Blogs

Garantējam vismaz 11% reklāmas efektivitātes pieaugumu, vai saņemiet naudu atpakaļ

Esošās Google reklāmas kampaņas nevar sasniegt vēlamos rezultātus? Izaiciniet iMarketings.lv AdWords ekspertus. Garantējam, ka uzlabosim Jūsu esošo Google AdWords rezultātu vismaz par 11% trīs mēnešu laikā. Vai arī saņemsiet naudu atpakaļ. Izmantojiet šo vienreizējo iespēju. Uzticiet rezultāta sasniegšanu pieredzējušiem Google reklāmas ekspertiem un novērtējiet intelektuālo iMarketings.lv kampaņu vadīšanas stilu: veiksim auditu; piedāvāsim mērķu sasniegšanas plānu; meistarīgi un intelektuāli pārvaldīsim Jūsu Google reklāmas kampaņas; sasniegsim definētos mērķus, vai nauda atpakaļ. Sadarbības nosacījumi, kā vienmēr, ir caurspīdīgi, viegli saprotami un godīgi – Uzzināt vairāk

3 svarīgi iemesli, kāpēc jāpielāgo Google Analytics, jeb kā noteikt, cik daudz pelnāt no reklāmas

Apmēram 55 % no visām mājaslapām pasaulē izmanto Google Analytics. Otru populārāko analītikas rīku Yandex.Metrika izmanto tikai 6 % (avots: web3techs.com). Google Analytics ir lielisks rīks, lai vērtētu: online reklāmas kampaņu efektivitāti; offline reklāmas kampaņu efektivitāti; mājaslapas darbības efektivitāti; lietotāju uzvedību mājaslapā. Tas, ka Google Analytics lietošana ir bez maksas, vēl vairāk padara šo rīku ļoti pievilcīgu tik daudziem uzņēmumiem. Pieslēgšana aizņem tikai 5 minūtes: 1) izveidot UA kontu un 2) ielikt kodu mājaslapā. Un tad gandrīz uzreiz Jūs redzēsiet Uzzināt vairāk

Talsos norisinājās iMarketings.lv seminārs par Facebook reklāmas iespējām

19. janvārī iMarketings.lv eksperti Talsu uzņēmējiem vadīja semināru par tēmu “Facebook reklāmas iespējas. Kā uzrunāt un piesaistīt klientus 2017. gadā”. Svaigu un interesantu saturu pasniedza Dr.Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs, un Elīna Rudzīte, iMarketings.lv Facebook eksperte. Semināru organizēja Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra aktivitātes “Interneta mārketings un LIAA atbalsts uzņēmējiem” ietvaros. Semināra laikā dalībnieki varēja iepazīties ar Facebook reklāmas iespējām. Pieredzējuši iMarketings.lv eksperti stāstīja par būtiskiem momentiem, kas jāņem vērā, uzsākot komunikāciju Facebook tīklā. Dalībniekiem bija arī lieliska iespēja Uzzināt vairāk

Noslēgušās kārtējās Google reklāmas un Analytics praktiskās apmācības

No 18. līdz 27. janvārim norisinājās Google reklāmas un Google Analytics kārtējās praktiskās apmācības, kuru programma tika pielāgota tā, lai dalībnieki darbotos pēc iespējas produktīvāk un labāk apgūtu tēmu. Piemēram, Google AdWords apmācība tika īstenota divos posmos, kad otrā daļa bija nedēļu pēc kampaņas izveidošanas un palaišanas. Tādā veidā dalībniekiem nedēļas laikā bija iespēja savākt analīzei nepieciešamo klikšķu skaitu, kā arī izpildīt mājas darbus, visu izvērtēt un sagatavot praktiskus jautājumus. Mums ir liels prieks, ka par nodarbībām ir tik nopietna Uzzināt vairāk

Galvenās kļūdas Facebook reklāmas noformējumā un kā tās novērst (AR PIEMĒRIEM!)

Veidojot reklāmas kampaņu, ir jāspēj atbildēt uz trīs konkrētiem jautājumiem – kam, ko un kā mēs sakām? Šoreiz pievērsīsimies tieši trešajam jautājumam — kā nododam savu reklāmas vēstījumu auditorijai, un — kā tiek veidota reklāmas kreatīvā daļa. Aplūkosim Facebook reklāmas no cita skatupunkta. Iepriekš rakstījām, kā izveidot efektīvu reklāmas kampaņu (raksts šeit), kā virzīt reklāmu īstajai auditorijai, kā optimizēt reklāmu (raksts šeit). Taču šoreiz pievērsīsimies tam, kas notiek, kad reklāma ir nokļuvusi Facebook sociālajā tīmeklī un parādās lietotāju ziņu plūsmā Uzzināt vairāk

TOP 7 iemesli, kāpēc nerādās jūsu Google reklāma

Cik bieži meklējat savas reklāmas Google meklētājā un nevarat tās atrast? Situācija noteikti ir jums pazīstama! 🙂 Ja par reklāmu esat samaksājis, bet nevarat to atrast, meklējot pēc saviem atslēgvārdiem, tad pirmā doma, kas nāk prātā — “Aģentūra nedara savu darbu kārtīgi”. Pārbaudīt, vai rādās Google reklāma, ir absolūti normāla situācija. To dara gandrīz visi reklāmdevēji. Bet ne katrs zina, kā pareizi pārbaudīt savas reklāmas, lai gūtu 100% pārliecību par reklāmas statusu. Pirms iepazīstināt jūs ar reklāmas statusa pārbaudes rīku, Uzzināt vairāk

[Pētījums] 51% uzņēmēju plāno palielināt digitālā mārketinga budžetu.

51% uzņēmēju 2017. gadā plāno palielināt digitālas reklāmas budžetu, 31% aptaujas brīdi vēl nebija izlēmuši un 17% samazinās interneta reklāmas aktivitātes, liecina iMarketings.lv un Latvijas Digitālo ekspertu biedrības veiktā pētījuma “Digitālās reklāmas budžeta akcenti 2017” dati. Gada nogalē vairākums uzņēmēju bija pozitīvi noskaņoti nākotnes plāniem – 68% aptaujāto sagaida sava uzņēmuma apgrozījuma palielināšanos 2017. gadā. Lielākā daļa aptaujāto uzņēmēju plāno palielināt reklāmas budžetu komunikācijai sociālajos medijos (41.05%). Savukārt, vismazāko budžeta pieaugumu no online kanāliem sagaida Youtube video reklāma (9.38%). Arī komunikācijai Uzzināt vairāk

Pirmais LDEB Networking pasākums [Foto + Video]

Piektdien, 9. decembrī, notika pirmais Latvijas Digitālo ekspertu biedrības Networking pasākums. Mums patiešām ir liels prieks par tik lielu interesi no uzņēmēju un mārketinga ekspertu puses. Šo aizraujošu pasākumu apmeklēja vairāk nekā 50 cilvēku. Networking dalībniekus ar interesantiem un saturīgiem stāstiem iepriecināja Kristīne Kalēja (220.lv) un Ēriks Stendzenieks. Apspriest šos stāstus un arī vienkārši parunāt par digitālā mārketinga jaunumiem dalībnieki varēja kafijas pauzēs. Sekojiet līdzi LDEB jaunumiem. Drīz plānojam nākamo aizraujošo Networking pasākumu.    

[iM seminārs] Alūksnes uzņēmēji uzzināja par Google un Facebook reklāmas iespējām

iMarketings.lv eksperti turpina dalīties savā bagātajā pieredzē un izglītot topošos un arī esošos mārketinga speciālistus par digitālo mārketingu. Šoreiz 6 stundu garais seminārs notika skaistā pilsētā – Alūksnē. Pasākumu organizēja Alūksnes novada pašvaldība un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras Vidzemes nodaļa. Uzņēmēji semināra laikā uzzināja par visbiežāk pieļautajām kļūdām, realizējot interneta mārketinga kampaņas, noskaidroja Google un Facebook reklāmas sniegtas iespējas. iMarketings.lv ekspertiem izdevās izstāstīt ne tikai teorētisko daļu, bet arī parādīt praktisko pusi darbā ar konkrētiem digitālā mārketinga instrumentiem. Kaut Uzzināt vairāk

Noskaidrojiet, kāda ir Jūsu pieeja Facebook reklāmas analīzei: standarta vai pareizā? (+2 praktiskie piemēri)

Mēs bieži dzirdam gan no uzņēmējiem, gan reizēm arī no digitālā mārketinga ekspertiem, ka no Facebook reklāmas jāsagaida vienīgi pārdošanas rezultāts. Ja Facebook reklāma nepārdod, tad tā nav efektīva. Vai tam ir jāpiekrīt? Noteikti, nē! Šajā rakstā atklāsim mūsu pieredzi un pieeju darbam ar Facebook reklāmām un norādīsim uz izplatītu kļūdu Facebook reklāmas efektivitātes vērtēšanā. Ikdienā pārvaldot vairāk nekā 40 Facebook reklāmas kontus (gandrīz 500 tūkst. EUR gada budžets) un regulāri veicot padziļinātu reklāmas analīzi Google Analytics, esam atklājuši, ka Uzzināt vairāk

1 2 10 11 12 13 14 22 23