AdWords jaunums: Google piedāvā mērķauditorijas segmentēšanas iespēju pēc pilsētām (geo targeting) Latvijā, Lietuvā un Igaunijā

Ilgi gaidīta segmentēšanas iespēja pēc pilsētām tagad ir pieejama arī Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Šī opcija jau sen bija pieejama lielākajās valstīs. Un beidzot tā ir arī Baltijā. Daudziem uzņēmējiem tas nozīme iespēju precīzāk atlasīt viņu mērķauditoriju, realizējot reklāmas kampaņas Google meklētājā. Proti, SPA salons, kas atrodas Rīgā, var izvēlēties rādīt reklāmu tikai lietotājiem šajā …

Lasīt vairāk

TOP 8 ieteikumi Facebook Organic Reach palielināšanai

2014. gada beigās Facebook ieviesa jaunu algoritmu, kas nozīmē, kad tagad lapas sasniedz krietni mazāku daļu no to sekotājiem. Pirms dažām dienām Facebook ir izziņojis, ka drīz Timeline būs vēl mazāk lapu publikāciju un vairāk jaunumu no draugiem. Facebook lapu administratoriem ir jāmeklē atbilde uz jautājumu, – vai tiešām tagad ir jāmaksā par katru publikāciju, …

Lasīt vairāk

A/B testēšana – kad nepieciešams labāks pārdošanas rezultāts

Katrs uzņēmējs, kurš pārdod preces internetā, saskarās ar pārdošanas efektivitātes uzlabošanas jautājumiem un cenšas panākt pēc iespējas lielāku konversiju rādītāju (conversion rate – darījumu skaits/apmeklētāju skaits x 100). Ja nepieciešams panākt lielākus pārdošanas apjomus pamatā ir 2 iespējas: 1. – palielināt potenciālo klientu pieplūdumu; 2. – palielināt pārdošanas efektivitāti, lai pārdošanas apjoma pieaugumu sasniegtu ar …

Lasīt vairāk


Kā uzlabot pārdošanas efektivitāti internetā?

Ikdienā esam pieraduši meklēt risinājums, lai pārdotu vairāk, atrastu veiksmīgus argumentus mājas lapas saturā, pievienotu dažādus pārdošanu veicinošus elementus, veicot testēšanu, lietotāju uzvedības analīzi utt. Nereti situācijā, kad pārdošanas efektivitāte ir neapmierinoša – daudz lapas apmeklētāju un mazi pārdošanas apjomi, tiek veikti pieņēmumi par to, kas varētu esošo situāciju uzlabot.

Lasīt vairāk

6 būtiskas lietas par ko padomāt, veidojot pārdošanas resursu internetā.

Ikviens, kurš veido savu blogu, mājas lapu vai interneta veikalu ar mērķi pārdot produktus vai pakalpojumus, sapņo, ka izveidotais interneta resurss kļūs par efektīvu pārdošanas instrumentu. Prakse rāda, ka visbiežāk vērā ņemamus pārdošanas rezultātus izdodas panākt, neatlaidīgi strādājot, analizējot, testējot un pilnveidojot. Tomēr ir virkne nozīmīgu likumsakarību, ko ievērojot, palielinās varbūtība, ka jau pārdošanas resursu …

Lasīt vairāk

SEO nav miris, tas ir pārvērties par kaut ko daudz lielāku.

Pēc tā cik ātri mainās meklētāj servisi un lielākā meklēšanas servisa „Google” algoritms varētu domāt, ka pēc būtības SEO ir miris un uz to koncentrēties vairs nav jēgas. Daļēji SEO ir miris, bet tā ir tā daļa, kuru mēs visi agrāk uzskatījām par standarta SEO optimizāciju. Es runāju par atslēgas vārdiem, kuri bija pats nozīmīgākais. …

Lasīt vairāk

Satura mārketings

Satura mārketings nu jau vairākus gadus dominē daudzu mārketinga profesionāļu leksikā. Tam piedēvē milzu iespējas un nākotni. Saturs var gan uzņēmumus un brendus pacelt, gan tai pašā laikā degradēt. Un kā nu nē – saturs taču ir karalis (“content is a king“). Nedaudz par saturu arī mūsu bloga šodienas rakstā, vairāk pievēršoties mājas lapas, bloga …

Lasīt vairāk