus rezultātus.
Kādas būs sekas, ja vienkārši paļausieties uz Meta AI
Šādā gadījumā, ļaujot Meta AI meklēt piemērotāko auditoriju bez jebkādiem filtriem no jūsu puses, esiet gatavi tam, ka rezultātus var gaidīt ilgāk. Līdz ar to maksa par pirkumu jeb cost per acquisition (CPA) varētu būt daudz augstāka, nekā ieplānojāt. Tas, savukārt, samazinās jūsu ROAS. Galu galā budžeta patērējums būs neefektīvs un Meta reklāmas rezultāti var būt neapmierinoši.
Iespējams, likās, ka būtisku izmaiņu nav. Kā vienmēr, pirms uzsākt reklāmas kampaņas, ir jāveic izpēte. Tomēr 2024. gadā, kad Meta vēlas arvien vairāk atvieglot reklāmdevēju dzīvi ar savu mākslīgo intelektu, ir jāatceras, ka jāstrādā vēl vairāk, vēl precīzāk, izzinot savu auditoriju. Jaunās funkcijas ļoti ierobežo mūsu reklāmas kontroli, taču mums to ir jāatgriež ar visiem iespējamiem veidiem.
iMarketings.lv eksperti labprāt atbrīvos jūsu laiku, pārņemot visas reklāmas kampaņas uz saviem pleciem. Vēlaties palielināt sava uzņēmuma peļņu, netērējot laiku visu Meta ADS funkciju izpētei? Tad sazinieties ar mums, lai piemeklētu labāko reklāmas risinājumu tieši jums!
Piesakiet bezmaksas konsultāciju