Blogs

TOP 6 kļūdas, kuras pieļauj e-komercijas uzņēmumi eksporta tirgos

30. aprīlī notika iMarketings.lv Facebook LIVE pasākums par faktoriem, kas jāņem vērā, plānojot un realizējot mārketinga aktivitātes eksporta tirgos. Tāpat tika runāts par iespējamajām stratēģijām, virzīšanu uzsākot eksportu, un kādi sagatavošanās darbi jāveic pirms nozīmīgākajām darbībām. LIVE ieraksts ir pieejams mūsu YouTube kanālā. Zemāk iespējams iepazīties ar Facebook LIVE pasākumā minēto kļūdu kopsavilkumu. Eiropa ir liela. Kopējais potenciālais tirgus ir 743 miljoni cilvēku, un e-komercijas pārdošanas apjoms Eiropā 2019. gadā bija 703 miljardi eiro. Tirgus ir milzīgs, un tas piedāvā Uzzināt vairāk

export mistakes

[iOS 14 update] Notika LIVE par izmaiņām, kas jāievieš Google un Facebook Ads kampaņās.

26.martā notika iMarketings.lv LIVE pasākums par iOS 14 atjauninājumiem, kuras laikā prezentējām step-by-step darbības, kas jāveic reklāmdevējiem, lai sagatavotu Google reklāmu un Facebook reklāmu šīm izmaiņām.  LIVE ieraksts ir pieejams mūsu YouTube kanālā Apple  iOS 14 atjauninājumi ļoti būtiski mainīs reklāmas nozares spēles noteikumus uz visiem laikiem. ATT politikas izmaiņas ietekmēs to, kā digitālā mārketinga eksperti redzēs, analizēs, optimizēs un vērtēs reklāmas kampaņu rezultātus. Pēc izmaiņu stāšanās spēkā ekspertiem visā pasaulē vairs nebūs pieejama daļa no datiem, kas ir saistīta Uzzināt vairāk

ios14

[Ziņa eksporta uzņēmumiem] Google ekskluzīvi iekļāvis iMarketings.lv International Growth programmā

Esam lepni paziņot, ka Google ir iekļāvis mūs savā ekskluzīvajā International Growth programmā. Esam vienīgā digitālā mārketinga aģentūra Latvijā, kas var izmantot šo vienreizīgo iespēju.  Lielāko ieguvumu no dalības šajā programmā saņems mūsu klienti, kas ir orientēti uz izaugsmi un eksportu. International Growth programmas mērķis ir iedot mūsu eksportējošiem klientiem vēl spēcīgāku stratēģisko un mārketinga atbalstu, lai veicinātu izaugsmi Eiropā un Skandināvijā. Programmas ietvaros iMarketings.lv ekspertiem būs lieliska iespēja:  sadarbībā ar Google stratēģisko komandu veicināt klientu izaugsmi;  iegūt vērtīgas papildu Uzzināt vairāk

google

Sešas digitālā mārketinga tendences, kuras būs aktuālas Latvijas uzņēmējiem 2021. gadā

Pērnais gads ir bijis izaicinājumu un pārbaudījumu gads visiem Latvijas uzņēmējiem. Pietiekami ātri kļuva skaidrs, ka jaunajā realitātē e-komercija varētu būt glābšanas riņķis daudziem biznesiem un tādējādi uzņēmējiem jāmaina fokuss un jāpievērš lielākā uzmanība t.sk. arī digitālajam mārketingam. Lai noskaidrotu, kam tieši uzņēmējiem jāpievērš uzmanība 2021. gadā, pārvaldot reklāmas kampaņas, mēs esam izpētījuši vairāk nekā 50 dažādas digitālā mārketinga tendences, kas minētas pasaules vadošajos avotos. Starp tiem izvēlējāmies sešas, kuras varētu būt aktuālas un interesantas Latvijas e-komercijas vidē. Dažas tendences Uzzināt vairāk

digital marketing

Noskaidroti Latvijas interneta balvas “The Latvian Ecommerce Award 2020” ieguvēji

10. decembrī, mūsu aģentūras organizētās “Latvian Ecommerce Award 2020” ceremonijas laikā tika nosaukti 2020.gada labākie interneta veikali Latvijā. Līdzīgi kā iepriekšējos trīs gados, labākos veikalus noteica pircēji.  Kopumā pētījumā piedalījās vairāk kā viens tūkstotis respondentu, kuri pēdējo sešu mēnešu laikā bija veikuši vismaz vienu pirkumu internetā. Pētījuma gaitā interneta veikali tika vērtēti pēc 23 atlases kritērijiem, piemēram, piegādes laiks, drošība, reputācija, preces atgriešanas iespējas, klientu apkalpošana utt. Pētījumu veica pētījuma aģentūra Kantar/TNS pēc iMarketings.lv pasūtījuma. Šogad interneta veikali tika vērtēti Uzzināt vairāk

The Latvian Ecommerce Award 2020

iMarketings.lv piedalījās RIGA COMM izstādē uz digitālā mārketinga skatuves ar divām tēmām: par e-komercijas un eksporta veicināšanu

15. un 16. oktobrī notika kārtējā RIGA COMM izstāde. Neskatoties uz situāciju ar COVID-19, iMarketings.lv nolēma nemainīt tradīcijas, un jau ceturto reizi pēc kārtas piedalījās šajā aizraujošajā pasākumā. Ievērojot visas drošības normas, iMarketings.lv eksperti bija aktīvi gan mūsu ekspozīcijā, gan uz skatuves.    iMarketings.lv vadošais stratēģis Sergejs Volvenkins (PhD) abās izstādes dienās dalījās aģentūras lielajā pieredzē. Pirmajā dienā Sergejs prezentēja praktisko apskatu par tēmu “5 veidi, kā uzlabot e-komercijas rezultātus”. Arī otrās dienas  prezentācija bija tikpat saturīga un praktiska –  Uzzināt vairāk

Riga Comm izstāde

[veiksmes stāsts]: Kā Display stratēģijas maiņa palīdzēja paaugstināt Revenue par 180% un ROI par 83%

Izaicinājums iMarketings.lv klients ir e-komercijas uzņēmums, kas tirgo produkciju internetā Baltijas un Skandināvijas valstīs. Pārņemot Display (baneru) kampaņu pārvaldīšanu Lietuvā, saskārāmies ar situāciju, ka Display kampaņas vēsturiski ir devušas negatīvu ROI jeb strādāja ar zaudējumiem. Klients: e-komercijas uzņēmums Valsts: Lietuva Uzdevums: panākt Display kampaņas pozitīvu ROI pēc iespējas īsākā laikā. Risinājums Klienta attīstības, pirkumu skaita un ieņēmumu apjoma palielināšanas procesā tika izstrādāta jauna Display stratēģija, kas: ņēma vērā vairāku lietotāju grupu uzvedības paradumus; izmantoja mašīnmācīšanās tehnoloģijas; izmantoja Product feed, lai Uzzināt vairāk

case study

iMarketings.lv uzstāsies Google Retail Academy pasākumā. Jaunākā informācija un aktuālo pētījumu rezultāti.

No 8.09. līdz 22.09. Google rīko webināru sēriju “Restore: Accelerating Retail”, kas veltīta eCommerce tēmai. Dalībniekiem būs iespēja iepazīties ar Google vadošo darbinieku prezentācijām, kā arī iepazīt nozares vadošo ekspertu veiksmes stāstus un pārņemt viņu pieredzi. Prezentāciju laikā dalībnieki tiks iepazīstināti ar jaunāko informāciju Retail nozarē, kā arī ar pētījumu rezultātiem par to, kā cilvēki mūsdienās pieņem lēmumu par pirkumu un kāpēc ir svarīgi uzlabot lietotāju pieredzi iepērkoties gan online, gan offline vidē.   Kopumā varēs satikt 14 pieredzējušus lektorus, starp Uzzināt vairāk

Google Retail Academy

iMarketings.lv aicina piedalīties aptaujā “Covid-19 ietekme uz Latvijas uzņēmumu digitālā mārketinga plāniem”

Mēs veicam aptauju ar mērķi noskaidrot Latvijas uzņēmumu biznesa noskaņojumu un plānus, ņemot vērā Covid izraisīto situāciju. Būsim pateicīgi, ja veltīsiet 2 minūtes laika, lai atbildētu uz dažiem jautājumiem. Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un Jūsu atbildes mums sniegs pilnvērtīgāku izpratni par Latvijas uzņēmumu digitālā mārketinga nākotnes plāniem. Aptauja ir anonīma. Dati tiks izmantoti apkopotā veidā. Katram respondentam, norādot e-pastu, būs iespēja saņemt apkopotus aptaujas rezultātus. Jau iepriekš pateicamies par Jūsu veltīto laiku!   Piedalīties aptaujā!

iMarketings.lv aptauja

Latvijas e-komercijas lietotāju pieredzes Top 3: Meklēšanas funkcionalitāte

Rakstu sērijas par Latvijas e-komercijas vietņu lietošanas pieredzi (UX) radās iespaidojoties no pasaulē atzītā Baymard Institute pētījuma par pasaules lielākajām e-komercijas vietnēm. Mūsu mērķis bija veikt Latvijas mēroga pētījumu, iekļaujot Top 3 lielākos latviešu interneta veikalus (220.lv, 1a.lv un rdveikals.lv), salīdzināt šo vietņu lietotāju pieredzi un norādīt uz galvenajām vadlīnijām e-komercijas vietņu UX. Salīdzinājums ir subjektīvs un nepretendē uz Baymard Institute līmeņa pētījumiem. Pirmais raksts sērijā būs par meklēšanas funkcionalitāti.

ux
1 2 3 4 5 21 22