Blogs

Vai Konversijas optimizācija ir brīnumlīdzeklis?

Par A/B testēšanu dažreiz mēs domājam kā par svara zaudēšanas brīnumlīdzekļiem. Mēs domājam, ka, ja spēsim atklāt vienu brīnumlīdzekli, mūsu e-komercijas rezultāti uzlidos kosmosā. Piemēram, ja atradīsim pareizo pogas krāsu vai izvēlēsimies pareizo produkta attēlu, mēs nokļūsim e-komercijas ieņēmumu zelta raktuvē.

Protams, mēs zinām, ka svara zaudēšanas tabletes nedarbojas, taču uz A/B testiem bieži nepiemērojam tikpat stingru loģiku. Internetā ir atrodami sensacionāli stāsti par to, kā vienas pogas krāsas nomaiņa vietnē var radīt miljonu eiro papildu ieņēmumu, bet patiesībā šādi brīnumi ir reti sastopami. Īstā biļete uz ilgtspējīgu izaugsmi ilgtermiņā ir pakāpeniski uzlabojumi, kas uzlabo vietnes lietojamību (UX) Jūsu mērķauditorijai. Šis izaugsmes veids ir lēns un vienmērīgs, taču ļoti noturīgs.

Meklēšanas pieprasījumu analīze: cilvēki sākuši mazāk interesēties par [aliexpress] un pārslēgušies uz vietējiem interneta veikaliem. Interese pēc [dezinfekcijas līdzekļi] pieauga par 10244%, pēc [tualetes papīrs] par +519%

Turpinot martā iesākto izpēti par cilvēku intereses izmaiņām COVID-19 laikā, esam izpētījuši jaunākos datus un secinājuši, pēc kā cilvēkiem bija vislielākais intereses pieaugums un samazinājums martā.  Meklēšanas pieprasījumu samazinājums Google meklētājā pēc [aliexpress] (-33% pret martu 2019) un [ebay] (-33% pret martu 2019) var norādīt uz to, ka cilvēki vairs nav droši par piegādi un var pārslēgt savu uzmanību uz vietējiem interneta veikaliem. Iespējams tieši tagad vairākiem vietējiem interneta veikaliem ir labākais laiks. Kā viens no intereses samazināšanās iemesliem, protams,  Uzzināt vairāk

Meklēšanas pieprasījumu dinamika Google meklētājā

Kā mainījusies uzņēmumu Facebook komunikācija COVID-19 laikā (apkopoti 40 uzņēmumi, t.sk. SexyStyle)

COVID-19 gandrīz zibenīgi ieviesis izmaiņas Latvijas uzņēmumu satura mārketingā un komunikācijā ar lietotājiem sociālajos tīklos. Liels prieks, ka uzņēmumi var tik operatīvi pielāgoties ārējiem apstākļiem. Mēs regulāri sekojam līdzi dažādu uzņēmumu satura publikācijām sociālajos tīklos un šoreiz esam nolēmuši publiskot pēdējos izpētes rezultātus. Iespējams, arī jums būs vērtīgi uzzināt, kā mainījusies uzņēmumu komunikācija sociālajos tīklos krīzes laikā. COVID-19 laikā apmēram 70-90% no publikācijām ir tiešā vai netiešā veidā saistītas ar koronavīrusu. Šajā laikā komunikāciju tonis ir nopietnāks, jo tiek daudz Uzzināt vairāk

5 iespējas, kā Jūsu aplikācijai piesaistīt jaunus lietotājus

Esat izstrādājuši aplikāciju un tagad nepieciešams panākt, lai to sāk lietot pēc iespējas vairāk cilvēku gan Latvijā, gan arī citur pasaulē? Tas nav no vieglākajiem uzdevumiem. It īpaši tāpēc, ka aplikāciju skaits Latvijā un pasaulē ar katru dienu pieaug. Šobrīd pasaulē ir jau vairāk nekā 5 milj. aplikāciju. Skaidrs, ka konkurence ir sīva, bet diez vai tas Jūs apturēs, it īpaši, kad uzvara varētu būt tik tuvu.  Šajā rakstā iedosim dažas idejas, kā var veiksmīgāk attīstīt Jūsu aplikāciju un tikt Uzzināt vairāk

App, aplikāciju optimizācija - ASO (App Store Optimization), Title, Descrtiption

S.Volvenkina intervija par digitālā mārketinga iespējām uzņēmējiem

28.03. iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs Sergejs Volvenkins (PhD) piedalījās diskusijā ar Aivaru Mackeviču (travelnews.lv) par digitālā mārketinga iespējām uzņēmējiem esošajā situācijā. Saturiska un ļoti interesanta diskusija. Šīs sarunas papildinājumā ir tapis bloga raksts par trīs aktivitāšu blokiem, kas būtu noderīgi uzņēmējiem (bloga raksts ir šeit). Patīkamu lasīšanu un skatīšanos. Video saturs 1:37 Cik digitāli attīstīta ir Latvija? 2:44 Ko uzņēmumiem darīt esošajā krīzes situācijā? 6:52 Svarīgākie rādītāji Google Analytics rīkā, kuriem vajadzētu sekot līdzi. 14:51 Kā izmantot esošo krīzes situāciju, Uzzināt vairāk

Digitālais mārketings COVID-19 laikā: 3 aktivitāšu bloki, kas varētu būt noderīgi uzņēmumiem

Esošā situācija Latvijā piespiež uzņēmējus meklēt jaunus ceļus, kā tikt pie jauniem klientiem un uzturēt attiecības ar jau esošajiem. Šajā rakstā nosauksim trīs aktivitāšu blokus, ko var darīt uzņēmumi, lai mainītu situāciju.  Svarīgi saprast, ka šie aktivitāšu bloki nav jāuztver kā precīza recepte katram uzņēmumam vai konkrēts rīcības plāns. Šobrīd situācija ir pārāk neprognozējama, lai viena ideja derētu visiem. Aicinām uztvert mūsu ieteikumus kā papildu idejas, kā vielu pārdomām un mūsu vēlmi palīdzēt uzņēmējiem tikt pāri šim grūtajam laika periodam.  Uzzināt vairāk

Latvijā visbiežāk internetā meklē sejas maskas; vismazākā interese par ceļojumiem un seksu

Straujāko kāpumu “Google” meklētājā ir piedzīvojuši jau visiem zināmie produkti: sejas maskas (+260%), roku dezinfekcijas līdzekļi (+1312%) un tualetes papīrs (+50%). Lai noskaidrotu kā ārkārtas situācija saistībā ar “Covid-19” vīrusa izplatību pasaulē un Latvijā ir ietekmējusi interneta lietotāju paradumus, digitālās mārketinga aģentūras “iMarketings.lv” eksperti ir izpētījuši meklēšanas pieprasījumu dinamiku “Google” meklētājā. Tā kā marta dati vēl nav pieejami, pētījums veikts par šī gada diviem pirmajiem mēnešiem – kad situācija Latvijā ar “Covid-19” bija sākuma posmā. Veicot pētījumu, tika izmantoti vismaz Uzzināt vairāk

Notika seminārs “Mājaslapas pielāgošana pārdošanai (CRO) jeb kā palielināt Revenue par vismaz 40%, neieguldot naudu jauna trafika piesaistīšanā”

4. martā notika iMarketings.lv organizētais seminārs “Mājaslapas pielāgošana pārdošanai (CRO) jeb kā palielināt Revenue par vismaz 40%, neieguldot naudu jauna trafika piesaistīšanā”.Mums prieks, ka seminārs par tik svarīgu un aktuālu tēmu izraisīja patiešām lielu interesi. Pasākumu atklāja Sergejs Volvenkins – iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs – ar īsu un vispārīgu prezentāciju par 2020. gada tendencēm digitālā mārketinga pasaulē. Dalībnieki tika iepazīstināti ar 9 tendencēm, starp kurām bija dažas, kas tiešā veidā ir saistītas ar pasākuma galveno tēmu. Piemēram, viena no tām Uzzināt vairāk

Case study: Kā par 2725% palielināt ienākumus no Facebook reklāmām ar budžeta pieaugumu 377%?

iMarketings.lv visbiežāk dalās ar savu klientu sasniegumiem semināros un konferencēs. Reizēm to darām arī savā blogā un tieši šoreiz nolēmām padalīties ar interesantu darba piemēru no viena mūsu klienta. Šis stāsts varētu būt aktuāls gan Facebook ekspertiem, gan mārketinga speciālistiem, kas meklē Facebook kampaņu uzlabošanas iespējas. Ja jums rodas jautājumi par implementāciju, droši sazinieties ar mums. Labprāt palīdzēsim. Situācija Produkts: internetveikals, kas nodarbojas ar elektropreču mazum un vairumtirdzniecību. Analīzes periods: 01.09.2018.-30.04.2019. vs 01.09.2017.-30.04.2018. Pirms iMarketings.lv bija pārņēmis Facebook Ads kampaņas, Uzzināt vairāk

1 2 3 4 5 20 21