Blogs

Kāpēc jāpielāgo Google Analytics? 8 reklāmas analīzes iespējas, kas Jums būs pieejamas pēc pielāgošanas.

Vēl joprojām uz jautājumu, vai Jūsu Google Analytics konts ir pielāgots, bieži vien dzirdam atbildi – Jā, protams. Mums ir Google Analytics. Uzdodot dažus papildus jautājumus, nonākam pie tā, ka Google Analytics konts tomēr nav pielāgots. Kāda ir atšķirība starp pielāgoto un nepielāgoto Google Analytics kontu? Kāpēc un vai tas ir jāpielāgo? Uz šiem jautājumiem sniegsim atbildi šajā bloga rakstā. Apgūstot šo tēmu, uzņēmēji varēs virzīties tālāk reklāmas analīzes jautājumos. #1 Kāda ir atšķirība starp pielāgotu un nepielāgotu Google Analytics Uzzināt vairāk

Kā 15 minūšu laikā par 40% uzlabot WordPress mājas lapas ielādes ātrumu

Mājas lapas ielādes ātrums ir viens no svarīgākajiem mājas lapas darbības aspektiem, tas nosaka lietotāja interesi uzturēties mājas lapā, jo pārāk ilgs ielādes ātrums var pasliktināt lietošanas pieredzi un likt potenciālajam klientam to pamest un doties uz konkurentu lapām. Pēc Akamai un Gomez.com veiktā pētijuma datiem, teju puse interneta lietotāju, kas to izmanto, lai iepirktos internetā, sagaida, ka mājas lapa ielādēsies 2 sekundēs vai mazāk un to pametīs, ja tās ielādes ātrums būs lēnāks par 3 sekundēm. Pietam 79% no Uzzināt vairāk

iMarketings.lv ir kļuvis par Google rīkotās sacensības Game on pirmā ceturkšņa uzvarētāju

Šis panākums bija  iespējams, pateicoties orientācijai uz rezultātu (klientu KPI sasniegšanu), saliedētam komandas darbam un patiesai aizrautībai ar digitālā mārketinga jautājumiem. Mēs sekojam līdzi digitālā mārketinga pasaules jaunākajām tendencēm un piedāvājam Klientiem augstākās kvalitātes interneta mārketinga pakalpojumus. Pirms mēs sākam darbu pie Klienta produkta/pakalpojuma virzīšanas, iMarketings.lv eksperti noskaidro KPI un citus svarīgus aspektus, kas ļauj precīzāk plānot šo KPI sasniegšanu. Komunikācijas laikā lielu uzmanību veltām reklāmas padziļinātai analīzei. Patiesa aizrautība ar digitālā mārketinga jautājumiem un orientācija uz Klientam svarīgo rezultātu Uzzināt vairāk

[pēdējā daļa] 4 iemesli, kāpēc Facebook reklāma nedod vēlamo rezultātu

Raksta turpinājums (pēdējā daļa). Pirmā daļa ir šeit Tālāk iepazīstināsim jūs ar trešo un ceturto iemeslu, kāpēc Facebook reklāma var nedod vēlamo rezultātu. 3. Visu reklāmas variāciju ielikšana vienā reklāmas kopā Ja jūs esat izveidojis vairākus reklāmas ziņojumus (Facebook reklāma), bet ielicis vienā reklāmas kopā (ad set), tad tas nebūs efektīvs risinājums. Reklāmu kopa ir viena no Facebook konta struktūras sastāvdaļām, kur Jūs norādāt budžetu, auditoriju un varat likt vairākus reklāmas ziņojumus. Bet ņemiet vērā – Facebook, visdrīzāk, uzsvērs tikai vienu Uzzināt vairāk

4 iemesli, kāpēc Facebook reklāma nedod vēlamo rezultātu

Esam veikuši vairāk nekā 60 Facebook reklāmas kontu auditu un, pamatojoties uz izpētes rezultātiem, izveidojuši sarakstu ar kļūdām, ko konstatējām visbiežāk. Šīs kļūdas traucē sasniegt vēlamo rezultātu un pazemina Facebook reklāmas kampaņu efektivitāti. Jums ir jāņem vērā visus šos četrus iemeslus, ja vēlaties iegūt pārliecinošus Facebook reklāmas rezultātus. Jums ir nepieciešams ņemt vērā šos visus četrus iemeslus, ja vēlaties saņemt jebkādas izredzes iegūt pārliecinošus Facebook reklāmas rezultātus. 1. Nepareizu mērķu noteikšana vai to nenoteikšana Kad Jūs vēlaties izveidot Facebook reklāmu, viena Uzzināt vairāk

[4.pēdējā daļa] TOP7 iemesli, kāpēc klikšķi vairs nenodrošina pārdošanas rezultātu

[1.daļa], [2.daļa], [3.daļa] Zemāk iepazīstināsim jūs ar pārējiem iemesliem, kāpēc klikšķis vairs var nenodrošināt pārdošanas rezultātu 4. Komunikācijas ar „siltajiem” klientiem (Remārketings) Kas ir vērtīgāk –  saņemt 4 klikšķus par 0.10 EUR/click no jaunajiem apmeklētājiem vai arī par 0.40 EUR atvest uz mājaslapu vienu lietotāju, kas jau ir bijis mājas lapā un izrādījis pamatīgu interesi par Jūsu produktu? Otrais variants sola lielāku pirkuma varbūtību. Šobrīd vairums uzņēmēju koncentrējas tieši uz pirmo variantu (4 klikšķu ģenerēšana par zemāku cenu). Ir laiks pievērst nopietnāku Uzzināt vairāk

iMarketings.lv Berlīnē saņem balvu par sasniegumiem

12.aprīlī viesojāmies Google balvu pasniegšanas ceremonijā Berlīnē. iMarketings.lv ir vienīgā aģentūra no Latvijas, kas saņēma Google balvu par sasniegumiem. Kopumā uz pasākumu tika uzaicinātas (un ierodas) 144 aģentūras no EMEA reģiona. Par iespēju saņemt balvu cīnījās 4000 aģentūras no šī reģiona. No mūsu kaimiņvalsts Igaunijas balvu saņēma arī tikai viena aģentūra. Bet no Lietuvas pēc balvām atbrauca četras aģentūras. Tas bija lielisks pasākums un gaisotne, ekstravaganta vieta. Teicama iespēja apmainīties ar pieredzi ar ekspertiem no tik daudzām valstīm.

[3. daļa] TOP7 iemesli, kāpēc klikšķi vairs nenodrošina pārdošanas rezultātu

[1. daļa ir šeit] [2. daļa ir šeit] Zemāk iepazīstināsim jūs ar trešo iemeslu, kāpēc klikšķis vairs var nenodrošināt pārdošanas rezultātu 3. Saturs Vēl viena ļoti sāpīga tēma mūsu uzņēmējiem. Ar satura veidošanu un izplatīšanu daudziem uzņēmējiem tik tiešam varētu veikties labāk. Jāatceras, ka lēmums par pirkumu ir izstiepts laikā. Pilnīgi iespējams, ka cilvēks šodien vēl nav gatavs pirkt, bet jau aizdomājas par produktu (vai var pat vēl neaizdomāties). Atkarībā no produkta cilvēkam varētu būt nepieciešams ilgāks vai īsāks laiks lēmuma pieņemšanai. Uzzināt vairāk

[2. daļa] TOP7 iemesli, kāpēc klikšķi vairs nenodrošina pārdošanas rezultātu

[1. daļa ir šeit] Zemāk iepazīstināsim jūs ar otro iemeslu, kāpēc klikšķis vairs var nenodrošināt pārdošanas rezultātu 2. Zīmols Populārs zīmols ir ļoti spēcīgs arguments, kāpēc jāiegādājas tieši Jūsu produkts. To vienmēr jāatceras gan plānojot komunikāciju, gan prognozējot rezultātu. Spēcīgs zīmols ir viens no faktoriem, kas paaugstina reklāmas efektivitāti. Tas nav viedoklis. Tas ir fakts. Diemžēl daudzi uzņēmēji to vēl joprojām neapzinās (vai varbūt negrib ticēt?). Iepriekšējā piemērā ar picu un pārdošanai nepielāgotu mājaslapu situāciju daļēji varētu izglābt spēcīgs zīmols. Ja Uzzināt vairāk

TOP7 iemesli, kāpēc klikšķi vairs nenodrošina pārdošanas rezultātu. 1. daļa

Ko darīt gadījumā, ja optimizēta Google reklāma un/vai Facebook reklāma nedod vēlamo rezultātu un nav rentablas? Bieži vien atbildes nāk pašas un šķiet ļoti acīmredzamas: 1) Komunikāciju kanāls nestrādā. Pārtraucam reklāmu. Meklējam jaunu kanālu vai 2) būtiski palielinām budžetu. Jāsaņem 2x, 3x utt. vairāk klikšķu. Bet šie divi lēmumi varētu būt aplami, jo problēmas cēlonis varētu būt pavisam citur. Vai arī cēloņi varētu būt pat vairāki. Zemāk minēsim izplatītākos iemeslus, kāpēc Google/Facebook reklāma (vai cits kanāls, vai kanālu kopums) var strādāt ar Uzzināt vairāk

1 2 12 13 14 15 16 22 23