Aizvadīts iMarketings praktiskais seminārs par Google Analytics, SEO un Facebook
Maija beigās tika aizvadīts kārtējais iMarketings seminārs, kurā tika apskatītas Google Analytics, SEO un Facebook tēmas. Kā jau jebkurā mūsu seminārā, arī šajā dalījāmies ar daudz praktiskajiem piemēriem un saturs bija vērsts uz to, lai uzņēmēji un speciālisti varētu pilnveidot savas praktiskas zināšanas. Pasākuma laikā pieredzē dalījās Dr. Sergejs Volvenkins, iMarketings digitālas nodaļas vadītājs, un Mārtiņš Lasmanis, SEO nodaļas vadītājs.
Sesijā par reklāmas efektivitātes analīzi (Google Analytics) no praktiskās puses tika izskatīti Google Analytics pielāgošanas jautājumi, kā arī tika parādīti TOP 5 Google Analytics jautājumi, kas jāpārzina katram vadītājam vai interneta mārketinga speciālistam.
Sesijā par mājas lapas SEO optimizāciju tika aplūkoti jautājumi par iekšējas SEO optimizācijas faktoriem, kā arī tika parādīts darbību komplekss, ko ir nepieciešams veikt, lai sasniegtu TOP pozīcijas organiskajos meklēšanas rezultātos (ārējā SEO optimizācija).
Facebook sesijā tika izklāstīti trīs svarīgākie nosacījumi, kas jāievēro, lai nodrošinātu veiksmīgu komunikāciju Facebook un sasniegtu izvirzītos mērķus.
Ja Jūs vēlāties apmeklēt mūsu nākamos seminārus, lai saņemtu vērtīgas praktiskās zināšanas, rakstiet mums uz e-pastu juta.braslina@imarketings.lv un mēs Jūs informēsim par tuvākajiem pasākumiem.