Blogs

[Case study] Google Shopping Ads kampaņu rezultātu uzlabošana, izmantojot alternatīvus CSS

Situācijas apraksts Klients ir e-komercijas uzņēmums, kas tirgo LED produktus Slovakijā, Čehijā, Austrijā, Polijā, Vācijā, Ungārijā un Rumānijā. Lielāko ieņēmumu daļu un mājaslapas apmeklējumu klientam nodrošina Google Shopping reklāmas kampaņas, kas līdz šim tika palaistas ar Google produktu salīdzināšanas servisa (Comparison Shopping Service jeb CSS) palīdzību. Taču vairākās Eiropas valstīs pieejami arī citi produktu salīdzināšanas servisi (CSS), kas var parādīties Google meklēšanas rezultātos pie Shopping reklāmas. Piemēram, Lielbritānijā ir pieejami vēl 64 citi CSS. Lai situācija būtu skaidrāka, piedāvājam piemēru. Uzzināt vairāk

[Case study] Google Ads reklāmas kampaņu restrukturizācija paaugstināja pieteikumu apjomu par 175%, nepalielinot budžetu

Situācijas apraksts iMarketings.lv klients ir viens no vadošajiem patēriņa kredītu izsniegšanas uzņēmumiem Baltijā, kas piedāvā savus pakalpojumus arī internetā. Pārņemot klienta Google reklāmas kampaņas no citas aģentūras, saskārāmies ar situāciju, ka Google Ads struktūra ir nepilnīgi izstrādāta, jo netika fokusēta uz klienta biznesa rezultāta sasniegšanu. Bija nepieciešama būtiska pilnveidošana. Lai klientam nodrošinātu labāku biznesa rezultātu, pārskatījām stratēģiju, kas ietekmēja arī kampaņu restrukturizāciju. Tā kā Google reklāmas kontā bija pieejami vēsturiski dati, varējām salīdzināt kampaņas rezultātus pirms un pēc. Ar šiem Uzzināt vairāk

[Case study] Meta (Facebook) reklāma: gandrīz dubultojām (+93%) vidējo pirkuma vērtību

Situācijas apraksts iMarketings.lv klients ir e-komercijas uzņēmums, kas pārdod LED produkciju vairākās Eiropas savienības valstīs, izmantojot vairākus maksas reklāmas kanālus. Viens no tiem ir Facebook Ads, kas katru mēnesi veido piekto daļu jeb ~20% no kopējā trafika. Salīdzinot Facebook un Google Ads rezultātus, novērojām, ka Facebook Ads nodrošina zemāku maksu par vienu pirkumu (CPA), bet Google Ads – augstāku vidējā pirkuma vērtību (AOV, average order value). Mēs uz to skatījāmies kā izaicinājumu un vēlējāmies panākt augstāko pirkuma vērtību arī Facebook Uzzināt vairāk

[Notika LIAA seminārs] Eksports un e-komercija: praktiski soļi e-veikala izaugsmei ārvalstu tirgū

25. janvārī novadījām LIAA organizētu vebināru par tēmu, kā digitālais mārketings var palīdzēt uzņēmumiem izaugt eksporta tirgū. Pasākuma dalībniekiem tika parādīti risinājumi, tehnikas un paņēmieni, ko viņi paši varēja uzreiz praktiski izmantot. Pasākuma laikā Sergejs Volvenkins (PhD) dalījās iMarketings.lv pieredzē ilggadīgā darbā ar digitālajām reklāmas kampaņām un e-komerciju eksporta tirgū. Seminārā visi piemēri tika ņemti no reklāmas aģentūras iMarketings.lv ekspertu praktiskā darba, pārvaldot digitālās reklāmas kampaņas vairāk nekā 20 pasaules valstīs. Mums liels prieks, ka pasākums bija ļoti pieprasīts – piereģistrējas Uzzināt vairāk

Eksporta-seminars-par-ekomercijas-izaugsmi-arejos-tirgos-sergejs-volvenkins

Nosaukti labākie Latvijas interneta veikali 2021. gadā

Jau ceturto gadu pēc kārtas “Latvian Ecommerce Award 2021” ceremonijas laikā apbalvoti Latvijā labākie interneta veikali. Šogad par titulu septiņās kategorijās kopumā cīnījās vairāk nekā 200 e-veikali. Ikgadējo apbalvošanu organizēja digitālā mārketinga aģentūra iMarketings.lv sadarbībā ar pētījumu aģentūru Kantar TNS. Ņemot vērā pandēmijas laiku, apbalvošana notika slēgtā režīmā – bez skatītājiem. Kopumā pētījumā piedalījās vairāk nekā viens tūkstotis respondentu, kuri pēdējo sešu mēnešu laikā bija veikuši vismaz vienu pirkumu internetā. Pircēji vērtēja interneta veikalus pēc 23 kritērijiem, piemēram, “piegādes ātrums”, Uzzināt vairāk

Labakais-interneta-veikals-visas balva

[SEO case study] +354% traffic pieaugums pēc izmaiņu ieviešanas mājaslapā

Situācijas apraksts Klients: Vadošais juvelierizstrādājumu interneta veikals Viss ģeniālais ir vienkāršs! Šajā case study par SEO optimizāciju vēlamies parādīt, kā vienkāršas darbības ar mājaslapu reizēm būtiski ietekmē rezultātu – kā negatīvi, tā pozitīvi. Raksta mērķis nav atklāt jaunu Ameriku, bet padalīties ar mūsu praktisko pieredzi. Problēma: Pilnveidojot mājaslapu, klients nepievērsa uzmanību aģentūras ieteikumiem un izveidoja nekorektu 301. pāradresāciju (301. redirektu). Rezultātā atslēgvārdu pozīcijās no TOP3 būtiski samazinājās un lapas trafiks saruka. Tabulā ilustratīvi attēlota situācija. Tika izveidota 301. pāradresācija no Uzzināt vairāk

[case study] Kā ar Meta (Facebook) Ads sasniegt 4 reizes lielāku mērķauditoriju (400 000), noturot nemainīgi augstu efektivitāti (ROAS 11)

Situācijas apraksts iMarketings.lv klients – e-komercijas uzņēmums – viens no lielākajiem  skaistumkopšanas produktu pārdevējiem Baltijā – palielinot īstermiņa reklāmas kampaņu budžetu, nesasniedza cerētos reklāmas (Facebook ads) rezultātus. Tā vietā, lai ar lielāku budžetu reklāmu redzētu pēc iespējas lielāks cilvēku skaits (reach), palielinājās reklāmas parādīšanās biežums (frequency) vieniem un tiem pašiem Facebook lietotājiem, – tādējādi tika tērēts lielāks reklāmas budžets, bet netika sasniegti potenciāli jaunie klienti. Mēs vēlējamies mainīt situāciju un panākt, lai ar lielāku budžetu sasniedzam lielāko potenciālo klientu skaitu. Uzzināt vairāk

“Export your eCommerce” – dalījāmies pieredzē vienā no lielākām PPC konferencēm Eiropā

Šī gada oktobrī notika viena no interesantākajām un lielākajām PPC konferencēm Eiropā “AdWorldExperience”, kur arī mums bija gods dalīties pieredzē. 26 eksperti no Amerikas un Eiropas divu dienu laikā dalījās ar savu pieredzi par Google reklāmas un Facebook reklāmas kampaņu pārvaldīšanu. Konference norisinājās lieliskā Itālijas pilsētā – Boloņā. Daudz praktisko veiksmes stāstu, pieredzējuši un jautri dalībnieki, foršs after-party, saulains laiks un ļoti skaista senas pilsētas vēsturiskā daļa. Tas viss padarīja mūsu braucienu ļoti vērtīgu un emocionāli bagātu. Konferencē uzstājāmies  ar Uzzināt vairāk

Digitālais mārketings AdWorldExperience Volvenkins Export

Kā iMarketings.lv palielinājis sava eksporta klienta apgrozījumu par 6,65 milj. EUR 12 mēn. laikā

Šajā rakstā  vēlamies nedaudz pavērt aizkulises, lai izstāstītu, kāda ir mūsu ikdiena un kā palīdzam mūsu e-komercijas klientiem augt eksporta tirgos. Kā likums, mēs vienmēr orientējamies uz gada mērķiem, kas jāsasniedz. Parasti koncentrējamies uz klienta biznesa mērķiem, proti, ir jāsasniedz konkrēti pārdošanas apjomi (Target Revenue) ar noteiktu rentabilitāti (Target ROAS). Orientēšanās uz izaugsmi (Target Revenue) un peļņu (Target ROAS), protams, ir diametrāli pretēji virzieni, bet, lai panāktu veiksmīgu izaugsmi, jāmeklē balanss starp abiem šiem vektoriem. Pavērsim iMarketings.lv maģijas aizkulises, kā Uzzināt vairāk

Eksporta atbalsts digitālais mārketings

Google reklāmas panākuma atslēgas 2021. gadā

Jūnijā notika iMarketings.lv LIVE pasākums, kas tika veltīts Google reklāmai. Pasākuma laikā izrunājām vairākus nozīmīgus faktorus, kas ir aktuāli šobrīd – 2021. gadā un arī būs aktuāli tuvākajos gados. Dalījāmies gan ar mūsu plašo vietējo un starptautisko pieredzi, gan arī ar rekomendācijām, ko mums sniedz Google komanda, piedaloties kopējās tikšanās ar mūsu ekspertiem un klientiem. Panākuma atslēgas, ko minam, ir 100% praktiskas un ekspertiem būtu ieteicams tās ņemt vērā, pārvaldot lielāka vai mazāka budžeta Google reklāmas kampaņas. LIVE ierakstu var Uzzināt vairāk

google ads
1 2 3 4 5 22 23