Digitālā mārketinga stratēģija no iMarketings.lv (LTRK seminārs)
Aicinām 10. augustā plkst. 15:00-17:00 apmeklēt semināru par Digitālā Mārketinga stratēģiju. Norises vieta: Krišjāņa Valdemāra ielā 35, Rīgā, Latvijā, LV-1010 (LTRK namā) Reģistrējies pasākumam jau tagad: REĢISTRĀCIJA [LTRK reģistrācijas anketa] Mūsdienās lielākā daļa uzņēmumu klientu piesaistīšanai izmanto dažādus digitālos komunikāciju kanālus: baneru reklāma, Facebook, Google reklāma, Youtube reklāma, SEO, e-pasta mārketings utt. Bet arvien biežāk un biežāk mēs dzirdam, ka uzņēmējiem nav pārliecības par to, vai ir izvēlēts pareizais ceļš biznesa mērķu sasniegšanai. Aicinām apmeklēt semināru, kur atradīsiet atbildes uz šādiem jautājumiem: Uzzināt vairāk
Tendences, jaunumi, Google reklāmas kampaņu analīze [Google pārstāvja vizīte pie iMarketings.lv] + VIDEO
24. jūlijā iMarketings.lv birojā viesojās Google pārstāvji Leonardas un Toma. Šī ir jau sestā Google pārstāvju vizīte, kopš iMarketings.lv sācis profesionāli darboties ar Google reklāmu, un trešā, kopš esam kļuvuši par labāko Google aģentūru Latvijā 2015. gadā (Ready to Rock winners). Katru vizīti sagaidām ar lielu prieku. Šoreiz runājām par daudzām interesantām tēmām: par absolūti jauno Google reklāmas funkcionalitāti, kas lielākajai daļai uzņēmēju vēl nav pieejama. Pateicoties iMarketings.lv statusam, varam pretendēt uz šādas funkcionalitātes izmantošanu, pirms tā ir pieejama visiem uzņēmumiem. Piemēram, Uzzināt vairāk
iMarketings.lv piedalījās Google Premier Partneriem rīkotā konferencē Čehijā
Mums ir liels gods, ka iMarketings.lv kā viena no vadošajām Google aģentūrām Latvijā tika uzaicināta uz Google Premier Partneriem rīkotu pasākumu Čehijā. Kopumā Google no CEE reģiona (Central Eastern Europe) bija uzaicinājuši vairāk nekā 300 aģentūras. Konference notika no 26. līdz 28. jūnijam. Kā jau daudzi lielie Google rīkotie pasākumi, šis bija vērtīgs ar to, ka uz skatuves tika uzaicināti Google vadošie darbinieki, kas dalījās ar savu pieredzi un atklāja vairākus sagaidāmus jaunumus digitālajā mārketingā. Kopumā ar ļoti interesantām un Uzzināt vairāk
Kā Facebook nosaka mūsu intereses un kā tas var palīdzēt uzņēmējiem veidojot reklāmu?
Neapšaubāmi viena no spēcīgākajām Facebook pusēm reklāmdevēju acīs ir iespēja smalki un precīzi atlasīt mērķauditoriju. Droši vien katrs kurš kaut reizi ir mēģinājis veidot reklāmu vai vismaz uzspiedis pogu Boost post, ir pamanījis, ka Facebook ļauj atlasīt auditoriju ne vien pēc vecuma, dzimuma un dzīvesvietas, bet arī pēc interesēm un uzvedības. Cik daudzi no mums ir aizdomājušies, kā tad Facebook nosaka, konkrētā indivīda intereses? Vecumu un dzimumu cilvēks vairāk vai mazāk ir spiests norādīt. No kā rodas Facebook priekšstats par Uzzināt vairāk
Jūnijā norisinājās Facebook reklāmas praktiskās nodarbības
No 8. līdz 9. jūnijam norisinājās Facebook reklāmas praktiskās nodarbības, kuras vadīja iMarketings.lv eksperti Dr.Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs, un Elīna Rudzīte, iMarketings.lv Facebook eksperte. Nodarbību laikā dalībnieki iepazinās ar Facebook reklāmas iespējām, veidoja Facebook reklāmas kampaņas saviem uzņēmumiem, analizēja rezultātus, kā arī saņēma individuālās konsultācijas par sev aktuāliem jautājumiem. Dažas no apgūtajām tēmām par Facebook reklāmu: Mērķauditorijas analīzes rīki un precīzas mērķauditorijas noteikšanas metodes. Ads Manager (reklāmas pārvaldīšanas platforma) – navigācijas/funkcionalitātes skaidrojums un pamati. Facebook reklāmas kampaņu veidošana. Uzzināt vairāk
Maijā tika aizvadītas kārtējās Google reklāmas un Analytics praktiskās apmācības
No 11. līdz 19. maijam norisinājās Google reklāmas un Google Analytics kārtējās praktiskās apmācības, kuru programma ir pielāgota tā, lai nodarbību dalībnieki darbotos pēc iespējas produktīvāk un labāk apgūtu tēmu. Piemēram, Google AdWords apmācības tika īstenota divos posmos, kad otrā daļa bija nedēļu pēc kampaņas izveidošanas un palaišanas. Tādā veidā dalībniekiem nedēļas laikā bija iespēja savākt analīzei nepieciešamo klikšķu skaitu, kā arī izpildīt mājas darbus, visu izvērtēt un sagatavot praktiskus jautājumus. Mums ir liels prieks, ka par nodarbībām ir tik nopietna interese. Viens no iemesliem varētu Uzzināt vairāk
Siguldā norisinājās iMarketings.lv seminārs par Facebook reklāmas iespējām
Šī gada 9. maijā iMarketings.lv eksperti Dr. Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv Digitālās nodaļas vadītājs, un Facebook speciāliste Elīna Rudzīte viesojās Siguldā, kur Biznesa Inkubatora dalībniekiem pastāstīja par Facebook reklāmas iespējām biznesa attīstībai. Dažas semināra tēmas par Facebook reklāmu: Facebook reklāmas veidi un iespējas; kā pareizi meklēt un atlasīt mērķauditoriju; reklāmas ziņojumu veidošanas specifika; galvenie rādītāji, kas ļauj noteikt, vai kampaņa strādā efektīvi; Facebook biznesa lapas labas prakses piemēri un ieteikumi.
Notika seminārs “Kā Google “redz” mūsu mājaslapu jeb kā panākt augstāku pozīciju Google meklētājā”
27. aprīlī iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs Dr. Sergejs Volvenkins ar tēmu “Kā Google “redz” mūsu mājaslapu jeb kā panākt augstāku pozīciju Google meklētājā” uzstājās forumā “NVO Tehnoloģiju laikmets 2017”, ko organizēja Latvijas Pilsoniskā alianse sadarbībā ar Microsoft Latvia. Pasākuma dalībnieki uzzināja kritērijus, pēc kuriem Google piešķir uzņēmuma mājaslapai pozīciju organiskās meklēšanās rezultātos (tika apskatīta daļa no kritērijiem).
Norisinājās 2. Digital Networking pasākums | Stratēģijas ietekme uz rezultātu (Video + Foto)
7. aprīlī norisinājās otrais Digital Networking pasākums, kuru rīkoja Latvijas Digitālo ekspertu biedrība sadarbībā ar iMarketings.lv. Šoreiz pasākuma fokusā bija tēma par stratēģiju, ar kuru iepazīstināja divi pieredzējuši savas jomas profesionāļi – Zigurds Zaķis un Artūrs Mednis. Mēs dzirdējām spēcīgus, argumentētus viedokļus, aizraujošus stāstus un interesantas diskusijas par un ap digitālo mārketingu. Šoreiz iedziļinoties stratēģiskos jautājumos. Semināra dalībnieki saņēma vērtīgas idejas un ieguva jaunas zināšanas. Ar nepacietību gaidām nākamo Digital Networking pasākumu. Ja vēlaties būt viens no pirmajiem, kurš uzzinās Uzzināt vairāk
5 iemesli, kāpēc jāizmanto YouTube reklāma klientu piesaistīšanai (YouTube vs. TV)
YouTube ir otrais populārākais meklētājs (pēc Google) un trešais apmeklētākais portāls pasaulē (pēc Google un Facebook). Vai jūs jau esat izmantojuši YouTube video reklāmas iespējas? Ja vēl tikai apsverat iespēju izmantot YouTube kā klientu piesaistīšanas kanālu, esam sagatavojuši YouTube video reklāmas piecas spēcīgas priekšrocības. Izlasiet šo, pirms pieņemat lēmumu ☺. Šeit varat iepazīties ar iMarketings.lv pieeju un YouTube reklāmas rezultātiem 5 spēcīgas YouTube video reklāmas priekšrocības 1. Targeting. Iespēja atlasīt un sasniegt jūsu mērķauditoriju YouTube piedāvā plašas iespējas, kā jūs Uzzināt vairāk